udiewhenuryoung Postad 19 Augusti , 2013 Rapport Postad 19 Augusti , 2013 Hej, Jag tog ut $30 från PS till mitt Neteller-account. Pengarna har dragits, jag har inga Pending Cashouts enligt PS. Likväl har de inte kommit in på Neteller. Direkt efter bekräftelsemejlet på uttaget, fick jag ytterligare ett mejl från PS som löd såhär: "The reason your cashout amount is listed as 0.00 is because NETELLER is currently experiencing temporary connectivity problems. If your cashout was processed successfully, the funds are now available in your NETELLER account. If your cashout was not processed successfully, the amount of your cashout will be credited back to your PokerStars account balance. You can then make another cashout request." Dessa pengar finns varken på mitt Neteller-account eller mitt PS-account och jag har inga pending cashouts enligt PS. Citera
PokerStars_Karl Postad 21 Augusti , 2013 Rapport Postad 21 Augusti , 2013 Hej, Ursäkta sena svaret här. Har det löst sig? Om så inte är fallet vill du vara snäll och pm:a ditt användarnamn så skall vi undersöka problemet närmare. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
udiewhenuryoung Postad 21 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2013 Hej, Ursäkta sena svaret här. Har det löst sig? Om så inte är fallet vill du vara snäll och pm:a ditt användarnamn så skall vi undersöka problemet närmare. Mvh, Karl PokerStars Support Det löste sig. Tack ändå! Citera
Recommended Posts