HwardShore Postad 16 Oktober , 2016 Rapport Postad 16 Oktober , 2016 Bumpzki We need you back! Citera
Longple Postad 19 Oktober , 2016 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2016 Bumpzki We need you back! <3 Flowbrist i flödet här just nu, känns inte som jag själv har något jag egentligen vill skriva av mig. Ska ev gästa valters podcast inom snar framtid, får se ifall det sätter igång något. Citera
Longple Postad 28 Oktober , 2016 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2016 Länk till podden: Citera
Bad_bitch Postad 28 Oktober , 2016 Rapport Postad 28 Oktober , 2016 Länk till podden: Riktigt bra! Lycka till i framtiden! Citera
mpee Postad 28 Oktober , 2016 Rapport Postad 28 Oktober , 2016 Intressant. Hög igenkänningsfaktor bitvis. Vill ha en norrlänning vid min sida under grind som talar så dära lugnt och behärskat. Skulle aldrig gå ifrån mitt a-game, bara sitta framför skärmen och mysa helt imun mot känsloswings. Citera
HwardShore Postad 28 Oktober , 2016 Rapport Postad 28 Oktober , 2016 Länk till podden: Fint av dig att öppna upp rangen och bjuda in oss i dina tankebanor. Finns mycket i poden man kan ta med sig och diskutera kring. Vet inte riktigt vart jag ska starta. Så jag sammanfattar det enkelt. Much love <3 Citera
Longple Postad 8 November , 2016 Författare Rapport Postad 8 November , 2016 Tack för fina ord Har hört lite blandade tankar och känslor kring den, förstår att det inte föll alla i smaken, ifall man är ute efter pure pokersnack. Det var mkt givande för mig att få utforska att sitta och ranta en timma iaf. Riktigt synd att första podcasten kom bort, tror många hade gillat den iom att Erik kom in mkt blankare med fler pokerrelaterade frågor för naturligt unfoldande. (Ultimat hade varit en 2 parter med båda) Tror den hade kunnat ge mer praktiskt för folk att ta med sig, direkt till borden. Blev rätt naturligt att vi spann vidare på lite djupare, utanför pokern frågor, där vi slutade första snacket. Så kan förstå att det blev lite förvirrande att följa med för en del. För både mig och Erik var det mkt givande iaf, tror det är viktigt för att få fram något genuint. Riktigt kul att höra fina ord och att det gett något, från er och andra som skrivit privat. Mår så jävla bra nu för tiden och efter 3 veckor borta från pokern tänkte jag göra comeback idag, och i veckan. Saknat att spela GL! Citera
valterego Postad 8 November , 2016 Rapport Postad 8 November , 2016 Riktigt synd att första podcasten kom bort, tror många hade gillat den iom att Erik kom in mkt blankare med fler pokerrelaterade frågor för naturligt unfoldande. (Ultimat hade varit en 2 parter med båda) Tror den hade kunnat ge mer praktiskt för folk att ta med sig, direkt till borden. Blev rätt naturligt att vi spann vidare på lite djupare, utanför pokern frågor, där vi slutade första snacket. Så kan förstå att det blev lite förvirrande att följa med för en del. För både mig och Erik var det mkt givande iaf, tror det är viktigt för att få fram något genuint. GL! Instämmer. Jag har också fått både ris och ros för inslaget. För mig var det här utan tvekan en av mina tre bästa poddar, även den version som lades ut. Jag förstår och respekterar att alla inte gillar den, men jag tycker att den har en solklar plats i Syn-biblioteket. Citera
Teh_MoUsE Postad 8 November , 2016 Rapport Postad 8 November , 2016 Instämmer. Jag har också fått både ris och ros för inslaget. För mig var det här utan tvekan en av mina tre bästa poddar, även den version som lades ut. Jag förstår och respekterar att alla inte gillar den, men jag tycker att den har en solklar plats i Syn-biblioteket. Vilka är dina top 3? Detta var den första jag lyssnade på och kan tänka mig ett par till. Citera
valterego Postad 8 November , 2016 Rapport Postad 8 November , 2016 Vilka är dina top 3? Detta var den första jag lyssnade på och kan tänka mig ett par till. Kul! Jag är nöjd med alla, men top of mind vill jag nog vid sidan av Longple rekommendera Wilhasha och Emil Ohlsson. Citera
JackVegas Postad 8 November , 2016 Rapport Postad 8 November , 2016 Tyckte avsnittet var skitbra, väldigt inspirerande att du är driven av en sån genuin nyfikenhet istället för de klassiska faktorerna som alla andra går runt och letar efter. GL på comebacken! Citera
Recommended Posts