minibiff Postad 7 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2013 Småsugen på att testa lite /4 men världens bästa reg sitter där atm. Tveksamt om man vågar möta honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baruka Postad 7 Juli , 2013 Rapport Share Postad 7 Juli , 2013 Småsugen på att testa lite /4 men världens bästa reg sitter där atm. Tveksamt om man vågar möta honom Vem??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 Juli , 2013 Rapport Share Postad 7 Juli , 2013 Bohane? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 7 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2013 Vem??? Bohane? [2013-07-06 13:55:33] GRINDER: jag kan ödmjukt säga att jag är toppen av 2-4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 7 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2013 Classic FIFA http://www.easports.com/media/play/video/159873076 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Då har bilen börjat rulla ner mot Båstad med de 2 sjukaste personerna i Göteborg. Ett arbetspass med dessa 2 består av att man ligger ner och gråter av skratt och nu skall jag jobba med dessa personer 12h/dag i 1 vecka. Jag kommer på riktigt leva 100 år längre efter denna vecka, om jag nu överlever. Kommer bli snålt med updates denna vecka! Spikat en "date" med "23åringensomeventuelltskullekommitpåmidsommar" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Då har bilen börjat rulla ner mot Båstad med de 2 sjukaste personerna i Göteborg. Ett arbetspass med dessa 2 består av att man ligger ner och gråter av skratt och nu skall jag jobba med dessa personer 12h/dag i 1 vecka. Jag kommer på riktigt leva 100 år längre efter denna vecka, om jag nu överlever. Kommer bli snålt med updates denna vecka! Spikat en "date" med "23åringensomeventuelltskullekommitpåmidsommar" Är det hon som bangade och drog tillbaks till sitt ex ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Är det hon som bangade och drog tillbaks till sitt ex ? Nein! Fått reda på att jag inte kommer jobba så jobbiga dagar! Utan blir ~8h/dag istället för 12-14h/dag som jag trodde! Så nu är jag och glassar runt i Båstad hela dagarna och jobbar kvällarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Nein! Fått reda på att jag inte kommer jobba så jobbiga dagar! Utan blir ~8h/dag istället för 12-14h/dag som jag trodde! Så nu är jag och glassar runt i Båstad hela dagarna och jobbar kvällarna! kommer nog ons-tors eller däromkring. har några roliga människor du måste träffa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Sweet! PMar mitt nummer! Har som sagt tid att döda på dagarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Är inne på centercourten och ser på någon legends doubles. Är kass på tennis och känner inte igen nicken! S.Edberg & A.Jarryd vs S.Aspelin & M.Pernfors. Något att ha eller? Trodde aldrig att detta skulle komma ur min mun men fan va tennis är roligt att titta på live! Inga updates denna vecka, yeah right! Skyller på att jag är ledig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Var ovan trolleri? Hoppas!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Kan ingenting om tennis ju?! Haha la till ViktorH på Facebook, obv känner han 23åringen som jag skrev om i förförra posten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Kan ingenting om tennis ju?! Haha la till ViktorH på Facebook, obv känner han 23åringen som jag skrev om i förförra posten! HAHA. det här kan bli roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 HAHA. det här kan bli roligt. Nästan så att vi får timea in så att 23åringen och du är här samtidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Nästan så att vi får timea in så att 23åringen och du är här samtidigt! bara jag får umgås med hennes kusin med så är jag på vadsom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 bara jag får umgås med hennes kusin med så är jag på vadsom 23åringen är ju dock snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 23åringen är ju dock snyggare! Ja men den blicken en gång för längesen. Kan inte släppa. gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Sjukt Aspelin räknas som veteran Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 känner inte igen nicken! S.Edberg & A.Jarryd vs S.Aspelin & M.Pernfors. Måste också rofla lite här, fy skäms pojk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Sluta hatea... Hur skall man göra för att lyckas få hit Metaddict när resten av Harmyntan crewet dyker upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Juli , 2013 Rapport Share Postad 8 Juli , 2013 Sluta hatea... Hur skall man göra för att lyckas få hit Metaddict när resten av Harmyntan crewet dyker upp? Vart menar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 9 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Vart menar du nu? Harmyntan kommer till Båstad och som jag fattade det skulle inte du med :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Juli , 2013 Rapport Share Postad 9 Juli , 2013 Harmyntan kommer till Båstad och som jag fattade det skulle inte du med :0 Mer än jag visste men ok, där ser man! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts