TGrinder Postad 9 November , 2014 Rapport Share Postad 9 November , 2014 Sick, hyfsad skön comeback från Fredagen! Gratulerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 9 November , 2014 Rapport Share Postad 9 November , 2014 Riktigt vackert! Wp och ride the wave idag söndag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 9 November , 2014 Rapport Share Postad 9 November , 2014 Nice grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA88 Postad 9 November , 2014 Rapport Share Postad 9 November , 2014 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 9 November , 2014 Rapport Share Postad 9 November , 2014 Grymt, riktigt wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drama Postad 9 November , 2014 Rapport Share Postad 9 November , 2014 Nice jobbat, grattis! Får man fråga vad du kör för hud när du spelar mtt's? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheGrinder Postad 9 November , 2014 Rapport Share Postad 9 November , 2014 Såja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aaronramsey Postad 9 November , 2014 Rapport Share Postad 9 November , 2014 Såja! Läste nu på pocketfives att nån perrymejs hade vunnit 55 an. Nicket lät bekant. Sen läste ja detta. Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 9 November , 2014 Rapport Share Postad 9 November , 2014 Grattis! Bra jobbat☺ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 9 November , 2014 Rapport Share Postad 9 November , 2014 Kung grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 9 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2014 Tack för alla gratulationer! Har inte bara kommit ner på jorden idag, har sjunkit igenom den... Har inte cashat i något... har väl 15 turrar kvar så kan fortfarande vända. Men känns skönt att dagen är en "freeroll" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 10 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2014 Söndagen förblev en pissdag. bara 4 cashar på jag vet inte hur många turrar... Casharna kom i: Bigger 55, 11$ Action Hour, 51$ Hyper och Turbo Thirty. Tar nog dagen off imon, Ha de fintttt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gaboobird Postad 11 November , 2014 Rapport Share Postad 11 November , 2014 GG kul läsning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 12 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2014 Snortiltad Precis bustat finalbord i hot 44. Kommer in med 3dje störst stack men bustar först. Varenda jävla äckelshortie dubblade varenda förbannade hand. Själv torskar jag A-A < A-Ko och A-Ko < A-9s. Skämtar inte om jag säger att shorites drog ut 6 gånger i rad och vann när dem hade bäst hand. Fick 500$ typ med ett första pris på 9k Finalbordade 44turbo också slutade 7a för 777$ passsande nog. 12a i 8rebuy för 222$. Cashade i: 25$ hyper 6max, 55$ 7.5k GTD, 55$ 10k GTD, 11$1R1A, Big 55, 16$ turbo, 11$ turbo Slutar dagen even. Suger pung med 2 finalbord i hyffsade turrar. Aja jag vet man får fan inte lipa när man sprungit som jag gjort det senaste... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 12 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2014 Nice jobbat, grattis! Får man fråga vad du kör för hud när du spelar mtt's? Är relativt dålig på att använda hudden. Det enda jag fokuserar på är VPIP, AF steal % 3bets %, och vilka positioner dessa kommer ifrån. Borde lära mig bättre och fokka mer på Cbets %, doublebarreling osv... Kör HM2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 12 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2014 Bara att gratulera Sveriges bästa turneringsspelare till världsmästartiteln. Om Man nu kan vara värd den här titeln så är Martin en som Är det. Sjukt stort! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 12 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2014 Lustigt spel av solid agro REG PokerStars Hand #124977636614: Tournament #1035111550, $100+$9 USD Hold'em No Limit - Level VI (40/80) - 2014/11/12 13:51:28 ET Table '1035111550 10' 9-max Seat #3 is the button Seat 1: GSM.POWER (5617 in chips) Seat 3: TaraCork (3499 in chips) Seat 4: L. Margets (5774 in chips) Seat 5: rIchAAmEl (2765 in chips) Seat 6: tamiam122 (2846 in chips) Seat 7: Handebraken (3555 in chips) Seat 8: LeslieGroves (4574 in chips) Seat 9: Perrymejsen (5200 in chips) GSM.POWER: posts the ante 10 TaraCork: posts the ante 10 L. Margets: posts the ante 10 rIchAAmEl: posts the ante 10 tamiam122: posts the ante 10 Handebraken: posts the ante 10 LeslieGroves: posts the ante 10 Perrymejsen: posts the ante 10 L. Margets: posts small blind 40 rIchAAmEl: posts big blind 80 *** HOLE CARDS *** Dealt to Perrymejsen tamiam122: folds Handebraken: raises 80 to 160 LeslieGroves: calls 160 Perrymejsen: raises 320 to 480 GSM.POWER: folds TaraCork: folds L. Margets: folds rIchAAmEl: folds Handebraken: calls 320 LeslieGroves: calls 320 *** FLOP *** Handebraken: checks