Gå till innehåll

Team Pluswajn


Vladi

Recommended Posts

  • Svars 523
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Satt ~225h i september trots två utgångar, 4-5 riktiga bakisdagar, ett dop och två helt spellediga dagar. Får anses vara okej ändå.

Dom andra drog hem igår så 1,5an känns större än någonsin. Hade tänkt mig att vara helt spelledig nu fram tills thai men får se hur det går med det... ska iaf göra allt i min makt för att ta mig till Halmstad och dricka med ett gäng kompisar på fredag.

 

Har väl bara några få saker kvar att fixa innan vi åker nu. Ska skeppa hem en ny rakapparat, köpa resväska, adressändra så räkningarna kommer hem till päronen, fixa allt på nya datorn, städa lägenheten ordentligt och vädra ut fiskstanken i köket. Känner jag mig själv rätt så tar det här ganska så exakt 18 dagar...

 

Lyckades uppnå mina 200 h i september, kändes ändå rätt så enkelt att få in timmarna. Blir inte många speldagar innan Thailand nu, ska försöka irla så mycket som möjligt. Börjar sjunka in att resan ska bli av först nu, sjukt taggad!:-D

Så ödmjuk du är! Man kan skriva att man har rekordmånad med marginal ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har verkligen inte gjort någonting senaste dagarna så tänkte dra ut och gå ett varv runt Växjösjön. Öppnade balkongdörren, såg en snubbe stå och skrapa rutorna... Vill bara dra iväg nu!

 

Funderar på att klicka upp borden och storstäda hela lyan men kommer säkert hitta något roligare:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Inte spelat något alls i Oktober, tänkte att det vore skönt innan resan så grindsuget är på topp när vi styrt upp allt som behövs.

 

Blir att packa nu, sen dra upp mot huvudstaden imorgon, känner jag mig själv rätt så kommer jag hamna på CC.

 

Sen flyger vi till Thailand runt 15.xx på lördag, ska bli underbart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis sett modo vinna och imon börjar resan mot att slippa vinterhelvetet, livet är inte svårt atm! Enda som tiltar mig är att jag snålade när jag köpte surfplatta för ett tag sedan. Inte använt den på riktigt förrän nu i veckan men samsungskiten är det segaste Jävla skräpet någonsin, sjukt låga odds på att den åker i poolen i thai....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har funderat lite på det här med att grinda i thailand. Hur är det egentligen, antar att ni eller någon annan på forumet är mer insatta. Tekniskt sätt så är det väl olagligt och rätt hårda straff ifall man åker fast? Fast det tycks ju vara massvis med grinders som åker dit enligt 2+2 iaf. Hur ser ens ett scenario ut där man åker fast och finns det något skrivet inom media ang någon som har åkt fast?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har funderat lite på det här med att grinda i thailand. Hur är det egentligen, antar att ni eller någon annan på forumet är mer insatta. Tekniskt sätt så är det väl olagligt och rätt hårda straff ifall man åker fast? Fast det tycks ju vara massvis med grinders som åker dit enligt 2+2 iaf. Hur ser ens ett scenario ut där man åker fast och finns det något skrivet inom media ang någon som har åkt fast?

 

Inget kommer hända. Myndigheterna vet att grinders spenderar mest penbtgar och eftersom det inte sker offentligt så bryr de sig inte.

 

De vill bara inte att lokalbefolkningen skall spela!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter pa flygplatsen i bangkok nu och invantar flyg vidare. Bokat nutshotell forsta dagarna sa allt vi vill nu ar att komma fram och ta ett dopp och ett par kalla8-) Ratt surrealistiskt nar man forr eller senare inser att man faktiskt ska vara har i typ ett halvar:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär ja äntligen fixat villa och vi är snuskigt nöjda med den. (Vladi är väl nöjdast för han flippade till sig master bedroom med jacuzzi osv)

 

Varit en massa styrande idag så nu blir det till att gå och köpa en låda Singha och bara njuta av att allt äntligen är fixat och imorgon är det dags för första grinden =)

hus1.jpg

 

20131023_081517.jpg

 

 

20131023_182335.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser mkt trevligt ut!

 

Har polare som har hus i Kamala. Nötstrand mot Kata/Patong/Karon imo

 

Vet inte om det var ren tillfällighet men de gånger jag varit i Kamala har det varit trevliga vågor jämfört med de andra stränderna =)

 

Aah Kamala verkar vara riktigt soft!

 

---

 

 

Här är en bättre bild på poolen:)

 

1378055_10151610476497470_1039539155_n.jpg

 

Var ute och fixade käk till dagens grind. Nio måltider för precis över 200kr, verkar tråkigt land osv

 

edit: 12 måltider

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tänkt att se alla hockeymatcher som vanligt via csports men verkar som man bara kan se från thai om man betalar match för match. Någon som har en bra lösning? VPN och grejer? Stor fisk :S

 

VPN är np. Anonine funkade asbra för mig men det var 2 år sen. Stora frågan är om ert nät håller för varken stream eller VPN :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...