Nisseman Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Lite fundersam över skummtomte på Prima. Han sitter ofta på 25/50 och lirar och ibland högre. När jag först såg tyckte jag mig ha spealt mot honom förut. Kollade i PT och där va han mycket riktigt med bland mina 0.25/0.50-händer och då med en fiskmarkering. När jag sa det till min kompis så kolalde han sin PT och han hade också killen med där med en fiskstämpel. I alla fall, har han vunnit på lotteri eller nåt för jag kan inte fatta hur han kan spela där. Har sett han på tv-broadcast borden och där tyckte jag han spelade dåligt. Sen har jag sett honom spela HU mot Zweig, bara det. Annan fråga: Vad har hänt med Dared? Har också spelat mot skummtomte på 1/2 och lägre förra hösten och tyckte att han var en trevlig motspelare (som gav bort $$). Har också sett honom på 25/50 och han verkar torska hela tiden där också, varken jag eller min kompis har någonsin sett honom vinna. Är det någon som vet mer eller har sett honom som vinnande spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PREVARANT Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Kännner en kille som förra sommaren spelade mycket lågt på nätet och live, många gånger hade han inte tillräckligt med pengar för att kunna va med i turneringar och sprang om kring o låna pengar till höger o vänster även han hade en fiskstämpel av många.... Nu ett år senare har han vunnit många turneringar både live o på nätet och blackat många vid cashgame borden,varit med i VM och spelar nästan dagligen 50/100NL som lägst kan man se honom spela 10/20NL obs: det är inte skummtomte jag pratar om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yoyo Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 ja har sett skummtomte vinna bra på 25-50 borden ja sett flera gånger att han haft 10000-15000 vid bordet när maxinköpet är på 5000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betfrog Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Kännner en kille som förra sommaren spelade mycket lågt på nätetoch live, många gånger hade han inte tillräckligt med pengar för att kunna va med i turneringar och sprang om kring o låna pengar till höger o vänster även han hade en fiskstämpel av många.... Nu ett år senare har han vunnit många turneringar både live o på nätet och blackat många vid cashgame borden,varit med i VM och spelar nästan dagligen 50/100NL som lägst kan man se honom spela 10/20NL obs: det är inte skummtomte jag pratar om H@££LLINGOL?..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 angående skummtomte..och en hel del andra highstakes lirare också. så är det rätt vanligt att dom spelar lågt när dom är sugen på att spela poker men inte är i så bra skick pga av tilt/fylla/trötthet och såna saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedi Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 angående skummtomte..och en hel del andra highstakes lirare också. så är det rätt vanligt att dom spelar lågt när dom är sugen på att spela poker men inte är i så bra skick pga av tilt/fylla/trötthet och såna saker. Så du menar att alla vi som lirar på de nivårena daglien har ngt av ovanstående sympton?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JojjeL Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Jag skulle vilja veta vilka Helgul & TheSea på Prima är. Någon som vet? TheSea är iaf Fuat Can från Linköping. Helgul är väl lite mer känd va? Ok, The Sea är Erik S utom när han psykopattiltar - då är han Alessandro Nesta. Men jag har fortfarande ingen koll på Helgul. Kan du liksom berätta rakt ut för en som inte är så smart... The Sea är alltså Erik Sagström? Eller vad menar du med Nesta? Byter Erik till Nesta när han tiltar? Jag som fattar lite trögt kanske Den som vet vem Helgul är kan väl dela med sig om det? Sen undrar jag om det är någon som vet om Ken lirar på Prima, vad nickar han i såna fall där? Slutligen vad heter Cecilia Nordenstam på Prima? NU fick ni allt lite att bita i Och med såhär många frågor kanske man åtminstone får svar på någon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eusebio Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 mm du kan få det svaret att TheSea är Eriks konto men Fuat Can spelar på det och är stakead av Erik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Ok, The Sea är Erik S utom när han psykopattiltar - då är han Alessandro Nesta. Men jag har fortfarande ingen koll på Helgul. Kan du liksom berätta rakt ut för en som inte är så smart... The Sea är alltså Erik Sagström? Eller vad menar du med Nesta? Byter Erik till Nesta när han tiltar? Jag som fattar lite trögt kanske Tror förklaringen finns i nån tråd som handlar om att highrollarna bråkar med varandra i chaten. Kolla in den. Här är den btw: länk till POKERFORUM.nu * LP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nisseman Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 ja har sett skummtomte vinna bra på 25-50 borden ja sett flera gånger att han haft 10000-15000 vid bordet när maxinköpet är på 5000 Ok, tänkte bara höra om nån sett honom vinna, började bli fundersam när man inte sett honom vinna trots att man sett honom en fem-åtta ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MasterFlash Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Såg luckyULSA från Oslo vinna lite styvt + 30k $ nyss.. Någon som vem han är? Eller har mer information? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Personligen undrar jag vilka Zeus och BEETHOVEN är. De lirar fixed och har alltid sjukt mycket pengar. De verkar dock aldrig lira mot varandra då jag sett de flera gånger sitta på ett varsitt HU bord. De sitter och häckar på Prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedi Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Personligen undrar jag vilka Zeus och BEETHOVEN är. De lirar fixed och har alltid sjukt mycket pengar. De verkar dock aldrig lira mot varandra då jag sett de flera gånger sitta på ett varsitt HU bord. De sitter och häckar på Prima. klippt från Expekt.com: Fredrik ”BEETHOVEN” Eskelid 30 år, har spelat poker i två år. Föredra fixed limit hold´em cash games och spelade för Expekt.com i WSOP 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Jag tror aldrig jag sett BEETHOVEN spela en hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StarletRox Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 tycker guguguy är duktig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 guyuguy spelade faktiskt med mig på ett 0.25/0.5$ NL bord bara för omkring 6 månader sedan. Minns att han reraisade en höjning jag gjorde från knappen med AQ och sen visade upp 73o Sen i efterhand har jag sett honom på alla möjliga höga bort och långt fram i turneringar, undrar vad han gjorde på 0.25/0.5$.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 Sugen på att veta Mattias Anderssons nick...på crypto kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jhc Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 guguguy spelade på mitt bord när jag lirade $5-10 nu i veckan. Har inte lirat speciellt länge på den nivån. Brukar han hålla till där eller spelar han högre?. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apster Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 jag har sett havoc14 vunnit 100.000 guaranteed på prima och kommit topp 10 typ 3 ggr. verkar hyggligt skillad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2005 Rätt säker på att Pappapoker på Prima är Fragell a.k.a D.Larsson Pappapoker är INTE Daniel Larsson Kan ju avslöja att det är en okänd spelare som ingen skulle känna igen namnet på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ebola Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2005 Vem är Fragell på B2B? Han satt och lirade NL€50 så det borde inte vara den "riktiga"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Har lite frågor och skulle gärna vilja ha svar på frågot: Thesalmon=erik123 och lirarerik? Eller lirarerik är någon annan? Vad heter markoolio och var spelar han? Var har Wassberg på ladbrokes tagit vägen? Har han bytat nick eller spelar han på någon annan sida nu? Spelar Karl"all-in"Möller nätpoker? (om han gör det under vilket nick?) Vad heter Eskilsson när han lirar? Spelar pokerbt under andra nick? Är tacksam för alla svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Erik123 är inte samma person som lirarerik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Poohthebear plussar alltid bra på Party mellanstakes FL, jag tror att det är en svensk tjej, någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dronko Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Vad heter markoolio och var spelar han? På Expekt heter han MrKarlsson vill jag minnas. Frågan är om han kommer synas så mycket där nu när han är han en del av Bestpoker (var det va?)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts