Gå till innehåll

HeroinStav - volym, lol, nu skottar vi liferoll


diazo

Recommended Posts

ljusslingorna har jag också, nattlampor till barnen då de inte är så mkt krut i dem och dem tycker de är mysigt titta på.

 

det mesta i läggan osar singelkillar(unga), och det är inget fel med det. Blir inte så mycket bättre om man inte är ballin out of control och kan köpa thuritzlampor utan att fundera en eller två ggr på det eller lastgammal och/eller nerslavad sen många år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
när kmr du sprutfull, hemlös och med en svampshake i handen till mig i thai då samt berättar varför du landade? Vi väntar på dig gamle man, så gör även dom spritfeta turisterna!

 

 

edit: vi bor 20m från stranden, så kan bära dig hem efter du har däckat på din tomat/whiterussiansoppa

 

ja men jag gör ju mitt bästa, jag sitter och klurar på hur jag ska svänga de med skolan bara men förhoppningsvis kan jag möta upp, är så pass degen numera att jag inte ens skäms, blåser av en 5a på krogen sen kommer man hem så man knappt kan stå, hämtar in de fort på /20 eftersom de ska vara kö tills 2017 på /100, ville spela BJ på krogen igår men orkade inte spela så skickade iväg en m8 med lite smet för o grisa och proppbettade på outcome, megaevminus men kul för skratt, köper numera också prollar i IRLarnas årsbonusar på företag för skrattning. Sitter och bokar en Londonresa nu med för skratt, bokar in den efter vår bordellsafari i berlin så stanna en vecka där så kan vi prova betalkärringarna i england med. men säg till när ni åker bali så möter jag upp där. mvh. degen.

 

edit: jag skäms inte de minsta, inte ens något. tack hej <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aja, kan väl bjuda av en vettig post, inte ofta de händer men idag känner jag mig trevlig.

 

Feb har varit en intressant månad, minst sagt. Jag inledde med att gå på livsrulleskottet på /20-/100 sporadiskt över två veckor. Nog sprang man allt godmode och de var inte många 10k+ potter som gick på fel håll. En rejäl rush i pengar ledde till en spontanbokning av en resa till Bangkok, något som bara blir en mellanlandning för en natt, eftersom jag reser själv kändes lite lyx på sin plats så jag har bokat mig en svit med vardagsrum á 60kvm på ett decent hotell, kommer inte ha någon ork att ränna runt solo på stan för en natt i bangkok (läs: går jag ut kommer de bli megadegen) när planet dagen efter går 06.15

 

Därifrån blir det rakt ner till paradiset, Bali. Möter dagen efter där upp med lite goda gubbar, Klingan, Waah, Lepidus & Felstav. Kan nog allt bli magi. Tanken är att stanna drygt tre veckor men jag har inte tagit beslut om hemresa än, dvs inte bokat. Har en hemtenta 26-30e mars som jag såklart kan göra där men jag ogillar tanken på att min lägenhet står och tickar tom hemma i Sverige för 6k/mån, tidigare erfarenheter säger att det inte kommer bli gratis på Bali heller.

 

Utöver det har jag hittat på lite småhyss, åkte till Karlskrona och hängde med Sladdafan förra veckan, magikväll som man förväntar sig. Ikväll har jag inte tagit något vettigt beslut än, tänkte riva av lite variansfri poker och vill det sig väl kanske jag tar bilen till Halmstad, annars ska jag jaga back i sedvanlig felstavanda.

 

Överlag så är livet ganska magiskt just nu, klarat alla tentor för HT14 på första stabbet med minimalt plugg, alla inlämningar är godkända, slet hem ett stabilt B på den senaste och denna terminen börjar närma sig sitt slut då jag bara läser 15hp/termin. Så jodå, nog mår man. Poker rullar ju på riktigt charmigt med och har slipat till spelet en del, kan nog vara dags att börja titulera sig endboss på /2 snart iaf. Kommer fortsätta spela /2 tills resan är över, må vara brutalt överrullad men det känns bara onödigt att riva högre med den variansen jag får ta för tillfället, efter det ska de spelas högre.

 

edit: flyger från stockholm 4e mars, åker dit den 3e för öl och hamburgare på stan, kanske någon som är intresserad av att ses på en kall?

 

Bifogar en bild på gårdagens variansfria poker:

 

9l4Cujtl.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vaknar med en flicka i säng, släktmiddag, grisfull, hem, /20 plo hu, swings, nära gulen, slutar upp, yolo. kvinnobesök snart. bokat månaden, asien på måndag, livet? jo, nä, kanske?. Jodå. tagit degen till en ny nivå och jag stortrivs.

 

bokade korvplus i feb iaf. mvh.

 

pRNX1RTl.jpg

 

edit: plo syns ej i grafen, kanske borde köpa pt4 så de swingsen får synas för dra åt helvete vad vi åkte av idag <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...