Gå till innehåll

Hjälte utan anledning - MTT Grinder


JerryOdeen

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fint spring :) grattis! Skön DB också!

 

Bra krossat :D Keep it up

 

Alltid roligt att läsa dina uppdateringar, keep it runnin' ! :)

Dela med dig av lite bra spring också, tack! :lol:

 

Hoppas springet håller i sig och väl krossat! ��

 

 

Tack gubbs! Springer så jävla gott och allt jag gör funkar, är så jävla roligt med poker då :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lördagsgrind

 

Sorgligt men sant satt jag här idag igen... Mina vänner har sånna där flickvänner eller vad det heter. Inte lika mkt party då :/

 

Aja hur som helst så blev det ett fint plus idag med på ca 1400$. Började grinda vid 20.30 typ så inte lika mkt volym idag men det bjöd på 2 finalbord och en hög ITM%

 

Finalbord 1: 33euro Turbo kommer in med liten stack och slutar 7a för 200euro

 

Finalbord 2: 55$ 10k GTD slutar 2a för strax under 2.2k dolls. Kom även här in rätt short men springer på fint och upptäcker med glädje att mina motståndare bluffar när jag synar ner dem var och varannan hand. Hur som helst torskar jag HU för första gången på länge. Hittar en fin pot första handen när jag får väldigt bra betalt efter tagit en annorlunda "line". Herocallar dock fel sen i en 4betad pot, tror det är en ganska dålig syn, även om min motståndare bluffade väldigt mkt.

 

Jaja gött som fan iaf att plussa när man sitter hem och nöter en lördagskväll.

Riktigt sugen på SundayFunday imon med! Börja dagen med Liverpool och nåt alldeles för onyttigt att käka och sen kötta uppesittargrind (förhoppningsvis)

 

Ha't fiiiint

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söndagsgrind

 

Jaha tillbaka till verkligheten. Ibland backar man i poker... Stuck strax under 2k dolls. Spelade högre än vad jag gjort på länge, kan man ju unna sig nån gång när det gått bra. Södnag så blir ju mkt turrar med och jag hittade inga FTn. Inte mkt annat att säga. Spelade 3 majors: Warmup, Million och 6max. Warmup hade jag lite run i men bustade med typ 300 till pengarna.

Söndagar är brutala, men förbannat roliga^^

 

Antar att jag är tillbaka på grinden imon! Ha det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måndagsgrind.

 

Bokar stabilt grönt idag med. Hittade andra platsen i 55$ turbo Second Chance. Torskar HU inte mkt att säga. 3.2k $ för det.

Finalbordsbubbla i tidiga 51$ Hyper för 255$

15e i 81R1A för 144$

25a i 11$ 10k GTD för en platta öl och en pizza.

 

 

Champions League i 2 dagar nu. Tror dock jag skippar det imon i förmån för träning och grind.

Onsdag dock blir det att lösa dubbelrailen för Atl Madrid - Malmö och Liverpool Real Madrid. Hoppas på bänken för balotelli nu. Vill också tro att Rodgers kan göra något speciellt med honom men om man slår 2 pass på en match och missar lägen för världens enklaste baljor så ska man fan inte spela.

Tråkiga alternativ men är nog fan bättre med Lambert. Coutinho från start efter det pigga inhoppet mot QPR vore fint med =)

 

Kan bli en del whine och om fotboll ibland på dagboken så hoppas denna fantastiska sport intreserar er!

 

Ha't

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen tisdagsgrind

 

Tänkte inte lira idag men upptäckte i morse att jag låg på 15e plats i Pokerstars MLB (Monthly leaderboard). Och eftersom jag är en relativt medioker spelare som inte spelar alla de största turrana så lär jag inte hamna där så ofta. Så därför tänkte jag försöka få in så mkt volym som möjligt innan danmark med undantag fredag blir det nog lir varje dag.

 

Har dock inte varit någon framgång vid borden. runt 50 turrar lirade men inga finalbord och inga ens top 2 bord. Lite cashar här och där men inget nämnvärt. Har dock 3 turrar kvar: 1$ Crazy rebuy, 27$ Progresive super KO och 82$ 6max hyper. Har inga stackar direkt men är inne i pengarna i knockouten och rebuyen. 4stycken kvar till pengarna i hypern, hoppas man klarar sig dit med 12 bb =)

 

Blir lir efter fotbollen imon tänkte jag. Uppdaterar givetvis imon med!

