minibiff Postad 24 Oktober , 2013 Rapport Postad 24 Oktober , 2013 http://sesvensktv.com/ Inte testat själv dock! Citera
magico Postad 24 Oktober , 2013 Rapport Postad 24 Oktober , 2013 Beställde från komplett, http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=790023 http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=781165 http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=637639 http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=777642 Sen lite adaptrar och grejjer, så landade runt 6k. Fick med monteringssats så man kan montera dom på baksidan av sin skärm också =) Har du hunnit testa den något ännu? Snapköper om den funkar bra, sjukt smidigt när man ska på grindstuga osv. Hoppas ni får det fett i Thai! Citera
Helrörstoken Postad 24 Oktober , 2013 Rapport Postad 24 Oktober , 2013 Har du hunnit testa den något ännu? Snapköper om den funkar bra, sjukt smidigt när man ska på grindstuga osv.Hoppas ni får det fett i Thai! Dom funkar perfekt hittills, inte använt dom så jättemycket än dock men verkar funka bra som grinddator: ) jäkligt smidiga till grindstugor osv som du säger! hade varit sjukt drygt att resa med hela sin vanliga dator ner hit. Btw så är första Thailandsgrinden i full gång:-D Citera
minibiff Postad 24 Oktober , 2013 Rapport Postad 24 Oktober , 2013 Sätt upp lite mål nu gubbar! 6months600.000k$ eller så Citera
Vladi Postad 24 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2013 VPN är np. Anonine funkade asbra för mig men det var 2 år sen. Stora frågan är om ert nät håller för varken stream eller VPN Aaaah sant, annars får man väl köra media blackout varannan dag och se matcherna i efterhand http://sesvensktv.com/ Inte testat själv dock! Verkade enkelt nog för mig att förstå så det blir det! Citera
Vladi Postad 24 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2013 Sätt upp lite mål nu gubbar!6months600.000k$ eller så Jag har haft det som förslag, köpa en tavla som i 2m2mm och köra upp allt på. Skriver vi det i baht så borde vi klara 2 miljoner iaf Citera
Vladi Postad 25 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2013 Funkade bra att streama hockeyn i en period sen la det av så blev att lyssna på radio istället:-( Laddat upp inför dagens långgrind nu Lite fler randombilder, inget speciellt men bilder är ju alltid kul! Spoiler! Nu blir det ett dopp i poolen! Citera
gorillai Postad 25 Oktober , 2013 Rapport Postad 25 Oktober , 2013 Kul att ni lägger upp bilder! Tyckte 2m2mm idén med tavla och straff lät som en bra ide, go for it! Citera
Vladi Postad 25 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2013 Kul att ni lägger upp bilder! Tyckte 2m2mm idén med tavla och straff lät som en bra ide, go for it! Kommer troligtvis bli något sådant, även om resultatmål suger så är det ju kul=) Citera
Vladi Postad 26 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2013 kryddar dbn med lite slakt Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $2(BB) Full Tilt Hero ($281) ($422) Dealt to Hero 9:club: A:club: raises to $6, Hero calls $4 FLOP ($12) 6:diamond: J:club: 6:club: Hero checks, bets $6, Hero raises to $18, raises to $62, Hero raises to $275 (AI), calls $213 TURN ($563) 6:diamond: J:club: 6:club: 7:club: RIVER ($563) 6:diamond: J:club: 6:club: 7:club: T:club: Hero shows 9:club: A:club: (Pre 57%, Flop 42.6%, Turn 90.9%) shows J:diamond: T:heart: (Pre 43%, Flop 57.4%, Turn 9.1%) Hero wins $563 Citera
Helrörstoken Postad 28 Oktober , 2013 Rapport Postad 28 Oktober , 2013 Qualified och jag tog oss ner till stranden igår, lite sjukt att det tog oss en vecka innan vi kände på havet. Citera
eddor Postad 28 Oktober , 2013 Rapport Postad 28 Oktober , 2013 Avstånd mellan erat casa och stranden? Citera
Helrörstoken Postad 28 Oktober , 2013 Rapport Postad 28 Oktober , 2013 Avstånd mellan erat casa och stranden? Tar cirka 20 min att gå! Har inte hyrt några mopeder än men det lär det bli snart: ) Citera
Metaddict Postad 28 Oktober , 2013 Rapport Postad 28 Oktober , 2013 Tar cirka 20 min att gå! Har inte hyrt några mopeder än men det lär det bli snart: ) Moppar är ett MÅSTE! Citera
Vladi Postad 28 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2013 Ska erkänna en ganska sjuk sak... Jag har aldrig kört moppe i hela mitt liv:mrgreen: Citera
Metaddict Postad 28 Oktober , 2013 Rapport Postad 28 Oktober , 2013 Ska erkänna en ganska sjuk sak... Jag har aldrig kört moppe i hela mitt liv:mrgreen: Bra, då är du inte van vid att köra på "rätt" sida av vägen Citera
Testi Postad 28 Oktober , 2013 Rapport Postad 28 Oktober , 2013 Modigt om du ska lära dig köra i Thailand. Ta det jäkligt försiktigt. Citera
Vladi Postad 28 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2013 Bra, då är du inte van vid att köra på "rätt" sida av vägen haha Modigt om du ska lära dig köra i Thailand. Ta det jäkligt försiktigt. Det blir inget körande för mig här kan jag ju säga, får åka med dom stora pojkarna istället! Citera
Helrörstoken Postad 28 Oktober , 2013 Rapport Postad 28 Oktober , 2013 Det blir inget körande för mig här kan jag ju säga, får åka med dom stora pojkarna istället! Alternativt ta den risiga cykeln som verkar ingå i hyran:-D Citera
Staash Postad 28 Oktober , 2013 Rapport Postad 28 Oktober , 2013 Sållar mig till skaran som röstar för 2m2mm-förslaget. Det vore helt klart en krydda att följa hela vistelsen med resultat osv! Minns att jag var väldigt avundsjuk på Office resa till Thailand och inte blir man mindre bitter på sig själv att man aldrig åkte när man hade fin ålder och mycket deg nu när man ser er resa och bilder! Hoppas ni har det grymt där nere och låt bilderna hagla. Alltid trevligt! Citera
Vladi Postad 29 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2013 Kul att bilder uppskattas! Ang 2m2mm-grejen så kommer vi köra det. Får leta upp nånting stort att skriva ner skiten på nästa gång vi ska ner o fixa lite annat också=) Citera
Qualified Postad 29 Oktober , 2013 Rapport Postad 29 Oktober , 2013 Börjar få lite rutiner nu känns det som, vakna gå ner och käka frulle på standardhaket sen hem och chilla i poolen för att nån timme senare dra igång monstergrinden! Fick idén att testa filma när jag kastade en boll. Nailed It! Citera
Vladi Postad 29 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2013 Privat videoklipp.... fixat! Citera
Vladi Postad 29 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2013 Spelat som en apa på speed ändå sen vi kom till thai. Lite sugen på spelfritt imon, chilla, och komma tillbaka med nya krafter lagom till ny månad och lite SM-events. Planerat att spela 5manna, HU och Main, och såklart även planerat på att springa bra! Kommer inte bli mkt grafer här men kan posta en från svs den här månaden. 90% av händerna är från när vi kom till thai. Hade inte räknat med att spela något i okt öht så kan vara därför man spelat som en padda. MVH Mental fish Citera
Recommended Posts