Drama Postad 21 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2014 Bara jag som ser att AK knappt är favorit där, eller har jag missat något? SB har ju 45k~ så han har ju 70%~ att i princip dubbla upp. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 21 Oktober , 2014 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2014 Ganska brutal bust tbh, ul Mjoo, on to the next one! Bara jag som ser att AK knappt är favorit där, eller har jag missat något? SB har ju 45k~ så han har ju 70%~ att i princip dubbla upp. Precis, AK vs AQ för 360k potten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 21 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2014 Ni är för medriggade som inte ser AK vs AQ som flipp Well, well ... klart det var otur, men tycker mest synd om TT som verkligen blir utdragen i den handen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krmjaow Postad 21 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2014 Ah, var ett tag sen så minns inte riktigt men antar att han var av den andra sorten. Thx för input och tack! Bustade just 12a. Den här var jävligt trist faktiskt: http://www.boomplayer.com/sv/poker-hands/Boom/11360661_11BAA84691 Alltid lika drygt, när floppen kommer vet man att man är körd mot AQan. Vad gav 12te plats och vad kunde 1a gett? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 21 Oktober , 2014 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2014 Ni är för medriggade som inte ser AK vs AQ som flipp Well, well ... klart det var otur, men tycker mest synd om TT som verkligen blir utdragen i den handen. Han om någon förlorar ju en flipp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 21 Oktober , 2014 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2014 Alltid lika drygt, när floppen kommer vet man att man är körd mot AQan. Vad gav 12te plats och vad kunde 1a gett? Ja fan ja, på den där floppen drar man ju dött mot AQ. 12e platsen gav 90$ typ och ettan drog hem 1.5k$ish Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 21 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2014 Han om någon förlorar ju en flipp Tänkte mer efter den floppen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 21 Oktober , 2014 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2014 Tänkte mer efter den floppen Jo, jag förstod det! Bustade precis en 6max hyper på 20e plats också. Dock ingen stygg utdragning denna gång Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 21 Oktober , 2014 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2014 Svårt att vinna turneringar när man får in det med 14 & 18 outs utan att binka, what to do! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aaronramsey Postad 21 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2014 Fint spelat. Torska med ak mot aq med 12 spelare kvar. Standard för mig varje kväll. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 21 Oktober , 2014 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2014 Fint spelat. Torska med ak mot aq med 12 spelare kvar. Standard för mig varje kväll. Thx, någon gång vänder det! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gitos Postad 22 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2014 Fint spelat. Torska med ak mot aq med 12 spelare kvar. Standard för mig varje kväll. wow asså den händer i vissa fall tack du vi ska höras kanske så kan vi cocha varandra i pokerfilosofi tack igen vi hörs gl mvh må korten vara på dig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 23 Oktober , 2014 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2014 wow asså den händer i vissa fall tack du vi ska höras kanske så kan vi cocha varandra i pokerfilosofi tack igen vi hörs gl mvh må korten vara på dig Hahaha wtf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 23 Oktober , 2014 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2014 Idag är man sugen på mtts igen, men rullen tillåter inte det särskilt mycket så blir lite "härliga" 45manna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 23 Oktober , 2014 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2014 Hur som helst, har haft rätt mediokra resultat denna månad och spelat lite väl mycket games som inte varit 45mans. Peakade på 7k + den 11e, sedan dess har det gått upp och ner och är för tillfället upp 5k för månaden. Nu går jag på höstlov imorgon vilket naturligtvis är optimalt för grind, så jag tänkte grinda som fan. Tänker inte sätta något $$$ mål, då det sällan leder till något bra. Men jag tänkte göra detta till mina mål under lovet: 1k games 5-10h ICMizer 10 videos bli bättre tilta aldrig (!) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 24 Oktober , 2014 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2014 Dagen börjar lovande, grinding them 18mans today. Vamossss Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 25 Oktober , 2014 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2014 Blä! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 25 Oktober , 2014 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2014 Idag firar min downswing och jag två veckor ihop! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 25 Oktober , 2014 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2014 ,, Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 25 Oktober , 2014 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2014 Omaha verkar skoj Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OHChariot Postad 26 Oktober , 2014 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2014 Sadlar om till Omaha nu, må gud vara med mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 26 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2014 Sadlar om till Omaha nu, må gud vara med mig. Gör det inte Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 26 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2014 Gör det inte +1 Sämsta beslutet någonsin. brb vräkt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 26 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2014 Gör det inte +1Sämsta beslutet någonsin. brb vräkt +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 26 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2014 Kom igen nu gubbar.. Ingen dålig historia börjar med "Jag sprang så dåligt på pokern så jag sadlade om till PLO". Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts