Gå till innehåll

Roller satsar på karmarigg! (100k händer, all vinst till välgörenhet)


glasvegas

Recommended Posts

Någon annan får gärna flika in ett längre och utförligare svar, sitter och grindar just nu så därför svaren är korta...

 

Vi har brädan krossad, vi är inte rädd för någon turn. Även om han checkar bakom en massa så kan vi ju spela turn och river hur profitabelt som helst.

Tycker bara det känns som en så otroligt standard spot så donka finns inte ens på kartan imo. Känns som du tar illa upp och jag vet inte riktigt varför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 370
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kanske missat inlägget, har du postat vilken typ av välgörenhet du kommer skänka till?

 

Tänkte välja ut 3-4 stycken alternativ och sedan låta PF rösta. Någon spelberoendeförening kanske vore vettigt med tanke på att evenutell vinst ofrånkomligen kommer komma från människor med problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte välja ut 3-4 stycken alternativ och sedan låta PF rösta. Någon spelberoendeförening kanske vore vettigt med tanke på att evenutell vinst ofrånkomligen kommer komma från människor med problem.

 

Dom flesta har nog inte spelproblem utan vill bara tillfredställa sig för nöjets skull. Det kanske är ett spelproblem iofs, men skulle inte tro att dom drar sig med skulder upp till öronen utan det är bara ett väldigt fåtal.

 

edit: spelberoendeförening känns väldigt ironiskt då du vinner pengar från missbrukare och ger iväg det till en förening som hjälper mot detta, enklast torde väl då att inte spela av missbrukarna sina pengar. :D Men visst är det en bättre gärning än att bara ta det för eget bruk såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom flesta har nog inte spelproblem utan vill bara tillfredställa sig för nöjets skull. Det kanske är ett spelproblem iofs, men skulle inte tro att dom drar sig med skulder upp till öronen utan det är bara ett väldigt fåtal.

 

edit: spelberoendeförening känns väldigt ironiskt då du vinner pengar från missbrukare och ger iväg det till en förening som hjälper mot detta, enklast torde väl då att inte spela av missbrukarna sina pengar. :D Men visst är det en bättre gärning än att bara ta det för eget bruk såklart.

 

 

UUUUM I EAT IRONI FOR BREAKFAST :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerforum - det enda stället på internet man blir anklagad för att vara dubbelmoralist när man försöker göra en god gärning.

 

Finns för många otrevliga forumiter för att det ska vara skoj att skriva här så pass mycket som jag gör, så jag tar ett break från PF för ett tag. Jag kommer fullfölja min challenge och titta in här ibland med resultatsuppdatering, men det blir sällan. Visst finns det trevliga människor på det här forumet också som Meta, Jackvegas, Evergrey osv, men det finns så sjukt många som verkar hänga här bara för att tjafsa vilket gör att man tappar suget. Tittar in med en update om någon månad eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

krmjauw sa att det var ironiskt, inte dubbelmoral

 

OM spelarna endast skulle spela mot dig (Roller) och de endast skulle ge pengar till dig, då skulle det kunna vara dubbelmoral i det hela eftersom du då hade varit orsaken de spelar för att sen använda pengarna till att hjälpa dem sluta spela.

MEN nu spelar de ju mot många och om du inte tar deras pengar tar annat folk dem, folk som inte skänker bort pengarna.

 

Klart alla tycker det är en bra grej du gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerforum - det enda stället på internet man blir anklagad för att vara dubbelmoralist när man försöker göra en god gärning.

 

Finns för många otrevliga forumiter för att det ska vara skoj att skriva här så pass mycket som jag gör, så jag tar ett break från PF för ett tag. Jag kommer fullfölja min challenge och titta in här ibland med resultatsuppdatering, men det blir sällan. Visst finns det trevliga människor på det här forumet också som Meta, Jackvegas, Evergrey osv, men det finns så sjukt många som verkar hänga här bara för att tjafsa vilket gör att man tappar suget. Tittar in med en update om någon månad eller så.

 

Förlåt, var inte meningen att klanka ner på din goda gärning! tycker att det du gör är ett härligt initiativ som fler borde ta efter. var övertrött igår och fick mig ett gott skratt! Var inga illa menat åt vad du försöker åstakomma, Var bara rolig ironi i det hela. Lycka till vid borden!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JackVegas, Shredder och Scaniac: tack så mycket! :-)

 

Hade en riktig spewig dag vid borden igår, slutade 600bb back, första backdagen sedan min challenge. Kommer förhoppningsvis hålla mig undan från spewandet från och med nu, få saker som gör mig så besviken på mig själv som när jag spelar dålig poker, spelar ingen roll vilken nivå det handlar om.

Drog till CC för att komma bort från onlinegrindmisären och besöket slutade +2700kr.

 

Bestämt mig för att även ge bort 50% av min eventuella vinst från livelir under tiden dessa 100k händer spelas online.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JackVegas, Shredder och Scaniac: tack så mycket! :-)

 

Hade en riktig spewig dag vid borden igår, slutade 600bb back, första backdagen sedan min challenge. Kommer förhoppningsvis hålla mig undan från spewandet från och med nu, få saker som gör mig så besviken på mig själv som när jag spelar dålig poker, spelar ingen roll vilken nivå det handlar om.

Drog till CC för att komma bort från onlinegrindmisären och besöket slutade +2700kr.

 

Bestämt mig för att även ge bort 50% av min eventuella vinst från livelir under tiden dessa 100k händer spelas online.

 

Fan du är en riktig förebild! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...