Och där var jag inne i pengarna i den sista turren... Kul med hyper =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen onsdagsgrind

 

Rätt stort back idag men inget gråtfärdigt. Har väldigt få cashar på en hyffsat stor volym. Började lira när malmö låg under med 3-0 (pool dog ju inte oväntat nog efter bara 20 min :( ). Reggade allt jag hittade. Eftersom rullen fått en liten boost så har det blivit lite mer 109 och 162$ och 82$ hypers. Kul som fan att få lira lite högre igen, kul så fort man cashar då =)

 

Har bara cashat i 3 turrar. Orkar inte kika på hur många jag lirat men jag har en turre kvar. 8$ Rebuy 6max Omaha. 3stycken kvar, rätt softa motståndare men ligger sist efter en tung beat nyligen här.

1: 836$

2: 562$

3: 418$

 

Hoppas på att jag kan få tillbaka lite av dagens förluster med en vinst, hade vatt skönt =)

 

Ha't

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tordagsgrind.

 

Back en hel del som vanligt. Får la egentligen inte klaga med tanka på hur första halvan av månaden såg ut men va fan är inte jag tillräckligt snäll och söt för att alltid få springa som en gud? tydligen inte. Aja ett finalbord i Turbo thirty på tilt blev det. Började sent idag igen. Tar nog dagen off imon och sen grind på lördag och söndag vila måndag och åka mot pölseland på tisdag morgon för att sedan krossa allt i SM. Dag 1a blir det, såg vilka som köpt in sig till dag 1b på Stars och kände att jag undviker nog alla turneringens bästa spelare så länge jag kan^^

 

Ha de fint och spring som jag gjorde i början av månaden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lördagsgrind

 

Lutar mot pissgrind idag igen. 3 turrar lever jag i men har inte haft några framgångar innnan idag. Sprungit bra i mellanpartitet i många turrar men inte gått vägen efter vi nåt pengarna. Största cashen var en 36e plats i Hot 75 för typ 230$.

Lever fortfarande i Hot 44, 88$ 4max turbo och 55$ 2dagrs på tilt.

Hoppas hittar nåt där...

 

har en fråga till er andra turregrinders där ute... Vad tycker ni om "uaredead lol" Killen som pumpar volym på en nivå som är helt osannolik... Men han är inge vidare...eller? Känns som han bara köttar vilket låter rimligt med tanke på volymen men plussar han ens? Antar att alla får spekulera då han verkar vara väldigt anonym och inte visar stats nånstans vad jag vet iallafall. Vore kul med lite spekulationer :)

 

Han busta 4maxen och gå vidare i 2dagarsen med 20k stack under inläggsskrivet.

26k på 500/1k i hot 44 209 kvar 171 cashar. Tänker vinna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade plusset till slut en söndag. Räddningen? Hyper såklart! 51$○ hyper 5e plats för 1900$. Blir slowrollad i sista handen med A-Jo v A-Ko

 

Sprang top 100 i bigger 109 för över 400$. Cashade i Red spade open, Turbo Multi Thirty, Phase 2 (11$), MTOPS main event aa det var väl typ det. Skönt att hitta plusset iaf !

 

Var väldigt tiltad ett tag efter att gjort en missread med 10 kvar till pengarna i Warmup. Steker ut tidsbanken tänker folda men får nåt ryck och trycker in det får en 20 sek slowroll av Q-Q på J hög bräda. Spottet var väldigt annorlunda därför det blev en sån Stekning. Samtidigt som det här händer bustar jag precis innan pengarna i både Hotter 75 Q-Q < J-8s för 27bb (15bb avg kanske) och sen K-Qo < 4-4 där en reg borde vika 4orna i mina ögon i 44$ Turbo på purebubblan.

 

Spelade Sunday Major på tilt för första gången idag (gick inge vidare) och igår spelade jag Saturday Super KO för första gången.

 

Hadet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sista turren om 1 timma blir OFC turren. Lirade sviten i förgår slutade 13 med 9 betalda. Trodde det var ett flax spel men det visade sig vara ett spel man kan ha bra med edge i, sjukt roligt!

Spelade en 150 crazy rebuy och jag gjorde bara 8 rebus plus addon, lyckligtvis slutade jag 4a för 4k.

Så jävla bakfull efter att vi bestämde oss för att gå ut igår vid 02.00. Mkt shots men var riktigt skoj :)

 

Tillbaka på det världsberömda internät imon för lite mer kortspel

Åver and out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...