minibiff Postad 7 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 loool. Snyggt hur du först synar min 3bet med 86s. Sedan synar cbet med bottenpar och drar ut på turn! Kunde man ju fatta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krmjaow Postad 7 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 loool. Snyggt hur du först synar min 3bet med 86s. Sedan synar cbet med bottenpar och drar ut på turn! Kunde man ju fatta! Ja, eller när han synar med KJo i 3b pots och raise/jamar med Jxxo, wp säger jag bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JedenTag Postad 7 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 Classic loool. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 7 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 Ja, eller när han synar med KJo i 3b pots och raise/jamar med Jxxo, wp säger jag bara! mjaow Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 7 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 Semitiltad efter att ha blivit konstant rövknullad på /4 så gick jag upp på /10. Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $10(BB) Boss Hero ($1,141) BB ($1,470) CO ($2,250) BTN ($990) Dealt to Hero Q:club: K:diamond: fold, BTN raises to $20, Hero raises to $70, BB raises to $185, fold, Hero calls $115 FLOP ($390) T:spade: K:club: K:heart: Hero checks, BB bets $195, Hero calls $195 TURN ($780) T:spade: K:club: K:heart: 2:club: Hero checks, BB checks RIVER ($780) T:spade: K:club: K:heart: 2:club: A:spade: Hero bets $244, BB raises to $1,090 (AI), Hero calls $517 (AI) Hero shows Q:club: K:diamond: (Pre 44%, Flop 92.6%, Turn 95.5%) BB shows J:diamond: J:heart: (Pre 56%, Flop 7.4%, Turn 4.5%) Hero wins $2,288 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 7 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 Suck, helt ofattbart störda linjer folk tar och sedan träffar obv. GGWPNORE. Casha ut och lägger allt på tjack istället. Over n out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evergrey Postad 7 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 7 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 No offence men rent spontant känns tjack som en dålig idę för herr M. Biff! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 7 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 Hahahahahhahhahahahaahahahaahahahahahaha Det är STÖRT vad den bilden gör en glad direkt! No offence men rent spontant känns tjack som en dålig idę för herr M. Biff! Haha, nae då! Lite sugen var jag men sedan insåg jag att jag är spelberoende och knappast ger upp såhär lätt! Däremot funderar jag på att på någon sätt tvinga mig kvar på /2. Kanske börja köra /2 200bb. Eller säga att jag lirar /2 tills jag har 20.000kr i rullen. The woman of my life la precis ut en bild på instagram och skrev "Took my trouble to a bar tonight, for another point of view, but there's nothing new - i'm missing you." Eftersom jag jobbar i bar så tolkar jag det som att hon saknar mig. Makes sense. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 7 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2013 NL Holdem $10(BB) Boss Hero ($1,141) BB ($1,470) CO ($2,250) BTN ($990) Dealt to Hero Q:club: K:diamond: fold, BTN raises to $20, Hero raises to $70, BB raises to $185, fold, Hero calls $115 FLOP ($390) T:spade: K:club: K:heart: Suck, helt ofattbart störda linjer folk tar och sedan träffar obv . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 . Haha visste att någon skulle kommentera den handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Orkar man någonsin folda här mot någon semiokänd snubbe. Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $2(BB) Boss SB ($198) Hero ($408) UTG ($200) CO ($793) BTN ($517) Dealt to Hero K:diamond: K:heart: fold, fold, BTN raises to $8, fold, Hero raises to $32, BTN calls $24 FLOP ($65) 3:club: 5:heart: 8:spade: Hero bets $42, BTN calls $42 TURN ($149) 3:club: 5:heart: 8:spade: T:heart: Hero bets $98.55, BTN calls $98.55 RIVER ($346) 3:club: 5:heart: 8:spade: T:heart: A:spade: Hero checks, BTN bets $270, Hero ??? (AI) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 shovar hellre river men då kasnke jag är HU-skadad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Brukar timebanka och söka i klienten och se om folk spelar flera bord etc om jag inte har reads. Om de spelar flera bord, hur många och vad för bord. Lite svårt när man inte vet vad det är för spelare, men om jag antar att spelaren är fisk kan han ha alla tvåpar här mer eller mindre och massor med set. Då brädan är så torr så känns det som fold är bättre då det inte borde finnas så mycket random floats här. Är det en fisk så floatar han ju inte 67-liknande händer och shovar när han missar på river här. Generellt dvs. Funderar också på om shove är nice, men är lite osäker. Alla händer vi slår som inte är fullkomligt air borde han ju checka bakom dvs Tx, 99, JJ, QQ etc. Foldar bara och väntar på ett bättre tillfälle, går väl att syna och ta en note bara, men tror det är ett set här jävligt ofta asså. Vet inte hur mycket man levlar sig själv om man synar, oavsett spelare så inser ju han att vi är ganska starka här när vi drar ett 3bet pre och bombar två gator. Hade varit kul att se resultat, antar att du synade och var slagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Hade varit kul att se resultat, antar att du synade och var slagen. Klart jag synade! Man blir ju inte kallad för synfisk utan någon anledning. Han dök upp med AKo som han obv floata 2 gator Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Klart jag synade! Man blir ju inte kallad för synfisk utan någon anledning. Han dök upp med AKo som han obv floata 2 gator Hatar det, hade velat höra en handanalys ifrån fis sida. När de inte ens har backdoors/improvar på turn men fortsätter floata som idioter och träffar mirakelouts rätt in i botten av ens egna range där man inte orkar folda typ. Man ser ju skiten dagligen av alla dåliga jävla 1/2 regs också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Hatar det, hade velat höra en handanalys ifrån fis sida. När de inte ens har backdoors/improvar på turn men fortsätter floata som idioter och träffar mirakelouts rätt in i botten av ens egna range där man inte orkar folda typ. Man ser ju skiten dagligen av alla dåliga jävla 1/2 regs också Hahaha ja. Aja, ska väl folda men blev för nyfiken Mvh synstationen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Man ser ju skiten dagligen av alla dåliga jävla 1/2 regs också efter den kommentaren blev jag väldigt nyfiken på att få veta vad du nickar. Antar du kör över nivån rätt hårt när du kan slänga dig med sådan vokabulär Mvh dålig jävla /2, /4 reg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Inte helt säker att AK är en float där, eller att det är speciellt kallt spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Inte helt säker att AK är en float där, eller att det är speciellt kallt spelat. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krmjaow Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 +1 +1 på +1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 efter den kommentaren blev jag väldigt nyfiken på att få veta vad du nickar. Antar du kör över nivån rätt hårt när du kan slänga dig med sådan vokabulär Mvh dålig jävla /2, /4 reg Behöver ju inte betyda att jag är så himla mycket bättre, men gör iaf inte mongolida tiltmoves som 90% av alla tycks göra på daglig basis. Dvs syna 5bets med rags etc oop. Pma ditt nick om du vill veta. Vad är poängen med att sitta och syna där med AK btw om ni tycker det är bra spelat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 +1 på +1. Då vill jag att _DU_ förklarar varför! Inte SF! Jag har väldigt svårt att se mig skjuta 2 gator med tex AJ här. Så ser verkligen ingen anledning till varför flirta kan vara bra. Det är /2 SF! Kan väl se det spelet som lite mer rimligare högre upp i stakes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Han trodde väl inte du hade något helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 8 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2013 Hijackar din tråd lite eftersom många läser Rum i central femma i Helsingborg (norra hamn, harmyntan) uthyres minst 3 mån from september pga långresa. Balkong från rummet med havsutsikt samt tillgång till jacuzzi och bollhav. Pm för mer info! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts