Gå till innehåll

Ramzis Lilla Internetnickhörna


drc

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vem är kenocalle?

 

Är tydligen Ken Lenaard.

 

pskins> honestly ken im a psychatrist i kinda know what im talking about you derive pleasure from others misfortunes hence u r sadistic and fundamentally not a nice peson

 

pskins är Lagerborg enligt kenocalle. Det har uppståt en liten fight mellan dem. Mycket roande så här på morgonkvisten :)

 

Kan ju säga att kenocalle blev måttligt upprörd när någon trodde att han var Ken.

 

Han sa nåt i stil med, "Ken hardly plays 5/10, this is 100/200".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av killarna som lirar på kenocalle är en Mohamad från gbg. Mohamade på ladbrokes. Han sa som ssagt att han delar accet med 2 andra.. Någon som vet vilka dessa kan vara? Ayhan?

 

Inte Ayhan i alla fall.

 

Nån fråga mig häromdagen vad han Christian i pokerdokumentären (svt)heter på nätet. Han heter GMTM och Backstabber bland annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett förslag till förbättring av denna tråd!!

 

Ramzi's Lilla Internetnickhörna:

 

Första posten fylls på med namn och nick vad som vi kommer fram till i själva tråden. Många orkar inte gå igenom alla sidor o frågar samma sak som finns på sidan 4,8,12,14,17 :P

 

= detta tar bort gnäll om att det redan finns isf o svara på frågan! (el kanske inte :lol: )= Alla blir nöjda och glada!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är falunerik på b2b?

 

Frågade honom i chatten och han frågade om jag känner en "Johan Heden" Finns ingen sådan i Falun att finna på eniro hursomhelst, men han kanske bor hemma hos mamma och pappa. Hann aldrig fråga om det var han som var Johan Heden innan Lejon1 började fråga om jag hade "russian name" sen sa han att han tyckte att jag hade ett "gay name" och sen föll falunerik snabbt i glömska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet vem Illuminee är på b2b? Verkar verkligen krossa allt motstånd på de högsta borden dag efter dag. Och rykten säger att karln huserade på typ 1/2 för bara ett drygt år sedan? Så vem är det?!

 

jag har en vild chansning men låter den va osagd.. .ryktena säger att han ska ha blivit upplärd av en viss "CHE" här på forumet men efter detta gått om och nu lär ut "CHE" i hur man fixar bord och damer till rätt pris!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle aldrig betala för mina tjejer. Gu har nog missat ngt rille. Är så att man häromdagen blev upringd av en strippa som hller bra mycket högre klass än mig. Hon ville äta mat me mig.. väl på restaurangen super hon ner för att kunna utnyttja mig.

Allt detta bevittnat av Illuminee

sant att han spelade 1 2 ngt år sedan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...