Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 376
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
imo enkel fold på river.. han har alltid 4tal där imo

Precis. Folda river och säg att du vill ha tillbaks pengarna som satsades på turn.

Istället för fold på river hade jag tryckt undo.

Bra råd :evil:

Orutinerat att inte ha i run it twice.

Postad
Borde finnas någon reklamationsrätt när man spelar online. Ibland spelar man ju en hand dåligt som man ångrar, då tycker jag att man skall ha rätt att få det ogjort?

Typ genom lagen om distansköp?

/Sverker

• 3 weeks later...
Postad
han är upptagen med snapchat

jag får då aldrig några snapchats av honom!

Han är en leecher! Har skickat så många penispics och inte fått en enda tillbaka!

:( Skickar ändå bara på min hund <3 Annars så suger pokern fortfarande men tillslut kommer det väl vända :D

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Postad

Eftersom jag har låst min db så lånar jag slowboys istället.

Vi är ett stort PF-gäng som spelar en hel del cs 1.6 eftersom pokern är död nu 2014. Eftersom det är svårt att hitta PCW nu när CS:GO har kommit så brukar det bli en hel del intern matcher och är et fler som vill vara på så är det bara att säga till!

Bl.a. HH, Heroxz, pkr_falk, namehere, slow, jimmy_pistol och massa andra PFare =)

Postad
Eftersom jag har låst min db så lånar jag slowboys istället.

Vi är ett stort PF-gäng som spelar en hel del cs 1.6 eftersom pokern är död nu 2014. Eftersom det är svårt att hitta PCW nu när CS:GO har kommit så brukar det bli en hel del intern matcher och är et fler som vill vara på så är det bara att säga till!

Bl.a. HH, Heroxz, pkr_falk, namehere, slow, jimmy_pistol och massa andra PFare =)

Är någon sugen ber jag er tänka en extra gång ifall ni är känsliga mot högt ljud. Finns en tendens att det skriks en del glåpord och dylikt i skypen..

• Skapa nytt...