Gå till innehåll

Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands


Namehere

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

  1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

    • Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10


Recommended Posts

Nomineringsleken som sprider sig på facebook.

Rate, hate, masturbate.

 

Tycker att det är rätt kul att se alla videos, även standardvideosen. Vissa gör det ju dock riktigt roligt. Någon som lade upp en video när hon skulle dricka "det starkaste jag vet" för att sedan smyga fram mjölk. Någon nominerade sig själv för hon var så trött på att inte få en nominering. En annan spelade som en scen på en båt i ett oväder när hans polare stod o kasta vatten o blåste snö på honom medans han stod där i kalsonger och skepparmössa :mrgreen:

 

Sedan så finns det ju skaran som är mäktiga emot det.

 

Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nomineringsleken som sprider sig på facebook.

Rate, hate, masturbate.

 

Tycker att det är rätt kul att se alla videos, även standardvideosen. Vissa gör det ju dock riktigt roligt. Någon som lade upp en video när hon skulle dricka "det starkaste jag vet" för att sedan smyga fram mjölk. Någon nominerade sig själv för hon var så trött på att inte få en nominering. En annan spelade som en scen på en båt i ett oväder när hans polare stod o kasta vatten o blåste snö på honom medans han stod där i kalsonger och skepparmössa :mrgreen:

 

Sedan så finns det ju skaran som är mäktiga emot det.

 

Vad tycker ni?

 

Sen finns det en WT-åsna som sätter på en tjej medan han gör det ;) Ingen skräll att den inte fanns kvar uppe länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad spelar du för nivåer?

 

/1-/4. Mest /2, /4 vid värde.

 

Sen finns det en WT-åsna som sätter på en tjej medan han gör det ;) Ingen skräll att den inte fanns kvar uppe länge.

 

Aw, synd man missa den :(

 

Som ett brev på posten fick jag min utmaning. Dricka 4 ägg. Skulle man kunna göra något kul av detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nomineringsleken som sprider sig på facebook.

Rate, hate, masturbate.

 

Tycker att det är rätt kul att se alla videos, även standardvideosen. Vissa gör det ju dock riktigt roligt. Någon som lade upp en video när hon skulle dricka "det starkaste jag vet" för att sedan smyga fram mjölk. Någon nominerade sig själv för hon var så trött på att inte få en nominering. En annan spelade som en scen på en båt i ett oväder när hans polare stod o kasta vatten o blåste snö på honom medans han stod där i kalsonger och skepparmössa :mrgreen:

 

Sedan så finns det ju skaran som är mäktiga emot det.

 

Vad tycker ni?

 

Haha, har jag länkat den till dig? Eller blev den så jävla viral?

(är en irl polare)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad som klassas som att gå djupt i en turre men hittade en 165e plats i en 8K$ garre av 2.7K startade, är rätt nöjd över det även om man bara fick hitta en tredubbling av det 4$iga inköpet =).

Totalt sett slutar turregrinden miinus dock. Men var jekla skoj. Fick lite rail när det sprang in i pengarna också.

 

Vad säger turrepanelen om att dega Q2s mot BTN minöppning vi sitter BB ~11bb eff? Täcker honom med 2x stack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fuck this, nu ska jag inte kolla resse mer på månaden. Shit va ja tjuvar på detta o kollar emellanåt och tbh så påverkar det mig.

 

Mål för slutet av februari

->Endast lira /2

-> INTE kolla resse

->Läsa optimal postflop play serien, vet inte hur många det är men tar 1 varannan dag åtminstone

->Spela BRA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gl gl så länge du inte sitter på mina bord ;). Hur mycket volym trycker du en vanlig månad btw och hur många bord brukar du lira?

 

En god månad där jag inte behöver plugga så jekla mycket så kan jag lätt trycka 50K+. 5 bord at once! (vill dra en 100K-challänsh)

Februari är vääldigt klen på volym.. massa studentgrejer o dödsplugg.

En vanlig månad bör ligga runt 30k nävar

 

Och tack! :) GL själv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fann någon magisk eufori av att sitta på bussen hem från uni med Kent - Petroleum i lurarna. Nu är det helg!

 

Ska hem o läsa lite innan jag ska ha coachingsesse, efter det Pull-pass följt av en kväll med antingen CS eller poker.

 

Snabb fråga. reg i mp öppnar med typ 24 MP Pfr, 40 %FT3bet. Passiv fisk typ 35 VPIP synar CO, vi sitter BTN med KJo. Squeeze?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle hellre välja en hand som träffar en helt annan bräda än vad FI:sen troligtvis kommer syna med om du får action. typ 67o/s. Kul o spela post-flop oxå. Kxs/Axs för lite blockers oxå.

 

Squeezade själv KJ precis nu, fick syn. Floppa top 2, medans fi sitter på JJ. Jobigt läge, känns som man ofta hamnar i trubbel med den handen 3bettat.

 

Men det är bara jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...