Rille Postad 23 Juli , 2005 Rapport Postad 23 Juli , 2005 CrazyPoker: Måste man spela dessa 700 händer innan 31 juli eller räcker det med att sätta in pengarna? Citera
mbman Postad 23 Juli , 2005 Rapport Postad 23 Juli , 2005 Pokerplex-bonusen - måste potten rakeas någon minsta summa, eller är det som på party dvs. alla rakade händer räknas? Crazypoker: Är denna site lugn att ha att göra med, ingen svartlistning, krav på passkopia (jobbigt) vid cashout eller så? Citera
Ekenstar Postad 23 Juli , 2005 Rapport Postad 23 Juli , 2005 Pokerplex-bonusen - måste potten rakeas någon minsta summa, eller är det som på party dvs. alla rakade händer räknas? Måste inte rakeas alls, däremot måste de 300 händerna spelas på minst FL 1/2 eller NL/PL 0.5/1 bord. Citera
Papa Kubo Postad 23 Juli , 2005 Rapport Postad 23 Juli , 2005 Någon som vet hur många VIP-poäng man får för spel i turneringar och SnG's hos 24h? Citera
bluesheart Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Pokerplex-bonusen - måste potten rakeas någon minsta summa, eller är det som på party dvs. alla rakade händer räknas? Crazypoker: Är denna site lugn att ha att göra med, ingen svartlistning, krav på passkopia (jobbigt) vid cashout eller så? Crazy: risk att dom kräver "utility bill" + kopia på körkort när man ska casha ut... Men det är väl inte värre än att man ger dom det. (källa: BW) Citera
zencor Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 läste något i slitz om eurobet 100% bonus via slitz egen kod bla bla, jag gör inte reklam alls för slitz då jag inte har några anknytningar till dem... men frågan är hur man kan ta reda på hur många rake hands man måste ha spelat? Citera
mbman Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Någon med personlig erfarenhet av crazypoker som kan verifiera ovanstående? Citera
pluntzky Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Någon med personlig erfarenhet av crazypoker som kan verifiera ovanstående? Jag behövde inte skicka in, men det finns många som har behövt. Så ha grejjorna inscannade och redo. Citera
Eddie88 Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Parbet- klar med bonusen. Försökte ta ut pengarna igår, jag ser fortfarande pengarna på sportingkontot- inget email heller om uttaget. Nån som vet hur det funkar- Citera
snetreff Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Parbet- klar med bonusen. Försökte ta ut pengarna igår, jag ser fortfarande pengarna på sportingkontot- inget email heller om uttaget. Nån som vet hur det funkar- Har försökt ta ut mina pengar från Parbet i över en vecka utan resultat. Citera
LillaMy Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Jag hade samma problem med Parbet, se till att ni avrundar erat belopp nedåt. OM man har t.ex. 30.59 dollar så skriv bara in 30 då går det bra, skriver man in centen också så avrundar sidan det uppåt till 31 och då kommer inte transaktionen att genomföras. Testa detta det fungerade för mig i alla fall. /mvh Citera
Eddie88 Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Jag skrev in vanligt utan cent..transaktionen processed..stog det..Men pengarna är kvar på sportingkontot. Citera
HouseDoG Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Någon med personlig erfarenhet av crazypoker som kan verifiera ovanstående? Jag behövde inte skicka in, men det finns många som har behövt. Så ha grejjorna inscannade och redo. Samma här. Har kört signup och reload på Crazy och dom har aldrig begärt något sådant från mig, även om jag hört rykten om att det är vanligt. Citera
joeki Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Jag försökte casha ut igår på parbet (lördag) och skrev in centen. Det avrundades uppåt och pengarna har försvunnit från kontot. Antar att det kan ta lite längre tid nu när det är helg, men har väntat 24h nu och det är tydligen länge för att vara parbet vad jag förstått. Hoppas pengarna betalas ut. Oerhört osmidigt att avrunda uppåt automatiskt om transaktionerna inte kan genomföras. Citera
