Gå till innehåll

Team Pluswajn


Vladi

Recommended Posts

Har äntligen lyckats övertala mina dudes att börja skriva här på pf istället för att bara smygläsa.

 

Gick från 6max till HU för ungefär fyra månader sedan och vet fortfarande inte vad jag håller på med.

Sitter på /10, /15 och /20 på svs, 0,5/1 och 1/2 på lite andra siter.

 

Vet inte hur mkt händer som kommer postas, men åtminstone lite grafer då och då. Kan lova att det blir en del bilder, allt mellan himmel och jord men framförallt från Thailand där vi ska tillbringa vintern. Sen blir det väl lite ordbajsande också.

 

Vill ni veta något om hudkrämer eller tandblekning så får ni fråga Helrörstoken och Qualified!

 

 

För er som inte läst så finns det en del TRs från när vi alla varit iväg och spelat:

TR Pokerkryssning maj 2013

TR Bratislava juli 2013

TR Prag augusti 2013

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 523
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjena!

 

23åring här från Småland som gillar makaroner & bacon och stora bröst!

 

Grindat NLT heltid i ungefär 5år nu, har väl mest hållt till på svenskaspel.

 

Började spela med enkronor innan handbollsträningarna när jag gick på högstadiet och så nästan varje helg satt man runt ett bord med en flaska fulsprit

och 2 kort på näven och lirade sng's.

 

Hoppade av gymnasiet när jag var 17 och började jobba några månader, efter det så har jag bara grindat.

Spelade till början 5-max där jag klättrade i nivåer upp till 25/50.

Gick för 2 år sedan över till heads-up och det är det jag spelar idag.

 

Spelar just nu /10 - /15 hu och även lite Mtt's.

 

 

Ståfräs!

Redigerad av JackVegas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är en houseberoende tjugoåring från ett litet samhälle i de småländska skogarna som ligger cirka 7 mil ifrån Vladis Växjö. Är i grund och botten en idrottskille som har spelat handboll fram till förra året, dock inga större meriter än smålands-

laget och juniorelitlaget, avslutade karriären i moderklubben Alstermo med avancemang till Allsvenskan.

Sa upp mig från mitt halvt sorgliga industrijobb i juli för att uppleva mina våta dröm, heltdisgrinder i thailand!

Pokern började /0.5 på svs för lite drygt 3 år sen vid fullringborden, hamnade snabbt i kontakt med Qualified då vi är från samma ort, blev introducerad till pokeravdelningen på flashback och pf.

Började läsa lite dagböcker och andra relaterade saker och mitt från ingenstans dyker Vladis dagbok upp, skickar iväg ett pm till killen och några helger efter skakar vi otvättade händer på krogens pissoar.

Vladi avslutar vårat första pokersnack med:

 

- Om du fortästter spela i två år till kommer du plocka 20 k månader lätt, en apa kan ju liksom plocka 10k per månad!

 

Nu sitter man här med månader som slutar på att man är mellan en "apa" och dom där "20 lätta".

Lirar /4 - /5 kr på svs och enbart HU,det kan förekomma att jag reggar en turre då och då men det är utan någon större framgång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är en houseberoende tjugoåring från ett litet samhälle i de småländska skogarna som ligger cirka 7 mil ifrån Vladis Växjö. Är i grund och botten en idrottskille som har spelat handboll fram till förra året, dock inga större meriter än smålands-

laget och juniorelitlaget, avslutade karriären i moderklubben Alstermo med avancemang till Allsvenskan.

 

.

 

Årgång? Är du 93a har vi säkert vevat en del! :-)

 

GL med liret!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1

 

Man vet ju ändå inte vilka ni är IRL liksom =)

Säger den enda på pf som träffat alla tre irl! ;D

Men nu har dom andra valt att gå ut med nick och alla vet ju redan vad jag nickar =)

 

vart i thailand ska ni bo? :) har 2 grinders som ska ner till hua hin och grinda 6 månader strax :)

 

Vi har kikat på Phuket, och har lite kontakt med ett par svenskar som hyr ut där i krokarna. Men ingenting är besämt så skulle det dyka upp något annat så vet man inte vad som händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag valde att itne ställa alarm idag så sov till 16. Dom andra åkte hem tidigare men kommer tillbaka om nån timme, ska städa och gå till irl-butiken innan dess har jag tänkt.

 

Har inte kollat resultat sen den 10-11 aug nån gång, så ska bli kul att summera månaden sen. Vet väl på ett ungefär hur jag ligger till ändå känns det som, men kan säkert diffa med ~10k upp och ner :S

 

edit: måste ju även tipsa om det här, vi lyckades faktiskt se igenom hela pilotavsnittet igår

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att summera augusti. Var som ett barn på julafton sista timmen innan 00 eftersom jag inte visste hur jag låg till. Blev rekordmånad online så obv nöjd=)

 

svs

46e0.jpg

 

$£€sites

lbzd.jpg

 

runt 2k upp på turrar och back €450 live.

 

Suttit 159h, mindre än vad planerat på något sätt men godkänt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...