Gå till innehåll

Vad är det sjukaste du hunnit med i en 5minuterspaus?


Deltagaren

Recommended Posts

Var lite väl optimistisk en gång och trodde det inte skulle ta så många extraminuter (utöver de fem) att byta till vinterdäck.

 

Ensam, ute i snö och mörker, ska tilläggas. Var gigantisk CL när jag sprang ut så tänkte det blir bra med 4-5 pers kvar när jag är tillbaka. Tog så klart evigheter och när jag var tillbaka - frusen och helt förstörd i armarna/ryggen - hade jag såklart åkt på bubblan. Hatade livet i flera dagar efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som fått ett BJ eller något? Hade skaffat sig sånt sjukt psykologiskt övertag mot resten av töntarna vid finalbordet då. :-(

 

Men lol! han mena ju Blackjack!

 

Menar nog Bow Job!!!...

Så om du tänker "rätt" så måste de vara BJ utav BlackJack?!

Eller? hur tänkte du? Formulera svar.... .. . Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var lite väl optimistisk en gång och trodde det inte skulle ta så många extraminuter (utöver de fem) att byta till vinterdäck.

 

Ensam, ute i snö och mörker, ska tilläggas. Var gigantisk CL när jag sprang ut så tänkte det blir bra med 4-5 pers kvar när jag är tillbaka. Tog så klart evigheter och när jag var tillbaka - frusen och helt förstörd i armarna/ryggen - hade jag såklart åkt på bubblan. Hatade livet i flera dagar efter.

 

99586

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...