Eddie88 Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Nu funkade det helt plötsligt- måste varit nått fel. Men centen gick inte att ta ut- inget o bry sig om. Men dock fattar jag inte varför man inte får nån sort bekräftelse på mailen. Citera
Semai Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Någon med personlig erfarenhet av crazypoker som kan verifiera ovanstående? Jag behövde inte skicka in, men det finns många som har behövt. Så ha grejjorna inscannade och redo. Samma här. Har kört signup och reload på Crazy och dom har aldrig begärt något sådant från mig, även om jag hört rykten om att det är vanligt. Jag tror att alla utom skandinaver måste skicka in kopia på körkort och en räkning för att verifiera sig. Citera
Monk Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Jag tror att alla utom skandinaver måste skicka in kopia på körkort och en räkning för att verifiera sig Nej, jag har också fått skicka in. Förstår inte vad det är spelar för nån roll det är ju bara att fota/scanna av ett legg och skicka in det om de begär det. Finns andra Prima sidor som också kan begära det ibland, så det kan vara bra att ha det i beredskap. Citera
Lantash Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Jag tror att alla utom skandinaver måste skicka in kopia på körkort och en räkning för att verifiera sig Förstår inte vad det är spelar för nån roll det är ju bara att fota/scanna av ett legg och skicka in det om de begär det. Jasså, är det. Vissa har inte sån tur (som jag) att man varken har eller känner dom som digitalkamera alt. kameramobil. Citera
spinky Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Pokerstars bonusen? Alltså verkar va riktigt lurig o cleara. Tex lira 1/2 fixed så måste potten över stiga 15$ innan man får ett FFP poäng. Och för att cleara 120 dollar behövs 600 sånna poäng känns som väldigt segt. Citera
NoSense Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Pokerstars bonusen? Alltså verkar va riktigt lurig o cleara. Tex lira 1/2 fixed så måste potten över stiga 15$ innan man får ett FFP poäng. Och för att cleara 120 dollar behövs 600 sånna poäng känns som väldigt segt. Är det inte $20 på alla limitar? för att få 1 ffp? Men lira lite 2/4 då så clearar du den snabbare. Citera
Ekenstar Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Pokerstars bonusen? Alltså verkar va riktigt lurig o cleara. Tex lira 1/2 fixed så måste potten över stiga 15$ innan man får ett FFP poäng. Och för att cleara 120 dollar behövs 600 sånna poäng känns som väldigt segt. Är det inte $20 på alla limitar? för att få 1 ffp? Men lira lite 2/4 då så clearar du den snabbare. 20 dollar i potten krävs för att 1 ffp på alla NL och PL spel. Citera
APC Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Någon som kört empires reload på 50% upp till $100 med 10x raked hands? Står i bonuskodstråden att man har 30 dagar på sig men min gick ut efter 10 dagar. Har ni andra oxå 10 dagar? Citera
Lantash Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Någon som kört empires reload på 50% upp till $100 med 10x raked hands? Står i bonuskodstråden att man har 30 dagar på sig men min gick ut efter 10 dagar. Har ni andra oxå 10 dagar? Om du tänker på 50JULY bonusen så hade iallafall jag 1 månad på mig Citera
erbus Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Jag tror att alla utom skandinaver måste skicka in kopia på körkort och en räkning för att verifiera sig Nej, jag har också fått skicka in. Förstår inte vad det är spelar för nån roll det är ju bara att fota/scanna av ett legg och skicka in det om de begär det. Finns andra Prima sidor som också kan begära det ibland, så det kan vara bra att ha det i beredskap. även om ni har betalat med Neteller?? /A Citera
subliminal Postad 25 Juli , 2005 Rapport Postad 25 Juli , 2005 Någon som kört empires reload på 50% upp till $100 med 10x raked hands? Står i bonuskodstråden att man har 30 dagar på sig men min gick ut efter 10 dagar. Har ni andra oxå 10 dagar? Jag hade också bara tio dagar på mig. Vet inte varför en del fick längre tid. Citera
Recommended Posts