Gå till innehåll

folköl och svsmicro


bobby232

Recommended Posts

  • Svars 146
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skön dagisnivå här, om ni tkr någon är så jävla kass knip och stacka dom ist :D

 

CASHOUT -> TITS.

 

Bara för att jag tkr att felstav är den överlägset sämsta spelaren jag mött på länge på /10+ och nästan snäppet labilare än Bo-hane så skulle jag inte orka logga in och skriva det i onödan. Men nu verkar du så fruktansvärt vidrig så varsegod lill pöjk. :D:roll: :roll:

 

 

Lycka till med spelet förövrigt bobby! :D

 

 

mvh,

hybris

 

Vill ge inlägget fem av fem glada ansikten.

 

Sen vill jag ge felstav en kram för gillar honom ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Nu sitter jag här 14-15k back under lönehelgen. Springet har varit sådär, träffat hyfsat bra, men mina motståndare har träffat lite bättre.

 

slut på whine. För detta inlägg.

 

Tänkte försöka få liv i denna helt värdelösa dagbok. Förhoppningsvis kan alla snälla pf-rävar hjälpa mig ge fan i att göra den sista hjälten för 200bb då man redan är bajsback.

 

Mkt har hänt sen sen jag sist skrev här. jag har bla fått upplevt ytterligare en sommar utan att wenger drar fram checkhäftet, jag har kommit fram till att jag ska dricka folköl och spela poker i höst istället för att studera, samt så var jag övertygad om att jag träffade min hjärterdam på krogen, tills jag ser henne hångla upp en annan kille med en sliskig porrmustach.

 

Pokermässigt känner jag att jag etablerat mig halvt på /10 och /15. Har mkt att tacka dem 2 som stejkade mig förut för all coaching och hjälp jag fått. har även lyckats hustla in mig i umeås pokecommunity, vilket självklart också bidragit till att jag gått från grön till semiblå.

 

Har även en ouppklarad kukmätartävling med viktorh. Har låtit honom trott i ett par dagar nu att han har störst snas pga hans redline. Men jag tror min är några cm längre ändå.

8hg7.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu sitter jag här 14-15k back under lönehelgen. Springet har varit sådär, träffat hyfsat bra, men mina motståndare har träffat lite bättre.

 

slut på whine. För detta inlägg.

 

Tänkte försöka få liv i denna helt värdelösa dagbok. Förhoppningsvis kan alla snälla pf-rävar hjälpa mig ge fan i att göra den sista hjälten för 200bb då man redan är bajsback.

 

Mkt har hänt sen sen jag sist skrev här. jag har bla fått upplevt ytterligare en sommar utan att wenger drar fram checkhäftet, jag har kommit fram till att jag ska dricka folköl och spela poker i höst istället för att studera, samt så var jag övertygad om att jag träffade min hjärterdam på krogen, tills jag ser henne hångla upp en annan kille med en sliskig porrmustach.

 

Pokermässigt känner jag att jag etablerat mig halvt på /10 och /15. Har mkt att tacka dem 2 som stejkade mig förut för all coaching och hjälp jag fått. har även lyckats hustla in mig i umeås pokecommunity, vilket självklart också bidragit till att jag gått från grön till semiblå.

 

Har även en ouppklarad kukmätartävling med viktorh. Har låtit honom trott i ett par dagar nu att han har störst snas pga hans redline. Men jag tror min är några cm längre ändå.

8hg7.png

 

Mycket wp :)

Fattas bara lite milfs nu! När drar vi?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du låter nästan bitter :>

 

Men bara nästan! : )

 

Fick btw inte tag i någon av lägenheterna som blir tillgängliga 1 sep. Uppenbarligen tycker hyresvärdar att en deklarerad inkomst går före grafer från holdem manager. Typiskt

 

 

Om någon umeåbo råkar läsa det här och har en lägenhet över dem vill hyra ut så kan ni alltid dra iväg ett pm eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har små funderingar att packa ner datorn och dra till typ malta eller nåt inom kort för att grinda på egen hand och förtära häämska mängder öl...

Skulle det vara något en cool katt gör, eller är det enbart tragiskt?

 

enorm tummen upp för allt som innebär tung lockdown och enorma mängder öl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina päron flyttade till en annan stad, vilket har lett till att jag har mindre regelbundna måltider. Har denna vecka sovit så extremt mycket, säkert snittat över 12 timmar/dag och känner mig fortfarande sjuukligt trött.

 

Förutom att börja få i mig mat regelbundet som inte är alhgrens bilar, vad mer kan jag göra förebygga mina monsterpass i sängkammaren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina päron flyttade till en annan stad, vilket har lett till att jag har mindre regelbundna måltider. Har denna vecka sovit så extremt mycket, säkert snittat över 12 timmar/dag och känner mig fortfarande sjuukligt trött.

 

Förutom att börja få i mig mat regelbundet som inte är alhgrens bilar, vad mer kan jag göra förebygga mina monsterpass i sängkammaren?

 

 

För mycket sömn brukar bidra till att man blir tröttare! Upp efter 8 timmar o gör något aktivt istället :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...