Gå till innehåll

folköl och svsmicro


bobby232

Recommended Posts

  • Svars 146
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Händelserik session igår också. Började med att backa 6,8k rakt ut, vilket jag lyckades ta igen och sluta + 230.

 

Noterade hur vidrigt vissa regs beteede sig vid borden igår.

Tex fick jag en slowroll av karaoke, vilket var riktigt förvånande.

Hade ju knappt höjt på ögonbrynen om det varit rebarinho, inmedsåsen eller någon annan IQ-befriad varelse. Aja, kanske inte borde lägga energi på sånt.

 

Noterade även att jag fick ett klassiskt "ty" i chatten av [outning borttagen] då jag semibluffade med mitt öppna stegdrag. Kanske lika bra han fick stå så han inte gular sin 2k-rulle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Noterade även att jag fick ett klassiskt "ty" i chatten av [outning borttagen] då jag seminluffade med mitt öppna segdrag. Kanske lika bra han fick stå så han inte gular sin 2k-rulle.

 

Riktigt svinigt beteende, finns inte mycket som tiltar mig mer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många slow rolls är nog ofrivilliga av att man har många bord uppe även om det kanske finns undantag. För egen del tycker jag folk kan slowrolla mig hur mycket de vill, kul om man kan glädja någon på ett så enkelt sätt.

 

Vill tro det också, de flesta vill nog syna snabbt som möjligt hade varit sugigt om man skulle bli disconnectad för att man ska slowrolla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Händelserik session igår också. Började med att backa 6,8k rakt ut, vilket jag lyckades ta igen och sluta + 230.

 

Noterade hur vidrigt vissa regs beteede sig vid borden igår.

Tex fick jag en slowroll av karaoke, vilket var riktigt förvånande.

Hade ju knappt höjt på ögonbrynen om det varit rebarinho, inmedsåsen eller någon annan IQ-befriad varelse. Aja, kanske inte borde lägga energi på sånt.

 

Noterade även att jag fick ett klassiskt "ty" i chatten av [outning borttagen] då jag semibluffade med mitt öppna stegdrag. Kanske lika bra han fick stå så han inte gular sin 2k-rulle.

 

Jag trodde inte att wahlen1 var ett sånt ärkerövhål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Händelserik session igår också. Började med att backa 6,8k rakt ut, vilket jag lyckades ta igen och sluta + 230.

 

Noterade hur vidrigt vissa regs beteede sig vid borden igår.

Tex fick jag en slowroll av karaoke, vilket var riktigt förvånande.

Hade ju knappt höjt på ögonbrynen om det varit rebarinho, inmedsåsen eller någon annan IQ-befriad varelse. Aja, kanske inte borde lägga energi på sånt.

 

This.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde inte att wahlen1 var ett sånt ärkerövhål.

 

Riktigt oskön människa.

Även han som gått ut och sagt till diverse bekanta till mig att han är en av dem bättre regsen och största vinnaren på /4 och /5.

 

Antagligen är det jag och 95% av alla regs på nivån som är totalt hjärndöda och har honom grönmarkerad, eller så är det en äcklig mytoman som är lika dålig på ljuga som han är på poker.

 

Jag satsar mina ofödda barn på alternativ två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt oskön människa.

Även han som gått ut och sagt till diverse bekanta till mig att han är en av dem bättre regsen och största vinnaren på /4 och /5.

 

Antagligen är det jag och 95% av alla regs på nivån som är totalt hjärndöda och har honom grönmarkerad, eller så är det en äcklig mytoman som är lika dålig på ljuga som han är på poker.

 

Jag satsar mina ofödda barn på alternativ två.

 

Vad snackar du nu för jävla skit? Har aldrig sagt till en människa att jag är en stor vinnare på 2/4 /5 då jag typ aldrig spelat /5. Så sluta hitta på massa jävla saker om mig nu. Ja jag sa, ty eftersom du spelade helt värdelöst och hade precis förlorat några bad beats. Och man får väl säga vad man vill? Och eftersom du gav mig pengarna så var jag glad att min hand för engångsskull fick stå.

 

btw, kul och få höra vem nu dina "bekanta" är? :) säger till folk när jag spelar poker att jag vinner lite pengar, och lite pengar är lite pengar, några tusen i månaden men har ALDRIG! i hela mitt jävla liv sagt att jag är den största vinnaren på nivån.

 

och btw, varför outa mig? några vet om vad jag nickar men ta bort det är du snäll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad snackar du nu för jävla skit? Har aldrig sagt till en människa att jag är en stor vinnare på 2/4 /5 då jag typ aldrig spelat /5. Så sluta hitta på massa jävla saker om mig nu. Ja jag sa, ty eftersom du spelade helt värdelöst och hade precis förlorat några bad beats. Och man får väl säga vad man vill? Och eftersom du gav mig pengarna så var jag glad att min hand för engångsskull fick stå.

