Gå till innehåll

Hybrisboken - oklart


minibiff

Recommended Posts

WP Boman... :h:

 

Var tvungen att spela väl, du snodde min kommentar som jag så planerade hela vägen under nedscrollningen från bilden, som för övrigt tog typ två år. :-D Nu fick jag två kommentarer iallafall, så känns dubbelt så nice.

 

Minibiffen! Låt den stå och sluta ta skit från SB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dra åt helvete slow!

Smidigt sätt att ändra storlek på mobilen?

 

Var tvungen att spela väl, du snodde min kommentar som jag så planerade hela vägen under nedscrollningen från bilden, som för övrigt tog typ två år. :-D Nu fick jag två kommentarer iallafall, så känns dubbelt så nice.

 

Minibiffen! Låt den stå och sluta ta skit från SB.

 

Ynglingen är så jävla aggressiv :S Jo jag tänkte ha med det jag sa som nyårslöfte för jag antog att jag inte skulle hinna scrolla ner innan 2014.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har tydligen polaren sagt upp sig från sitt jobb i Norge och beslutat sig för att flytta hem!

Nu är bara frågan om vad man skall göra!

 

Jag är sjukt sugen på att starta något eget tillsammans med han och ytterligare

en vän. Frågan är bara vad man skall syssla med. Vi har runt 350k tillsammans att investera med!

 

Får sitta och brainstorma tillsammans med dom när han kommer hem!

Det är drömmen att ha något slags företag tillsammans med polare!

 

Går snart på mitt sista pass för denna tennisvecka! Har varit en grymt rolig vecka med roliga och sjuka människor! Imorgon är jag ledig sedan går jag på en hård elgigantenvecka där jag kommer ha hand om avdelningen då de "över mig" är på semester och andra mannen som skulle komma tillbaka tog en vecka semester till! Så nu skall jag sköta om allt, ha hand om annonserna, lära upp de nynställda, kolla mail, beställa varor osv.. Sjukt oskönt..

 

999e posten i dbn nu!! Får se vem som blir nr 1000! Den personen bjuder jag på en öl!

 

På måndag blir det CC har jag i princip bestämt! Då jag är ledig på tisdag och är sjukt sugen på livelir!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...