Gå till innehåll

Hjälte utan anledning - MTT Grinder


JerryOdeen

Recommended Posts

Fredag

 

Idag var dagen då jag flyttade ut från barndomshemmet. Kom en mil hemifrån ungefär. Bor för stunden ihop med min bror men han flyttar troligen ut inom en kortare tid så då har jag lägenheten själv...

Fixat ett höjochsänkbart bord med. Var välbehövligt då jag har haft problem med ryggen det senaste. 20 bast, vara stel som en gris och ha ryggproblem...Fy fan. Slapp man varit i sina dagar ^^

 

Blev grind nu på kvällen. Ett skott blev det med en 22a plats i Big 109 för över 400$. Annars inget sköj utom lite småcashar här och där. Slutar stuck 900$.

Imorgon blir det att IRLa lite med både innebandymatch på förmiddagen och sen utgång på kvällen. Kul å testa att leva utanför dataskärmen ibland ändå...får se om det är nån hit!

 

Ha't

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Så jävla bakis att du inte lirat idag eller?? Eftersom man inte har ett liv och tittar in titt som tätt vill ja lite uppdates!!!!!

 

Bakis är jag men visst lirar jag =) Inte hittat något, har 2 turrar kvar 11$ Action hour 3/18 med 95bb. Den andra är Sunday Second chance som jag spelar för första gången... Och där bustade jag den, haha ^^ 30 spelare i från pengarna, 15bb A-Qo < A-Ko. Måste bli 3a i Action hour nu för att gå plus.

Har i princip bubblat 3/4 majors idag. Million, 6max och SC. Lirade Warmup med utan framgång.

 

Cashat i: Sunday Omaha, 55$ turbo Second chance, Bigger 8, Bigger 22, 16$ turbo, 44 turbo och nåt mer kanske. Hör av mig när jag vunnit Action hour

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehh var ju faktiskt seriös:-) tycker det är en jävligt bra blogg. Passar på en biobiljett. Senaste jag såg Gone girl. Icke bra.

 

Kul å höra. Både att du gillar bloggen och att det finns fler som tycker bio är fett överskattat...

 

Börjat Grinden men inget speciellt har hänt än... Kan berätta att målet för resten av året är nu att nå Supernova på Stars. 22k poäng kvar. Måste heavygrinda för att lyckas^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt inte målet påverka ditt a game nu bara :) Vet själv efter 10 års spelande att när man pumpar som en gris så brukar det gå åt helvete. Man reggar utav helvete och tappar fokus och i slutänden blev det bra mycket dyrare.

Vissa dagar reggar man på trots att man inte är sugen och då går det oftast åt helvete.

 

Rakerace och sån skit har ju kostat ett par månadslöner pga att man bara köttat samtidigt som man vart less.

 

Cred till dom som klarar av det dock och gl till dig med målet :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt inte målet påverka ditt a game nu bara :) Vet själv efter 10 års spelande att när man pumpar som en gris så brukar det gå åt helvete. Man reggar utav helvete och tappar fokus och i slutänden blev det bra mycket dyrare.

Vissa dagar reggar man på trots att man inte är sugen och då går det oftast åt helvete.

 

Rakerace och sån skit har ju kostat ett par månadslöner pga att man bara köttat samtidigt som man vart less.

 

Cred till dom som klarar av det dock och gl till dig med målet :-)

 

 

 

Det ska det inte göra! Skillnaden blir att kötta fler speldagar och att lägga all min volym på stars för tillfället.

Enda skillnaden i storleken på turranra är att jag nu både lirar Big 109 och Big 162 istälelt för en av dem som jag gjort tidigare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt inte målet påverka ditt a game nu bara :) Vet själv efter 10 års spelande att när man pumpar som en gris så brukar det gå åt helvete. Man reggar utav helvete och tappar fokus och i slutänden blev det bra mycket dyrare.

Vissa dagar reggar man på trots att man inte är sugen och då går det oftast åt helvete.

 

Rakerace och sån skit har ju kostat ett par månadslöner pga att man bara köttat samtidigt som man vart less.

 

Cred till dom som klarar av det dock och gl till dig med målet :-)

 

Det ska det inte göra! Skillnaden blir att kötta fler speldagar och att lägga all min volym på stars för tillfället.

Enda skillnaden i storleken på turranra är att jag nu både lirar Big 109 och Big 162 istälelt för en av dem som jag gjort tidigare!

 

Tack =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bajsgrind igen

 

Poker kan dra åt helvete. Så jävla tråkigt när inget funkar. Allt jag gör går åt helvete. Slutar back som fan idag med. 3 djupspringninmgar men inget finalbord. Fattar inte ens varför jag utsätter mig för den här jävla tortyren. Ska fan skaffa ett riktigt jobb.

 

Sätter en bira på att du sitter där på grinden igen inom två dygn ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

. Poker kan suga som fan i downswingsen... tror d reder upp sig igen du verkar ju spela stabilt.

 

Ett vanligt jobb kan med suga men visst degen kommer varje månad. Jag har ett vanligt jobb och spelar i perioder rätt mkt poker men det kan bli rätt tungt med jobb 07-16 sen poker nattetid. Ellet så börjar jag bara bli gammal .:-D

 

Ta lite paus o kör på igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sätter en bira på att du sitter där på grinden igen inom två dygn ;)

 

Haha jag tror jag får bjuda på en öl om vi syns på nån liveturre nån gång ;)

 

. Poker kan suga som fan i downswingsen... tror d reder upp sig igen du verkar ju spela stabilt.

 

Ett vanligt jobb kan med suga men visst degen kommer varje månad. Jag har ett vanligt jobb och spelar i perioder rätt mkt poker men det kan bli rätt tungt med jobb 07-16 sen poker nattetid. Ellet så börjar jag bara bli gammal .:-D

 

Ta lite paus o kör på igen!

 

Haha jag har inte en tanke på att skaffa ett vanligt jobb, förutom 10min efter en grind där jag vet att jag spelat som en kratta^^ Ibland behöver man bara släppa ut skiten och skriv av en del av tilten.

Är näst intill enbart sur efter grinds om jag inte spelat ens i närheten av mitt "A-game" :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska fösöka uppdatera lite i pauserna idag. Sålt av 30prollar av min grind idag så blir en hyffsat highstakes grind^^

 

7 turrar startade:

 

Bigger 75: 3400 75/150

Hotter 33: var nere på 1bb på 150/300, uppe på 13500 på 350/700 nu

8rebuy: 8200 postaddon på 75/150

55$: 9k 100/200

Sunday Warmup: Redan bust efter hittat set v set v kombodrag(jag hade låga settet, kanske inte var omöjligt att vika tråkigt nog)

Bigger 8: 3600 30/60

55 KO: också bust, sprang K-K in i A-A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första turregrinden sen i söndags och det gick inget bra idag heller. Ett finalbord i 50$ hyper men blev 9a... En del djupspringningar i övrigt men backar hyffsat mkt... Lever i Hot 44 men är tidigt i turren fortfarande. Spelat lite CG och SNGs de senaste dagarna. Pluspå SNGs och back på CG...

 

Blir nog sen grind imon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...