Gå till innehåll

Önskemål och klagomurs tråd


Mjukis

Recommended Posts

  • Svars 181
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag ska bara spela på 7-2 m,m i fortsättningen.... ;)

Och jag tycker att ni borde kolla upp det där med datorerna så det inte blir något missförstånd med namnen...hehehe

Jag har förståt att dåligt spelande lönarsig....kolla bara han med 22 som du skrev om ...mjukis ;)

 

 

Kom igen nu grabbar o tjejer !

Dåligt spel lönar sig kortsiktigt...

Det är vi bra spelare som går + i längden =)

Keep up the good work

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

loter bra per bort med lotto lot pokern avgora o lengre tour!!! ska ni ha 10000 i start???> o sen i stora turneringar ahh 25000 i start stack mmm men vado syn syn do kommer man bli av med sina marker syna e skit fold eller rasie ahh per ha det gott borjar bli bra sugen po o spela poker men men den som ventar po nott gott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Dels det.. dels annat... hela turneringen blev lite B-aktig pga många saker.. så såna turneringar klarar vi väl oss utan allihopa?!

 

Däremot... faan Jessica, du skulle ju gått o vunnit hela alltet när du klonkar ut mig på det där sättet.. 4% ?!

Hur kan du SYNA när du VET att du har 4% att vinna potten bara?! :lol:

 

skämt o sido... bästa handen vann, därför kan jag inte ens bli sur över det även om de svider... blev girig, ville åt hela din stack de va därför jag gjorde synen med 89o

Märkligt kan tyckas att spela så, spec när jag la AQ handen innan du hade KK... :P

Men.. älskar att spräcka premiumhänder, o man får ju sååå bra betalt om de går vägen... så bara så du/ni vet det... jag kommer göra det igen, o igen o igen o igen... så länge jag har markerna till det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo bästa handen vann....

Det spelar ingen roll hur mkt marker du har...jag kommer alltid att tycka (och många med mig) att du lägger dig på tomte "fisk" nivån när du synar ett stort bet med 89o.....

Och eftersom att du sa att du folda AQ gången innan jag höjde så placerade jag dig inte på en så dålig hand...jag vart inte ett dugg rädd för den floppen...men där fick du för att du jagar mig med skit ;)

Men du är välkommen att göra om det.....så länge jag klonkar :lol:

/Jessica

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker om att bestämma! Thats Why! (och så vill ja få igång Jessica, hon har varit lite tyst på sistone)

 

Nerå, jag tänkte lite så att eftersom det va en billig turnering så kanske vi inte skulle ta o sitta o spela hela natten. Enda anledningen.

 

Men vill ni ha 10k i alla turneringar? Även Re-buy?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det är re-buy så är det väl helt ok...då kan man ju hojta om mer marker direkt....men utan re-buy känns det fattigt utan 10.000.

 

Och nu finns det ju en lokal så då ska vi väl utnytja den...dom som inte vill sitta och spela länge kan ju slaska lite online istället.

 

 

Och jag kommer vara tystare än någonsin nu på ett tag Per...jag ska åka på en utbildning och bli jocky nu på måndag så jag har inte riktigt tid att klaga på dig nu ;)

Men det är tråkigt att du har satt in en freeroll den sista turneringen jag kan spela....uuuuccchhhh

/Jessica

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Auto knappen är på, så sant...

Den ska vi börja lira på galopp i framtiden... Hon tiltar för lätt för att bli poker pro... Tiltade henne nyss när jag "riggade" kortleken....

Jag gav mig själv AA... hon fick JJ :D

Flop: A J 4....Turn: 8 River: 4 ....hehe skitskoj när hon slowpelade sitt set på floppen.... kunde knappt hålla mig för garv...

 

Spelar ingen roll hur mkt marker jag får... åker ut iallafall... Tror lokalen är riggad...

 

/kejan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag tjatade o tjatade om 10000 i start stack så e det väll jag som bestämmer !!

 

10000 i 350 kr freezzee eller större

 

5000 i rebuy turneringar

 

5000 i mindre freezzzee samt gratisturneringar

om ni nu ska fortsätta att ha dom... tror vi har nått max antal torskar i denna klubb !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...