Gå till innehåll

Önskemål och klagomurs tråd


Mjukis

Recommended Posts

  • Svars 181
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Att köpa tex 1000 marker för 100 spänn e helt enkelt värdelöst.

Dom kör så här och det tycker jag är kalle anka, gynnar bara dom som är riiiika. Köp in dig för 5k och du dominerar!

 

Nej, fritt med re-buy tycker ja e fint, men visst kan vi köra ngn med max en eller två st re-buy.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha positiv inställning Henrico !

Har du med haft en dålig dag vid borden lr?

 

Klart man läser inläggen.... Vad har man annars forumet till?

Just för o kunna diskutera o bolla tankar o så...

 

 

Håller med dig mjukis... Visst kan man köra nån gång att typ 2 st rebuy under första timmen är max !

Men jag håller först o främst på att det ska va unlimited.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt bara ett förslag samt ett skämt..

du kan väl läsa fårlamm ?? jag skrev att jag TROR att det skulle bli bättre o roligare med en rebuy o en add-on men all tycker ju olika.. men det klagas ju ganska friskt på rebuy turneringarna.

Men å andra sidan tycker man att det e dåligt upplägg behöver man ju inte vara med !! som sagt det var bara ett förslag MED en motivering för er läskunniga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt bara ett förslag samt ett skämt..

du kan väl läsa fårlamm ?? jag skrev att jag TROR att det skulle bli bättre o roligare med en rebuy o en add-on men all tycker ju olika.. men det klagas ju ganska friskt på rebuy turneringarna.

Men å andra sidan tycker man att det e dåligt upplägg behöver man ju inte vara med !! som sagt det var bara ett förslag MED en motivering för er läskunniga.

 

 

Vet inte hur läskunnig du är, men om du tittar under ditt inlägg så ser du att jag skrev att ironin i ditt inlägg knappt lyste igenom !

Med det skrivet så menade jag ju att det kändes ganska väl att det va ett skämt men ber om ursäkt för att jag fått dig lessen !

Absolut inte min mening ! =)

 

Förresten... Forlan Uttalas såhär... G L I M N E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu ser det ut så Jessica.

Hade jag varit hemma (som brinner fört) så hade jag ställt upp o låst upp lokalen åt dig.

Men jag tror inte att de som e ansvariga fört nu har vaken tid eller lust att styra 3 dagar i veckan. Tyvärr

 

 

OMAHA: Behöver vi andra kortlekar för omahaspel?

Dom som kan´et säger att Jumbo-index är jobbigt att hantera vid Omahaspel. Jag har ingen erfarenhet så jag vet inte. Dock så kommer vi inte ha nya lekar hemma till på tisdag men till nästa gång så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Listan uppdateras så snart jag får info om vem som placerade sig vart.

Jag får lite dåligt med uppgifter, har inte fått resultaten från de 3 senaste turneringarna. Herman har dock lovat att se till så att jag får dom imorgon, så hinner jag met imorrn så är det uppdaterat då, senast onsdag.

 

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, många faktorer inblandade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OMAHÄÄÄÄÄ!

 

Pratade med Mjukis om det igår.. o Omaha komme rinte räknas med i den ordinarie rankingen.. iom att det e så få spelare med.. och att det alla helt ennkelt inte vill lira skiten!

 

Men det e grymt kul live..o det kommer bli flera tisdagar med Omaha!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad hände med 800krs turneringen? :-o

 

Två anmälda säger allt.

Om folk såg till att anmäla sig så skulle den ligga kvar, kanske tog ett för snabbt beslut och funderar på att skriva ut 350/800 buy-in ist så får ni bestämma själva.

Det är lite svårt att sätta ut en massa turneringar så det passar alla, speciellt nu när intresset verkar avta lite. Inte mkt bra!

 

 

some1blue: Precis som Herman säger, lite för dåligt med folk och så kör vi ju mest TH så det får bli den typen av spel som får avgöra vem som är bäst i slutet. Bra eller dåligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra bra, inga problem... köper det helt.. Så viktigt är de inte med rankingen... inombords vet vi alla att jag ligger där i toppen oavsett.. :lol:

 

Men... hum... bara för att vara jobbig o så, argumentet att de va för LITE folk med köper jag inte på något sätt... 14 deltagare då, ska vi stryka dom andra 2 turneringarna som har haft 13 o 15 deltagare då eller? De är ju för lite för att de ska räknas... Så lessen mjukis, den första turneringen som du vann räknas inte... :lol:

 

Skämt o sido... de spelar ingen roll, men som sagt.. om vi nu ska köra omaha ett par ggr till så kan de väl vara intressant o se en topplista på det oxå.. där får vi ju ändå se Totti i topp inom det snaraste...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, håller med om att det inte håller, höll bara med Herman så han ska få känna att han tillför ngt till klubben :D

 

Givetvis kommer det dyka upp en egen ranking för omaha´n.

 

Inväntar bara lite med det dock, hemsidan är underuppdatering och kommer bli databasbaserad (access) och profiler och shit kommer att finnas tillgängligt med lite mer statistik o dyl. Tar dock ett tag till.

Ska bli så skönt att slippa göra allt manuellt, kan berätta att det tar ett tag att skrive in allt efter varje turnering. Mkt som ska ändras och flyttas hit o dit. Detta va helt OT... så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är på tilt!!, fattar inte detta asså sitter i 5 tim på party utan o få flush sen när jag får in den ja då blir det fyrkortsfärg o jag blir tvungen o lägga en flush på flopp bye 350 d fatta asså jag betar 20 på flopp för tänkte kommer det fyra hjärter så kan jag ju folda på turn inte så dyrt...jaha nehe jaha sen på turn betar jag 120 d TVÅ SYN!!!!!! båda får ni fyrkortfärg o jag sitter med 50 d kvar ja det var ju bara o folda...sen det tog väl en tre sec o bli av med dom:(...jag spelade mycke bra poker o torska fan blir inte klok på detta asså fick ju folda triss i ess för det kom en färg på rivern...o sen när theo ska beta på drag så kommer det aldrig!!!! bling bling....kan nån hjälpa mig jag borde vara rik PER jaha nehe jaha nu ska jag inte klaga mer ska bli skönt o lira lite livepoker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...