 

btw, kul och få höra vem nu dina "bekanta" är? :) säger till folk när jag spelar poker att jag vinner lite pengar, och lite pengar är lite pengar, några tusen i månaden men har ALDRIG! i hela mitt jävla liv sagt att jag är den största vinnaren på nivån.

 

och btw, varför outa mig? några vet om vad jag nickar men ta bort det är du snäll.

 

Tror du det innebär att du inte är ett ärkerövhål?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du det innebär att du inte är ett ärkerövhål?

 

Har jag aldrig sagt att jag inte är, men är jag tiltad och mot en som jag antog var fisk dega med stegdrag så skrev jag ty man. Eller något, mest för jag blev glad över jag äntligen fick vinna en hand, hatar själv när folk skriver så. Brukar inte skriva så men just då blev det så, ber så mycket om ursäkt till bobby för jag skrev så. Ska förhoppningsvis inte hända igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag aldrig sagt att jag inte är, men är jag tiltad och mot en som jag antog var fisk dega med stegdrag så skrev jag ty man. Eller något, mest för jag blev glad över jag äntligen fick vinna en hand, hatar själv när folk skriver så. Brukar inte skriva så men just då blev det så, ber så mycket om ursäkt till bobby för jag skrev så. Ska förhoppningsvis inte hända igen :)

 

Kul att höra :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skön dagisnivå här, om ni tkr någon är så jävla kass knip och stacka dom ist :D

 

CASHOUT -> TITS.

 

Bara för att jag tkr att felstav är den överlägset sämsta spelaren jag mött på länge på /10+ och nästan snäppet labilare än Bo-hane så skulle jag inte orka logga in och skriva det i onödan. Men nu verkar du så fruktansvärt vidrig så varsegod lill pöjk. :D:roll: :roll:

 

 

Lycka till med spelet förövrigt bobby! :D

 

 

mvh,

hybris

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skön dagisnivå här, om ni tkr någon är så jävla kass knip och stacka dom ist :D

 

CASHOUT -> TITS.

 

Bara för att jag tkr att felstav är den överlägset sämsta spelaren jag mött på länge på /10+ och nästan snäppet labilare än Bo-hane så skulle jag inte orka logga in och skriva det i onödan. Men nu verkar du så fruktansvärt vidrig så varsegod lill pöjk. :D:roll: :roll:

 

 

Lycka till med spelet förövrigt bobby! :D

 

Haha, kanske därför han bara tog 100kr/h för coachning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror vi båda vet att jag inte är den sämsta spelaren du mött på /10+ på länge, kanske må hända att jag är den sämsta reg du mött där på senaste.

 

Att jag är labil och vidrig är jag fullt medveten om, inte så att jag påstår något annat eller försöker dölja det. :)

 

Jag gillar inte att "knipa och stacka dom", utan föredrar att gå lös lite i chatten först och tilta av mig för att sedan må bra på nytt och stacka dom! Du har helt rätt i att jag princip coachar gratis mtp mina chattnoveller efter många händer, dock verkar inte många snappa upp facit, folk blir tyvärr inte bättre.. :D

 

Du får gärna skriva i chatten hur dålig jag är och ge mig lite facit såsom jag brukar göra med boysen på /4, jag kommer åtminstone ta åt mig av det du skriver och försöka utvecklas! :) Vad nickar du om man får fråga?

 

mvh

 

mr felstav

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad snackar du nu för jävla skit? Har aldrig sagt till en människa att jag är en stor vinnare på 2/4 /5 då jag typ aldrig spelat /5. Så sluta hitta på massa jävla saker om mig nu. Ja jag sa, ty eftersom du spelade helt värdelöst och hade precis förlorat några bad beats. Och man får väl säga vad man vill? Och eftersom du gav mig pengarna så var jag glad att min hand för engångsskull fick stå.

 

btw, kul och få höra vem nu dina "bekanta" är? :) säger till folk när jag spelar poker att jag vinner lite pengar, och lite pengar är lite pengar, några tusen i månaden men har ALDRIG! i hela mitt jävla liv sagt att jag är den största vinnaren på nivån.

 

och btw, varför outa mig? några vet om vad jag nickar men ta bort det är du snäll.

 

Håller med om att mitt spel inte var optimalt, men att få in det med 8 outs för 100bb är aldrig ett "helt värdelös spel".

 

Du vet mkt väl vad du gått runt och sagt till olika människor, Wahlen1!

 

Efter lite grävjournalistik från min sida så får du nu stå ditt kast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...