minibiff Postad 4 December , 2014 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2014 Vad i helvete gör alla som försörjer sig på poker på dagarna??? Ja lever inte på poker. Försörjer mig inte på poker. Vet faktiskt inte om jag vill göra det. MEN just senaste tiden, senaste månaden har jag spelat extremt Mkt. Kan väl säga att ja kanske spelat så mkt som nån som försörjer sig på det gör. Roligt att du ställer frågan just här då jag väl är en av ganska få PFare här som inte lever på pokern Men du verkar ju ha fått lite svar ändå Förövrigt... Its Always Sunny In Philadelphia.. herregud.. hur har jag missat denna serie i alla år? Vet att Padrinos har snackat en hel del om den och har läst mycket positivt om den men trots det så har det dröjt tills nu innan jag har börjat kolla. Magi rakt igenom och plöjt igenom 8 säsonger på ganska kort tid nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aaronramsey Postad 4 December , 2014 Rapport Share Postad 4 December , 2014 Har aldrig hört talas om den serien. 8.8 på imdb. Ska kollas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 December , 2014 Rapport Share Postad 4 December , 2014 Jag har nämnt den här "någon" gång med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 5 December , 2014 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2014 Fixat iordning lite mer i lägenheten nu iallafall. Är väl köket som har lite mer att fixar iordning men där orkar jag inte bry mig nu iallafall. Självklart även lite finslip med kabeldragning och sådant som även skall fixas iordning. Är också i behov utav några sjysta tavlor men står fan helt still där. Enda tråkiga är väl golvet i köket och badrummet.. badrummet är så litet att jag inte ens orkar ta en bild på det men där är det iallafall nylagt golv vilket är skönt. Skall även ta och fixa iordning bokhyllan någon dag, nu har jag bara kastat in all möjlig skit där. Ingen baller lägenhet i stil med JackVegas eller Padrinos, utan mer en dagislägenhet om man skall citera Metaddicten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Det där var väl inte alls dassigt som första-lya Stor like på att det ligger en Polle på kylning. Favoriten i systemets ord-sortiment! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aaronramsey Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Hur kan man som kock ha mer sprit än mat i sitt hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lassestefanz Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Oj så gott det såg ut med en öl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Hur kan man som kock ha mer sprit än mat i sitt hem? Det är allmänt känt att kockar hellre super än äter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Coolt ändå med en "baller" spis mitt i allt nu kollar jag på telefonen men ser ut som en gas? Som ovanstående sa, som första lägga är det för jävla fint way beyond min och de flesta andras första.... Kör du parallells "inbakat" i iOS? (Holdem manager 2) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Koffe Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Snyggt! Är lite curious gällande hem2 på mac som det ser ut, kör du det via emulator typ wine/parallels? eller äre en virtuell win som inte syns på screenen? ++ på roooooger i kylen, rekar Krug Grande Cuvéen för lite fina moments och Veuve Clicquot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Kul. Måste fan skaffa en kaffemaskin. Misär att man inte kan steka på första kopp kaffen (som är bra) några minuter utan att påtåren ska smaka beskt. Då tycker jag ändå man kan få OK kaffe ute trots det står på sån vanlig kokplatta, men det kanske är placebo för det är mysigt fik osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 NSH me grafen uppe! Fick du med dig katten förresten? Ser jävligt mysigt ut, hoppas du kommer trivas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 NSH me grafen uppe! LOL. Tänkte samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Håller med, ser nice ut ju (= Grafen är obv ingen nsh, stagnerar ju ganska snabbt följt av en avslutande neråtswing, men det är kanske coolt att springa dåligt numer vad vet jag (= Fortsätt gärna uppdatera allt eftersom. Och juste, gratz till den förmodade glädjen som finns i kroppen nu - flyttkänslan är jävligt fet. Själv vart jag så osant glad att jag kommer på mig själv, trots en egentligen extrem trivsel i nuvarande bostad, att jag kollar på lägenheter ett par gånger i veckan mest för att man instinktivt letar efter den glädjen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 5 December , 2014 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2014 Tack för alla Goa kommentarer! Haha på en av bilderna syns ju hela grafan.. Såattttt njae vettefan om den är nsh då jag är -1500$ på typ 15k händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 nice som fan ! angående grafen är jag helt mållös och chockerad att den ens är över BE punkten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 ingen jävla städning pre picture heller (y) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 5 December , 2014 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2014 nice som fan ! angående grafen är jag helt mållös och chockerad att den ens är över BE punkten Precis nedanför ligger ett thailändskt massagehak! När kommer du på besök? Slow skall eventuellt komma ner under CPW! Haka? Går ju massa roliga events! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Blir inget eventuellt. Jag och Viktor skall iaf ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Tjusigt plejs, dom där glasen i bokhyllan nära golvet lär inte va dammfria så länge dock, in med dom i ett skåp imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Tjusigt plejs, dom där glasen i bokhyllan nära golvet lär inte va dammfria så länge dock, in med dom i ett skåp imo. Fakk dat!!! Använd ofta ist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Fakk dat!!!Använd ofta ist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 5 December , 2014 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2014 Tjusigt plejs, dom där glasen i bokhyllan nära golvet lär inte va dammfria så länge dock, in med dom i ett skåp imo. Haha dom är redan dammiga sedan innan! Hur kan man som kock ha mer sprit än mat i sitt hem? Kock och kock.. Visst jag gillar att laga mat, men är det något jag jobbar som så är det ju faktist bartender och mååste man ju ha decent barskåp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jammare Postad 5 December , 2014 Rapport Share Postad 5 December , 2014 Att ha spriten synlig är imo ok i en ungkarlslya vars funktion är att vara allmänt degen, annars är de lite sådär. Skippa marcus och skaffa höjbart bord annars ser ju grindhörnan väldigt trevlig ut (chips är dock inte optimala datorsnacks). Ha de så roligt med läggan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 5 December , 2014 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2014 Att ha spriten synlig är imo ok i en ungkarlslya vars funktion är att vara allmänt degen, annars är de lite sådär. Skippa marcus och skaffa höjbart bord annars ser ju grindhörnan väldigt trevlig ut (chips är dock inte optimala datorsnacks). Ha de så roligt med läggan. Inte aktuellt med ståskrivbord. Står tillräckligt mycket upp I jobbet för att orka göra det vid datorn. Chipsen var till en film med brorsan iförrgår så ej i samband med poker =) (om nu detta inte var någon referens till pokerchipsen som ligger på bordet) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts