flynn78 Postad 16 Juli , 2005 Rapport Share Postad 16 Juli , 2005 skulle gå ut för att hämta en kasse öl i bilen. När jag närmade mig bilen hade bilarna bredvid åkt därifrån. Det som dök upp i huvudet var en poker skada bedömer jag, jag började räkna odds. Oddsen för att ha ett märke i förardörr eller passagerardörr. Min förardörr skulle fått ett märke av den andres passagerardörr, detta inte så troligt eftersom det inte alltid eller sällan åker någon med på det sätet. Men å andra sidan så tror jag de som åker med i det sätet troligen inte har vett om bilar eftersom de kanske saknar körkort och kan vara oförstående barn. Om vi dår tar min passagerardörr så skulle ju märket vara från den andres förardörr, där en van bilförare öppnat dörren. Alltså vilken dörr är det störst risk att jag har ett märke i? Efter att räknat oddsen ett tag så kom vettet ikapp mig.....jag insåg att där finns ju för f-n inga märken, så varför bry sig. Jag öppnade en av ölen och satte mig framför en turnering istället....gl to you * RP-humor och flytt till Poker OT - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 16 Juli , 2005 Rapport Share Postad 16 Juli , 2005 Uhh... välkommen till pokerforum.nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutcracker Postad 16 Juli , 2005 Rapport Share Postad 16 Juli , 2005 En polare ringer mitt i atten och fragar om jag ska med ut och festa, ja svarar (halvt sovandes) Jag har en del mojlighetr, beror pa vad som hander, kanns som att jag har en del outs, som ett openended straight flush drag. Mnns ej samtalet sjalv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 16 Juli , 2005 Rapport Share Postad 16 Juli , 2005 En polare ringer mitt i atten och fragar om jag ska med ut och festa, ja svarar (halvt sovandes) Jag har en del mojlighetr, beror pa vad som hander, kanns som att jag har en del outs, som ett openended straight flush drag. Mnns ej samtalet sjalv *asgarv* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 16 Juli , 2005 Rapport Share Postad 16 Juli , 2005 ..eller som jag som nästan började shuffla digestive-kexen en gång när jag skulle lägga upp ett gäng på en tallrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
helena_ Postad 16 Juli , 2005 Rapport Share Postad 16 Juli , 2005 haha , sköna historier, men skönast var ändå en kill kompis till mig , vi skulle ut på krogen en kväll, så när han inte dyker upp så ringer jag han, då svarar han. Jag plockade upp AA och får in pengarna på preflop, han sitter på K10 och floppar trips, turnen A rivern en till 10:a, han förlorade ett inköp på 10/20 där och sen satt han hela kvällen och lirade, vägrade följa med, skön och skön historia vettefan, men då har man för mycket poker iskallen, jag ringer han sen när jag är hemma vid 3-4 och frågar hur går det, då säger han: jag kanske förlorade en gammel volvo på första potten, men då är jag nu uppe i en halv ny mercedes : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 21 Juli , 2005 Rapport Share Postad 21 Juli , 2005 En polare ringer mitt i atten och fragar om jag ska med ut och festa, ja svarar (halvt sovandes) Jag har en del mojlighetr, beror pa vad som hander, kanns som att jag har en del outs, som ett openended straight flush drag. Mnns ej samtalet sjalv *LOL* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts