Gå till innehåll

Evergrey ska aldrig mer käka falukorv


Evergrey

Recommended Posts

Planerar du fortfarande att skriva ett svar på mitt inlägg, Meta? :-)

Blir så besviken varje gång jag kikar in här :-)

 

Jag planerar faktiskt det ja men det krävs väldigt mycket tänkande från min sida och jag är inte så smart så jag skjuter hela tiden upp det :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 296
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut att bli delifalukorven i juni? ;) Gl med månadsmålet, det fixar du!

 

TY! Ja fortsätter det såhär är det snart läge att börja vaska falukorv på ICA för att få den snygga kassörskan på fall :lol:

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

Dagen slutar +384:- på 1201 händer. Spelade bra och det var monstervärde men det ville sig inte riktigt. Skönt med plus iaf :)

 

Graf:

OWKRD1Y.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Back 1348:- på 1034 händer. Allt var standard. Käk nu sedan jagar vi back :)

För mig finns det inget mer motivaterande så det finns potential till att få in en hel del händer ikväll.

 

Gogogo!

 

Vände på steken efter ytterligare 1202 händer som landade på +1659:-

Gårdagen slutade således +311:- på 2236 händer :)

 

Graf:

cdLkx4q.jpg

 

 

21587/40000 händer klart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vände på steken efter ytterligare 1202 händer som landade på +1659:-

Gårdagen slutade således +311:- på 2236 händer :)

 

Graf:

cdLkx4q.jpg

 

 

21587/40000 händer klart!

 

Jag förstår inte hur din månadsgraf kan se ut som den gör (knappt plus). När nästan alla dina inlägg denna månad och alla tidigare grafer visat plus. Förklara sambandet gärna.

 

EDIT: oj jag såg fel igen, det var en dagsgraf, inte hela månaden. My bad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1032:- på 1303 händer. Hade fem turbobord igång samtidigt så blev lite stressigt ibland :D

Nöjd med spelet bortsett från att jag 3bettade alldeles för lite. Ville inte skrämma bort fiskarna i onödan :)

 

Graf:

DDwOFZz.jpg

 

 

24070/40000 klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir väldigt imponerad av att följa din dagbok. Har du någonsin en dag då du går back?

 

Jag springer såklart bättre än förväntat hittills i maj så det är nog bara en tidsfråga innan backdagarna börjar komma dem också :)

 

Kollade lite snabbt i HEM och jag har haft 3 backdagar per månad i snitt senaste halvåret.

 

Tableselection+lågvarianspoker=nöten :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag springer såklart bättre än förväntat hittills i maj så det är nog bara en tidsfråga innan backdagarna börjar komma dem också :)

 

Kollade lite snabbt i HEM och jag har haft 3 backdagar per månad i snitt senaste halvåret.

 

Tableselection+lågvarianspoker=nöten :D

 

Du säger att du tableselectar mycket under en session, du säger också att du spelar på svs. Hur går det ihop?Är inte svs typ den minsta siten i världen. Jag menar det finns inte så många bord att välja mellan + om du spelar 4/5 i taget blir de ännu färre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du säger att du tableselectar mycket under en session, du säger också att du spelar på svs. Hur går det ihop?Är inte svs typ den minsta siten i världen. Jag menar det finns inte så många bord att välja mellan + om du spelar 4/5 i taget blir de ännu färre.

 

Som brrr säger så finns det betydligt större andel fisk på svs jämfört med andra siter. Du som spelar /1 och /2 borde kunna ha MINST 2 fiskar på varje bord om du lirar kvällstid och tableselectar ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som brrr säger så finns det betydligt större andel fisk på svs jämfört med andra siter. Du som spelar /1 och /2 borde kunna ha MINST 2 fiskar på varje bord om du lirar kvällstid och tableselectar ordentligt.

 

Som du säger finns det nog mycket fisk på svs, jag är en av dom ;-) . Men du tycker inte det finns för få bord att välja bland?

 

Nu kl 18:40 på en lördag är det 13st NL 5max nivåerna /4 och /5 (sammanlagt) öppna. Då om du sitter på fem av dem finns det inte så mycket kvar.

 

Jag kanske tolkar fel när du säger du tableselectar hårt, för mig betyder det att du sitter på ett bord i 20min sen byter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som du säger finns det nog mycket fisk på svs, jag är en av dom ;-) . Men du tycker inte det finns för få bord att välja bland?

 

Nu kl 18:40 på en lördag är det 13st NL 5max nivåerna /4 och /5 (sammanlagt) öppna. Då om du sitter på fem av dem finns det inte så mycket kvar.

 

Jag kanske tolkar fel när du säger du tableselectar hårt, för mig betyder det att du sitter på ett bord i 20min sen byter.

 

Visst är det rätt dålig trafik ibland men fördelarna (mycket fisk, sämre regs än på motsvarande nivåer på eurosidor) väger helt klart upp nackdelarna för min del.

 

Jag sitter kvar på bordet tills fisken är tömd, om det tar 2 minuter eller tre timmar varierar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt nice! :D

Vilka hjälpmedel har du använt dig av för att bli bättre på poker? Är det pluggpluggplugg som gäller?

 

Jag har knappt pluggat någon teori alls tyvärr :( Större delen av min pokerkarriär har jag enbart spelat och efter sessionen kollat upp de största förlusthänderna i HEM och funderat på om jag kunnat spela dem bättre typ.

 

Eftersom jag inte har en naturlig fallenhet för spelet så höll detta koncept bara till en viss gräns innan utvecklingskurvan helt stannade av. Har gått låååånga perioder där jag bara autopilotat och inte utvecklats ett smack.

 

Sedan jag startade dagboken här har jag dock utvecklats en hel del genom att posta och läsa handanalyser och andra diskussioner på forumet :)

Hade även tur då en forumit förbarmade sig över hur dålig jag är och har sedan dess gett mig många goda råd via skype :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rejält missnöjd med mitt spel idag. Alldeles för synglad överlag och disciplinen var halvdan som bäst.

Hamnade ur pos på en fenomenal slaskfisk så blev en hel del kreativa linjer där :D Efter mycket hjältesynande så lyckades jag sluta nåt inköp upp mot honom trots att jag blev ägd av hans 63o mot mina KK :D

 

Dagen slutar +690:- på 1127 händer.

 

Graf:

BgdpJIy.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...