Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 29 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Pokerplex-bonusen - måste potten rakeas någon minsta summa, eller är det som på party dvs. alla rakade händer räknas?

 

Crazypoker: Är denna site lugn att ha att göra med, ingen svartlistning, krav på passkopia (jobbigt) vid cashout eller så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerplex-bonusen - måste potten rakeas någon minsta summa, eller är det som på party dvs. alla rakade händer räknas?

 

Crazypoker: Är denna site lugn att ha att göra med, ingen svartlistning, krav på passkopia (jobbigt) vid cashout eller så?

 

Crazy: risk att dom kräver "utility bill" + kopia på körkort när man ska casha ut... Men det är väl inte värre än att man ger dom det. (källa: BW)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade samma problem med Parbet, se till att ni avrundar erat belopp nedåt. OM man har t.ex. 30.59 dollar så skriv bara in 30 då går det bra, skriver man in centen också så avrundar sidan det uppåt till 31 och då kommer inte transaktionen att genomföras. Testa detta det fungerade för mig i alla fall.

/mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon med personlig erfarenhet av crazypoker som kan verifiera ovanstående?

 

Jag behövde inte skicka in, men det finns många som har behövt. Så ha grejjorna inscannade och redo.

 

Samma här. Har kört signup och reload på Crazy och dom har aldrig begärt något sådant från mig, även om jag hört rykten om att det är vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte casha ut igår på parbet (lördag) och skrev in centen. Det avrundades uppåt och pengarna har försvunnit från kontot. Antar att det kan ta lite längre tid nu när det är helg, men har väntat 24h nu och det är tydligen länge för att vara parbet vad jag förstått.

 

Hoppas pengarna betalas ut. Oerhört osmidigt att avrunda uppåt automatiskt om transaktionerna inte kan genomföras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon med personlig erfarenhet av crazypoker som kan verifiera ovanstående?

 

Jag behövde inte skicka in, men det finns många som har behövt. Så ha grejjorna inscannade och redo.

 

Samma här. Har kört signup och reload på Crazy och dom har aldrig begärt något sådant från mig, även om jag hört rykten om att det är vanligt.

 

Jag tror att alla utom skandinaver måste skicka in kopia på körkort och en räkning för att verifiera sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att alla utom skandinaver måste skicka in kopia på körkort och en räkning för att verifiera sig

 

Nej, jag har också fått skicka in.

 

Förstår inte vad det är spelar för nån roll det är ju bara att fota/scanna av ett legg och skicka in det om de begär det.

 

Finns andra Prima sidor som också kan begära det ibland, så det kan vara bra att ha det i beredskap.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att alla utom skandinaver måste skicka in kopia på körkort och en räkning för att verifiera sig

 

Förstår inte vad det är spelar för nån roll det är ju bara att fota/scanna av ett legg och skicka in det om de begär det.

 

Jasså, är det. Vissa har inte sån tur (som jag) att man varken har eller känner dom som digitalkamera alt. kameramobil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerstars bonusen? Alltså verkar va riktigt lurig o cleara. Tex lira 1/2 fixed så måste potten över stiga 15$ innan man får ett FFP poäng. Och för att cleara 120 dollar behövs 600 sånna poäng känns som väldigt segt.

 

Är det inte $20 på alla limitar? för att få 1 ffp?

Men lira lite 2/4 då så clearar du den snabbare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerstars bonusen? Alltså verkar va riktigt lurig o cleara. Tex lira 1/2 fixed så måste potten över stiga 15$ innan man får ett FFP poäng. Och för att cleara 120 dollar behövs 600 sånna poäng känns som väldigt segt.

 

Är det inte $20 på alla limitar? för att få 1 ffp?

Men lira lite 2/4 då så clearar du den snabbare.

 

20 dollar i potten krävs för att 1 ffp på alla NL och PL spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att alla utom skandinaver måste skicka in kopia på körkort och en räkning för att verifiera sig

 

Nej, jag har också fått skicka in.

 

Förstår inte vad det är spelar för nån roll det är ju bara att fota/scanna av ett legg och skicka in det om de begär det.

 

Finns andra Prima sidor som också kan begära det ibland, så det kan vara bra att ha det i beredskap.

 

även om ni har betalat med Neteller??

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...