Manny Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Tonedef på pokerchamps äger , han sitter o bevakar de högsta borden, kollar till honom ibland, då brukar han ha ca 300$ mer Citera
giFF Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Kmac13, Mr.Matrix007, Pokermike777 xxTHEJOKERxx samt XianZe brukar jag kolla på när jag har tråkigt, kul att se när samma spelare vinner och vinner hela tiden, att dom aldrig förlorar, rigg! De roliga är att XianZe spelar fishy på 1/2.. Förmodligen tilt-nivån. edit: Nån som vet vilka dessa är? Citera
RaMz Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 vet inte villka dom är men spelat en del med Xianze och Kmac. Dom är i alla fall bra spelare. Citera
someguy123 Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Tonedef på pokerchamps äger , han sitter o bevakar de högsta borden, kollar till honom ibland, då brukar han ha ca 300$ mer Jag nickade som stonecold på pokerchamps. Tonedef är bra men jag hade inte direkt svårt mot honom. Visserligen låg jag inte mycket plus men lite iaf. Han är dock väldigt stabil, vilket gör han till en väldigt väldigt bra spelare. Citera
giFF Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 vet inte villka dom är men spelat en del med Xianze och Kmac. Dom är i alla fall bra spelare. Säg inte för mycket Citera
Indiscreet Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Helgul ~ Alex Stevic ...eller är jag helt ute o cyklar??(vilket jag gör som hobby) Ja, det är du. Jag känner Helgul väl, men respekterar hans önskan om anonymitet. Men några saker kan jag väl avslöja: * Han är inte Stevic. * Han är inte den Helgul som spelat trns på Cosmopol i Gbg. * Han är inte Martin de Knijff. * Han är inte trädgårdsmästare, och inte heller någon ledande person på Multipoker eller moderator på något som helst forum. * Skulle ni höra namnet skulle det inte säga er någonting, så det är lika bra att sluta spekulera. Citera
Gyre Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Någon som vet vem McMagnus på Ladbrokes är? Har sett han spela 200/400 FL bland annat. Citera
RaMz Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Chichicita på stars är nog Evelyn Ng. Och Dead Cat är antagligen Annie Duke. Mina senaste observationer. Citera
Fille Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 RamZ du som lirar mycket på stars. .har du även koll på Twin-Caracas? Satt med 60k på 10/20NL borden igår kväll. Lirade även 3-4 bord till med +10k.. Visst kan han köra rebuytricket men han lirar konstant på dessa borden har ofta över 10k. Citera
Pigpower Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 Vem är TILTJOHAN på prima? Citera
eusebio Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 OT: Rebuytricket? På Stars kan man på cashgameborden gå all in och medans man väntar på vad motståndaren ska göra köper man in nya $ upp till maxupptag. På så sätt kan man öka sin stack utan att vinna $. Citera
Bojen Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 OT: Rebuytricket? På Stars kan man på cashgameborden gå all in och medans man väntar på vad motståndaren ska göra köper man in nya $ upp till maxupptag. På så sätt kan man öka sin stack utan att vinna $. Så om man går allin med ett inköp och laddar upp ett inköp samtidigt som motståndaren tänker, för att sedan folda. Så har man dubbla inköpet på bordet? Citera
mbman Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 Ingen som vet vem Telefonkiosk på Prima är? Spelar höga cashgames och är ofta långt framme i stora turneringar. Citera
Rotoroberts Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 Ingen som vet vem Telefonkiosk på Prima är? Spelar höga cashgames och är ofta långt framme i stora turneringar. Han har jag mött många gånger, svår snubbe! Citera
Rille Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 Ingen som vet vem Telefonkiosk på Prima är? Spelar höga cashgames och är ofta långt framme i stora turneringar. Samma som Jontes på Laddies. Finns även på detta forum under namnet Tele. Citera
inteillaalls Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Borde inte TheSea (Fuat Can) gula snart?Har sett han spela bort enorma summer på prima dom senaste dagarna... Nu har han cash igen; Kåt-fan: http://www.pokerpages.com/tournament/result12885.htm /G Citera
hajen Postad 16 September , 2005 Rapport Postad 16 September , 2005 Neverwin spelar en del på pokerstars och ultimate bet . Han hade även det nicket under wsop2005. Undrar vem det egenligen är. Citera
RaMz Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Neverwin spelar en del på pokerstars och ultimate bet . Han hade även det nicket under wsop2005. Undrar vem det egenligen är. Dustin Woolf. Citera
Albert Postad 17 September , 2005 Rapport Postad 17 September , 2005 Borde inte TheSea (Fuat C.) gula snart?Har sett han spela bort enorma summer på prima dom senaste dagarna... Nu har han cash igen; Kåt-fan: http://www.pokerpages.com/tournament/result12885.htm /G Tror inte det är Erik123 som är Fuat C. då det finns en i Linköping som heter just Fuat C.. Citera
Morbo Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Tror inte det är Erik123 som är Fuat Can då det finns en i Linköping som heter just Fuat Can. jag tror inte heller det Citera
Recommended Posts