Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Gör det inte :(
+1

Sämsta beslutet någonsin.

brb vräkt

+1

Haha, låter lovande... :lol:

Kom igen nu gubbar..

Ingen dålig historia börjar med "Jag sprang så dåligt på pokern så jag sadlade om till PLO".

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Börjar dock nere på PLO5 för att lära mig lite basics osv, kliver nog upp till PLO10 om någon dag iallafall om jag inte suger. :roll: Skeppade en 55$ red spade open biljett också, så tänkte skeppa den och bli miljonär kanske. Vi får se!

• Svars 788
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

BTN: $16.88

SB: $6.02

BB: $5.33

UTG: $5.68

Hero (MP): $5.00

CO: $1.30

Pre Flop: ($0.07) Hero is MP with 9 :spade: T :diamond: A :heart: A :spade:

1 fold, Hero raises to $0.14, 1 fold, BTN calls $0.14, 2 folds

Flop: ($0.35) A :club: 2 :spade: 5 :diamond:(2 players)

Hero bets $0.24, BTN calls $0.24

Turn: ($0.83) 9 :heart:(2 players)

Hero bets $0.52, BTN raises to $2.36, Hero calls $1.84

River: ($5.55) J :heart:(2 players)

Hero checks, BTN bets $5.33, Hero calls $2.26 all in

Mot random.. Dåligt?

Postad

Började med att sprutbacka 11 inköp på PLO10 då jag lekte gud och spelade 4 bord zoom. Gick ner på 2/3 bord PLO5, hittat ett gäng inköp och kollat på en massa videos. Suger såklart fortfarande men det e skoj iaf.

Postad

Upp ~3 inköp på 2.2k PLO10 händer idag. Kan inte ladda upp graf då bilderna från PT blir sjukt jävla stora och jag vet inte hur man ändrar det.

Sen jag gick och blev ploproffs är jag back typ 9.5 inköp på PLO10, upp 6-7 inköp på PLO5 och totalt +3$ pågrund av lite trevlig rakeback. Inget mer spel idag pga körkortsplugg och ett (förmodligen) misslyckat försök till att somna i god tid.

Postad
3/15 atm i 9.90 only final table paid. Skepp one time

hehe, satt och railade dig inatt och kan säga du har haft mycket flyt med korten! men lycka till turgubben!

Postad

Eftersom att den där bubblan är så sinnessjukt jävla icm-heavy så fick jag folda folda folda och kom in på ft med 1bb. Lyckades klättra en plats och bustade 8a för 220ish$. Nu tre sista turrarna sen går jag tillbaka till 45manna grinden imorgon, omaha är en förlorad dröm.

Tur med korten? säker på att du railade rätt? :D

Postad

Vettefan hur jag kan vara kvar i big 27.50 ännu, har inte sett en flopp sedan 25/50. Sitter med 22k på 800/1.6k och försöker hitta något att veva in det med. Fett

Lol, fick in det Med AQ mot kingballz och floppar trips. sweet

• Skapa nytt...