Gå till innehåll

The Well: ViktorH


ViktorH

Recommended Posts

vilken är din favoritmaträtt inom genren husmanskost?

 

Om du hade lyckan att återfödas med en annan dialekt skånska, vad hade du då valt?

 

Känner man sig som skåning mer connectad med danskar än norrlänningar?

 

En harmyntad russejente eller en milf?

 

 

en öl med:

 

Tomas Brolin lr Tomas Bodström?

 

Leif Loket Olsson lr Leif pagrotsky?

 

Om du inte spelat poker, vad hade du då troligtvis jobbat med?

 

Avslutningsvis, money or fame?

 

mvh snälla vuxna och mesiga frågor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 142
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har en pokerfråga! Jag är nyfiken på varför du spelar så lågt? Du verkar ju ha alla förutsättningar för att kunna slå högre nivåer men ändå verkar du nöja dig med att spela low stakes. Jag träffade dig i sommras när jag kom förbi med Heroinhero som även han spelar busto-stakes när han skulle kunna bli bra och vinna riktiga pengar. Jag försöker inte trolla men jag är genuint nyfiken på varför så många som har dagböcker här på PF helt saknar ambitioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken j-vla skittråd, känns som småbarn?

Avdelning att inte veta vad det betyder att växa upp.

 

Surfaren upplever en form av avslappnat bachelor-liv många av oss bara gjort en mycket kort och förvirrande tid och många andra aldrig gjort. Oavsett så är det inte skit, det är kul. Så nu vet du.

 

Omformulerade ditt OT till en fråga så har du tur kanske du får svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en pokerfråga! Jag är nyfiken på varför du spelar så lågt? Du verkar ju ha alla förutsättningar för att kunna slå högre nivåer men ändå verkar du nöja dig med att spela low stakes. Jag träffade dig i sommras när jag kom förbi med Heroinhero som även han spelar busto-stakes när han skulle kunna bli bra och vinna riktiga pengar. Jag försöker inte trolla men jag är genuint nyfiken på varför så många som har dagböcker här på PF helt saknar ambitioner.

 

Jag har hört att du är kanonskön.

Nu förstår jag!

 

Mvh

Uttrycket busto-stakes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle du rekommendera nån som har förutsättningar att leva på poker att kliva över till det livet?

 

Hur fan tacklar du att livet som pokerspelare ofta är ett jävla mörker?

 

Påverkas ditt dagliga humör och beteende mot folk i din närhet mycket av dagsresultatet?

 

Hur laddar man om och kommer tillbaka när man är i en stor downswing med hål att gräva? (sitter i den sitsen atm)

 

Spelar du bättre på stejk? (jag gör iaf det)

 

Om du hade fått ha ett telefonsamtal med dig själv för 5 år sen, vad hade du sagt? no pokerz!

 

Vem som du träffat från PF överraskade mest genom att va nån helt annan typ av person än du väntat dig?

 

Om du hade fått ett fängelsestraff på tio år och skulle få tiden halverad om du valde ut nån som skulle tvingas sitta fem år och dela cell med dig under hela perioden, hade du tagit suttit själv eller tagit med nån? isf vem och varför?

 

Du får veta att du kommer dö om en månad, vad skulle du göra med tiden?

 

Du får bara dricka en enda ölsort för resten av livet, vilken skulle du välja?

 

Blire nå krök nästa vecka? Har tenta på tisdag men nån dag efter skulle det va kul att svinga lite bägare med er, flyttade ju ner till Lund för en månad sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tja! Jag minns dig, trevlig prick, och du är välkommen tillbaka ska tilläggas. Det finns främst två välgrundade anledningar till att jag spelar lågt. Den första är att jag efter ett stort juliback har make up att ta igen. Detta måste göras på låga nivåer för att minska variansen och inte riskera att MUn blir större. Tar därför också längre tid och får hålla mig här nere tills det är gjort.

Andra anledningen är att jag för ofta spelar dåligt. Jag borde bara skita i att spela poker lördag, söndag och måndag varje vecka. Är trött och plöjer volym med dålig kvalitet. Sitter jag på /50 och uppåt så förlorar jag _mycket_ en sådan session.

 

Vill inte kalla det ambitionslöst, och jag hoppas kunna spela högre igen när jag jobbat med de två bitarna.

Fråga tillbaka: om jag söker en PLO-coach nångång, ställer du upp?

 

 

Allt det där låter ju jädrigt vettigt. Tyvärr så är det väl så att man ibland får välja bort någon utgång för den lukrativa helg-grinden. Det är svårt att gå ut lika mycket som du, diazo och 070 och samtidigt få in någon volym :)

 

Jag är ganska usel pedagogiskt men börjar du spela PLO så hjälper jag självklart till om du har frågor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...