LeslieGroves: checks Perrymejsen: bets 850 Handebraken: raises 990 to 1840 LeslieGroves: folds Perrymejsen: raises 2870 to 4710 and is all-in Handebraken: calls 1225 and is all-in Uncalled bet (1645) returned to Perrymejsen *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** Handebraken: shows (a flush, King high) Perrymejsen: shows (a flush, Queen high) Handebraken collected 7770 from pot *** SUMMARY *** Total pot 7770 | Rake 0 Board Seat 1: GSM.POWER folded before Flop (didn't bet) Seat 3: TaraCork (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 4: L. Margets (small blind) folded before Flop Seat 5: rIchAAmEl (big blind) folded before Flop Seat 6: tamiam122 folded before Flop (didn't bet) Seat 7: Handebraken showed and won (7770) with a flush, King high Seat 8: LeslieGroves folded on the Flop Seat 9: Perrymejsen showed and lost with a flush, Queen high I mina ögon så är synen pre så ev- att det inte går att övervinna om man tror sig ha stor postflop edge. Killen har en väldigt stabil graf där han är plus 1.5M på 2 år. Någon som har några invändningar? Går det göra den här synen vinnande? Och nej jag hade nog inte funderat på det om jag vunnit handen... För övrigt så hade han fold mot 3bet på över 40% över 700 händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 13 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2014 Onsdag Plussade men bara några hundra dolls. Lite sweats här och där men ingen bink. Slutade 5i en 25$ hyper för strax under 1k$. 12a i 33€ turbo för 110€. Sprang top 100 i big11 för en piss i havet. Cashade big 162 för första gången på länge. 14e plats i ett kval till EPT, kan man inte få binka ett livesäte? onetime Hittar lite cashar i turbos också och nåt Micromillions event. Förbannat spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 13 November , 2014 Rapport Share Postad 13 November , 2014 Har du några planer på att dra till Redbet Live Prag i December? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 13 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2014 Har du några planer på att dra till Redbet Live Prag i December? Varit jävligt sugen på Prag, främst Eureka kanske...Men eftersom jag inte binkat någon sattelit så har jag inte haft några plane på det. Men börjar bli lite sugen på att åka iallafall. Ska du dit ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 14 November , 2014 Rapport Share Postad 14 November , 2014 Varit jävligt sugen på Prag, främst Eureka kanske...Men eftersom jag inte binkat någon sattelit så har jag inte haft några plane på det.Men börjar bli lite sugen på att åka iallafall. Ska du dit ? Yes, funderar på det. Är väldigt sugen! Kan nog bli riktigt grymt, både upplevelsen av staden och även pokermässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 14 November , 2014 Rapport Share Postad 14 November , 2014 Segt med 14e plats i ept kvalet. Jag missade ett kval i förrgår, blev 3a med 1 paket. . 2-4 tog 1050 men kändes segt när man e bubbleboy Bra dagbok! Läser alltid men skriver sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 14 November , 2014 Rapport Share Postad 14 November , 2014 Segt med 14e plats i ept kvalet. Jag missade ett kval i förrgår, blev 3a med 1 paket. . 2-4 tog 1050 men kändes segt när man e bubbleboy Bra dagbok! Läser alltid men skriver sällan. Hur pass tuffa är dom där sattarna egentligen? Känns som det borde vara ganska regtätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 14 November , 2014 Rapport Share Postad 14 November , 2014 Hur pass tuffa är dom där sattarna egentligen? Känns som det borde vara ganska regtätt? Både och. En hel del kvalar ju med (som jag) så där blir ju ganska blandat ändå. Sen har jag inte spelat jättemånga huvudsattar som går direkt till ept men där är mest fisk i början givetvis i dom billiga sattarna men vissa kommer vidare. Men förhoppningsvis ska man kunna ta sig förbi både regsen och fiskarna så man får komma ut lite:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 15 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2014 Hur pass tuffa är dom där sattarna egentligen? Känns som det borde vara ganska regtätt? Både och. En hel del kvalar ju med (som jag) så där blir ju ganska blandat ändå. Sen har jag inte spelat jättemånga huvudsattar som går direkt till ept men där är mest fisk i början givetvis i dom billiga sattarna men vissa kommer vidare. Men förhoppningsvis ska man kunna ta sig förbi både regsen och fiskarna så man får komma ut lite:-D Ärligt talat är det inte bara REGtätt utan det är oftast dem bra regsen som är med också. Vet inte om det äns är +ev för min del att lira dem. Men köper aldrig in mig i huvudsatteliten utan kvalar till den. Men hur som helst så blir det nog inte sämre än BE (kanske kanske lite -ev) men med tanke på hur kul första priset är så är det värt att gambla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts