Vladi Postad 21 Maj , 2013 Rapport Share Postad 21 Maj , 2013 Någon annan får gärna flika in ett längre och utförligare svar, sitter och grindar just nu så därför svaren är korta... Vi har brädan krossad, vi är inte rädd för någon turn. Även om han checkar bakom en massa så kan vi ju spela turn och river hur profitabelt som helst. Tycker bara det känns som en så otroligt standard spot så donka finns inte ens på kartan imo. Känns som du tar illa upp och jag vet inte riktigt varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rahm93 Postad 21 Maj , 2013 Rapport Share Postad 21 Maj , 2013 på kartan imo. Känns som du tar illa upp och jag vet inte riktigt varför. Absolut inte, vi allra flesta är här för att lära Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyStyle Postad 21 Maj , 2013 Rapport Share Postad 21 Maj , 2013 Spelare som donkar höger och vänster har ingen RESPEKT för poker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
glasvegas Postad 21 Maj , 2013 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2013 Kanske missat inlägget, har du postat vilken typ av välgörenhet du kommer skänka till? Tänkte välja ut 3-4 stycken alternativ och sedan låta PF rösta. Någon spelberoendeförening kanske vore vettigt med tanke på att evenutell vinst ofrånkomligen kommer komma från människor med problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krmjaow Postad 21 Maj , 2013 Rapport Share Postad 21 Maj , 2013 Tänkte välja ut 3-4 stycken alternativ och sedan låta PF rösta. Någon spelberoendeförening kanske vore vettigt med tanke på att evenutell vinst ofrånkomligen kommer komma från människor med problem. Dom flesta har nog inte spelproblem utan vill bara tillfredställa sig för nöjets skull. Det kanske är ett spelproblem iofs, men skulle inte tro att dom drar sig med skulder upp till öronen utan det är bara ett väldigt fåtal. edit: spelberoendeförening känns väldigt ironiskt då du vinner pengar från missbrukare och ger iväg det till en förening som hjälper mot detta, enklast torde väl då att inte spela av missbrukarna sina pengar. Men visst är det en bättre gärning än att bara ta det för eget bruk såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyStyle Postad 21 Maj , 2013 Rapport Share Postad 21 Maj , 2013 Dom flesta har nog inte spelproblem utan vill bara tillfredställa sig för nöjets skull. Det kanske är ett spelproblem iofs, men skulle inte tro att dom drar sig med skulder upp till öronen utan det är bara ett väldigt fåtal. edit: spelberoendeförening känns väldigt ironiskt då du vinner pengar från missbrukare och ger iväg det till en förening som hjälper mot detta, enklast torde väl då att inte spela av missbrukarna sina pengar. Men visst är det en bättre gärning än att bara ta det för eget bruk såklart. UUUUM I EAT IRONI FOR BREAKFAST Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
glasvegas Postad 21 Maj , 2013 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2013 Pokerforum - det enda stället på internet man blir anklagad för att vara dubbelmoralist när man försöker göra en god gärning. Finns för många otrevliga forumiter för att det ska vara skoj att skriva här så pass mycket som jag gör, så jag tar ett break från PF för ett tag. Jag kommer fullfölja min challenge och titta in här ibland med resultatsuppdatering, men det blir sällan. Visst finns det trevliga människor på det här forumet också som Meta, Jackvegas, Evergrey osv, men det finns så sjukt många som verkar hänga här bara för att tjafsa vilket gör att man tappar suget. Tittar in med en update om någon månad eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 22 Maj , 2013 Rapport Share Postad 22 Maj , 2013 Tråkigt, skit i alla otrevliga o bara skriv vidare. nog ett antal som bara läser och aldrig skriver med som blir ledsna när dagböcker försvinner GL:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shredder Postad 22 Maj , 2013 Rapport Share Postad 22 Maj , 2013 krmjauw sa att det var ironiskt, inte dubbelmoral OM spelarna endast skulle spela mot dig (Roller) och de endast skulle ge pengar till dig, då skulle det kunna vara dubbelmoral i det hela eftersom du då hade varit orsaken de spelar för att sen använda pengarna till att hjälpa dem sluta spela. MEN nu spelar de ju mot många och om du inte tar deras pengar tar annat folk dem, folk som inte skänker bort pengarna. Klart alla tycker det är en bra grej du gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyStyle Postad 22 Maj , 2013 Rapport Share Postad 22 Maj , 2013 Pokerforum - det enda stället på internet man blir anklagad för att vara dubbelmoralist när man försöker göra en god gärning. Finns för många otrevliga forumiter för att det ska vara skoj att skriva här så pass mycket som jag gör, så jag tar ett break från PF för ett tag. Jag kommer fullfölja min challenge och titta in här ibland med resultatsuppdatering, men det blir sällan. Visst finns det trevliga människor på det här forumet också som Meta, Jackvegas, Evergrey osv, men det finns så sjukt många som verkar hänga här bara för att tjafsa vilket gör att man tappar suget. Tittar in med en update om någon månad eller så. Förlåt, var inte meningen att klanka ner på din goda gärning! tycker att det du gör är ett härligt initiativ som fler borde ta efter. var övertrött igår och fick mig ett gott skratt! Var inga illa menat åt vad du försöker åstakomma, Var bara rolig ironi i det hela. Lycka till vid borden!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 22 Maj , 2013 Rapport Share Postad 22 Maj , 2013 nog ett antal som bara läser och aldrig skriver +1. Kul att få hänga med på resan, sluta inte pga haters. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 22 Maj , 2013 Rapport Share Postad 22 Maj , 2013 +1. Kul att få hänga med på resan, sluta inte pga haters. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 22 Maj , 2013 Rapport Share Postad 22 Maj , 2013 Men vem är det som hatar? Det enda "negativa" någon har sagt var att poängtera det komiska i att du donerar pengar till Spelberoendesförening. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krmjaow Postad 22 Maj , 2013 Rapport Share Postad 22 Maj , 2013 Men vem är det som hatar?Det enda "negativa" någon har sagt var att poängtera det komiska i att du donerar pengar till Spelberoendesförening. Ja, och det var inget hat från min sida, enbart humoristiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
glasvegas Postad 27 Maj , 2013 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 10% avklarat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 10% avklarat WP! Fortsätt i samma takt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shredder Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 WP! Fortsätt i samma takt +1 Betyg: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 27 Maj , 2013 Rapport Share Postad 27 Maj , 2013 WP! betyg Q:s:Q:d: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
glasvegas Postad 28 Maj , 2013 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2013 JackVegas, Shredder och Scaniac: tack så mycket! Hade en riktig spewig dag vid borden igår, slutade 600bb back, första backdagen sedan min challenge. Kommer förhoppningsvis hålla mig undan från spewandet från och med nu, få saker som gör mig så besviken på mig själv som när jag spelar dålig poker, spelar ingen roll vilken nivå det handlar om. Drog till CC för att komma bort från onlinegrindmisären och besöket slutade +2700kr. Bestämt mig för att även ge bort 50% av min eventuella vinst från livelir under tiden dessa 100k händer spelas online. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 28 Maj , 2013 Rapport Share Postad 28 Maj , 2013 JackVegas, Shredder och Scaniac: tack så mycket! Hade en riktig spewig dag vid borden igår, slutade 600bb back, första backdagen sedan min challenge. Kommer förhoppningsvis hålla mig undan från spewandet från och med nu, få saker som gör mig så besviken på mig själv som när jag spelar dålig poker, spelar ingen roll vilken nivå det handlar om. Drog till CC för att komma bort från onlinegrindmisären och besöket slutade +2700kr. Bestämt mig för att även ge bort 50% av min eventuella vinst från livelir under tiden dessa 100k händer spelas online. Fan du är en riktig förebild! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 19 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2013 Hur slutade detta egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts