Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

håll huvet högt och spela Micro tills du blöder säger man så???

 

ja så säger man och jag erkänner att jag är en obotlig gambler men jag lär mig !!!

 

har motivation att inte gambla allt för mycket så det kommer ordna sig ska bli sååå skönt att sitta och lira varje dag tills jag dör det ser ljust ut !!!

 

 

Vi ses

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Titta vad duktig jag har blivit !!!

 

 

PokerStars Hand #105713612427: Hold'em No Limit ($0.02/$0.05 USD) - 2013/10/19 8:59:37 CET [2013/10/19 2:59:37 ET]

Table 'Sirene III' 6-max Seat #4 is the button

Seat 1: Odem1970 ($2.66 in chips)

Seat 2: kalahwang ($5 in chips)

Seat 3: evadss ($8.17 in chips)

Seat 4: nanter1986 ($8.10 in chips)

Seat 5: monstrrrik ($5 in chips)

Seat 6: tiltar_malle ($28.27 in chips)

monstrrrik: posts small blind $0.02

tiltar_malle: posts big blind $0.05

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle King of SpadesAce of Hearts

Odem1970: calls $0.05

kalahwang: folds

evadss: raises $0.05 to $0.10

nanter1986: calls $0.10

monstrrrik: folds

tiltar_malle: raises $0.24 to $0.34

Odem1970: calls $0.29

evadss: calls $0.24

nanter1986: calls $0.24

*** FLOP *** 6 of Clubs10 of ClubsKing of Diamonds

tiltar_malle: bets $0.98

Odem1970: folds

evadss: raises $6.85 to $7.83 and is all-in

nanter1986: folds

tiltar_malle: folds King of SpadesAce of Hearts

Uncalled bet ($6.85) returned to evadss

evadss collected $3.20 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $3.34 | Rake $0.14

Board 6 of Clubs10 of ClubsKing of Diamonds

Seat 1: Odem1970 folded on the Flop

Seat 2: kalahwang folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: evadss collected ($3.20)

Seat 4: nanter1986 (button) folded on the Flop

Seat 5: monstrrrik (small blind) folded before Flop

Seat 6: tiltar_malle (big blind) folded on the Flop

 

 

nej men seriöst jag spelar .02 .05 och jag kommer sitta här ett bra tag jag älskar livet tack att ni läser idag höll jag på att bli dödad men vi tar det sen TACK !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe a var väl inte tanken men jag stannar mina bord och skriver ner lite vad som sker här innanför dörrarna bland våldtäcksmänn pedofiler mördare och psykopater aa ingen trevlig ställe egentligen men många håller fin profil !!!

 

 

som idag då hade tänkt ta in 5 gram tjack med hjälp av den här monster psykopat mördaren som är manupiliativ så det bara skjunger om det han har hustlat mig på 13000 en pistol som jag betalaat som jag förmodligen inte kommer få se röken av så jag har kommit till ett läge där jag nu är helt säker på att han har hustlat mig eftersom det var gift i påsen istället för det vita !!!

 

mm smaka bara med fingret men gick in till han med grejjerna och han sa vafan det här är ju gift eller nått så han spela dum och låtsades att det var en vänn till han som kört hit och lämmna det och nu när han ringer dit svara ingen så det är lite komplicerat tar jag upp kampen med honom så kan det sluta illa på många sätt 1 jag vill inte sitta här längre och vill inte misshandla eller fimpa han även fast han förtjänar det 2 jag vill inte äventyra att jag kan sitta på rummet helt ostört från 8.00 på morgonen till 22.00 och spela poker så jag tar det lätta vägen och spelar dum inför honom och låtsas att jag inte vet att han lurar mig så aaa !!!

 

 

mm riktigt äcklig person det där han är ingen demon men jag kan lova att han är fan så mycket ondare och sjukare en vad vissa demoner jag träffat är så aa tur att jag inte drog upp skiten i snoken men jag vet att han sitter för att ha mördat någon med hjälp av gift så det är inte första gg så aa mm skit !!

 

 

ska sitta och lira hela dagarna nu och ignorera allt och alla och gå ut på promenad med personal 1 timme om dagen resten spela

 

yeyey vi ses !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag gillar inte att säga saker så här men endå fan vilken otur jag har att jag inte är på 25 50 borden och reggar har så sjuk otur mest i hela världen borde om alla hade lika mkt otur och tur åtminstonde vara en av top 3 på 10-20 på stars där har du sanningen !!! hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fy fan vad äcklig han är kom precis in i mitt rum ville inte öppna men rösten i huvet sa att jag skulle öppna, han ba låtsas som ingenting och snackar om väder och vind så det är helt uppenbart att han bara vill att allt ska fortgå som förut så där falsk trevligt det bara kan bli han vill typ bara veta att jag inte ska gola ner han till personal eller andra intagna och säkert försöka lura mig igen

 

det är här valet kommer in man eller mus strid eller bakåt hmmm jag finner mig själv mitt emellan 2 val POKER SUPER STAR eller GANGSTER MOTHAFAKKA heheh mm jag leker att jag är pro och spelar in 50 dollar om dagen på Micro och käkar billig mat och letar brudar på match.com eller så tar jag fram kuken och pissar han i ansiktet och knullar sönder han tills han ligger och gråter hmm

 

jag vet att det låter fånigt men det gör det ovasett hur jag gör för jag är väldigt rädd att bli nerslagen jag skakar nästan om jag har han i ryggen heheh aa då säger vi som så att om jag ska bli gangster måste jag ha tillgång till droger 24 timmar om dygnet för då blir jag värsta tony Montana det är så alla gör man får superkrafter av droger svär säg bara inte att jag är en sån som upmannar till att knarka sönder sitt liv men jag vet av erfarenehetn att droger kan vara bra,,,

 

 

aja gick lite långt in i smeten idag när jag var back 30 dollar på .02. .05 tänkte jag inte som jag brukar att jag ska skotta tillbaka utan jag funderade på när ska jag ta steget till .01 .02 så det är positivt kanske har jag en framtid som pokerspelare då slipper man ju va rädd hela tiden och nojja över saker och ting det är bara att sitta i stolen och kämpa hem pengar mmm vi får se....

 

 

ingen gud har talat till mig allfall så kanske är det dags att ta saken i egna händer och bli en riktig människa eftersom det inte är så lätt att sätta fingret på vad jag egentligen är sant jag vet inte......

 

 

 

hmmm mina damer och herrar det har varit ett nöje att skriva här på forumet men det tar för mycket fokus jag är livrädd att läsa mina texter och jag antar att det är bäst att jag inte gör det för jag vet inte hur mycket ångest en människa eller vad jag nu är tål...

 

 

tack för ett bra tag fram över jag kanske kommer tillbaka om jag lever och är fullladdad med stålar på kontot satt jag har nått att säge helt enkelt tack alla trogna läsare till att ni fått mig att visa en annan del av köping eller vad vi nu ska kalle det ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

neeej! sluta inte skriv, din DB är alldeles för underhållande!

 

Härligt med lite uppdateringar om vad som sker där du sitter inlåst.

 

lycka till, du fixar detta :)

 

tack !!!!

 

 

5281 händer idag 0.02-0.05 27 dollar + har haft ganska otur och blivit rejält utköpt så jag ligger bra till endå kan lätt tänka mig att om jag inte har så mycket otur som jag haft idag och en tid bakåt att man kan dra in 50 dollar om dagen i snitt på dom här borden, det blir så här ett tag tills jag har 1k- 1.5k för .05 .10 25 dollar Deep det är det närmaste målet !!!!

 

 

 

helt av banan är jag inte jag har insett att det här med poker är svårare en vad jag trott det är lätt att se sina fina händer man spelat till perfektion och motståndarna är så dåliga och så ser man själv inte sina brister det handlar om självinsikt eller som doktorn säger att jag lider brist av sjukdomsinsikt jaja

 

 

lika bra att jag får in lite rutiner nu jag kommer spela 8.00-20.00 och i den tidsintervallen hinna med 1h promenad utanför dörrar med personal som sagt och vara i säng senast 22.00 så vi får se jag erkänner att det inte är så fett att sitta på ,02 ,05 men jag lovar att det känns mycket bättre än vad det kändes när jag spela 25 50 med 25 k i rullen jag behöver rutiner som sagt och jag behöver en stabil grund att stå på och det får ta den tid det vill !!

 

som nån sa fuck din heder simma på botten ta dig upp va en man ingen jävla kärring som skottar så fort man åker på en 2 outare jag lär mig tro mig jag ska lyckas det blir så fint sen när jag ser tillbaka på den här tiden och inser att jag hade inte fel jag var en mothafakka ANGEL from heaven men ibland viste jag inte hur jag skulle komma till heaven !!

 

aaa vi vet att det är otroligt många bra spelare där ute men jag vill då fan va en av dom heh aa jag vill spela det ar allt jag vill...

 

 

har egentligen bara 3 alternativ poker eller jobba som målare eller försöka göra det gud vill om jag får chansen igen dom har satt mig i karantän verkar det som ingen kan säga till mig att jag inte är en man som lever upp till guds ord ingen kan säga att jag är från vettet ingen kan säga att jag finner mig i att va en förlorare jag ska fixa det här !!!!

 

 

jaja innan jag går och lägger mig ikväll ska jag sattsa på att få in en del spel som jag tänkt spela på jag spelar 100% av min rulle på att den där doktorn som kom till oss inte kommer ge mig några bättre mediciner och jag svär på att den där äckliga psykopaten kommer fortsätta att hitta vägar att lura mig på och jag får va på min vakt för han är bokstavligt talat helt gränslös och påhittig och farlig på många sätt så vi kör batman in i grottan och grinda och stabilt bygga upp ett riktigt liv för det är jag värd !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej jag ska vara ärlig den här gjorde lite ont men jag tar det som en man och spelar vidare för jag är så säker på att om jag bara spelar mitt bästa varje hand så kommer det gå bra !!!!!

 

 

enkel mattematik för vinnare på .02 .05 !!! :lol:

 

 

 

PokerStars Hand #105772704509: Hold'em No Limit ($0.02/$0.05 USD) - 2013/10/20 15:48:02 CET [2013/10/20 9:48:02 ET]

Table 'Andromeda II' 6-max Seat #6 is the button

Seat 1: tiltar_malle ($18.47 in chips)

Seat 2: havethund ($5 in chips)

Seat 4: cukubak ($7.09 in chips)

Seat 5: Laci24128 ($6.39 in chips)

Seat 6: Bany_18 ($6.43 in chips)

tiltar_malle: posts small blind $0.02

havethund: posts big blind $0.05

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle King of HeartsKing of Clubs

LauraO21 leaves the table

cukubak: raises $7.04 to $7.09 and is all-in

masseurs joins the table at seat #3

Laci24128: folds

Bany_18: folds

tiltar_malle: calls $7.07

havethund: folds

*** FLOP *** 6 of HeartsQueen of Spades2 of Diamonds

*** TURN *** 6 of HeartsQueen of Spades2 of Diamonds10 of Diamonds

*** RIVER *** 6 of HeartsQueen of Spades2 of Diamonds10 of DiamondsAce of Hearts

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows King of HeartsKing of Clubs (a pair of Kings)

cukubak: shows Ace of ClubsKing of Diamonds (a pair of Aces)

cukubak collected $13.64 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $14.23 | Rake $0.59

Board 6 of HeartsQueen of Spades2 of Diamonds10 of DiamondsAce of Hearts

Seat 1: tiltar_malle (small blind) showed King of HeartsKing of Clubs and lost with a pair of Kings

Seat 2: havethund (big blind) folded before Flop

Seat 4: cukubak showed Ace of ClubsKing of Diamonds and won ($13.64) with a pair of Aces

Seat 5: Laci24128 folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: Bany_18 (button) folded before Flop (didn't bet)

 

 

 

man kan säga så här vi tog rätt beslut allt annat är ovesänntligt inte kul att torska men det är en stor sak i det här spelet !!!!

 

antingen så vinner man en hand eller så torskar man den, ja du ser ju själv hur jag får leka doktor och patient med mig själv

 

 

kom på en shyst tatto "Never Tilt" ska köra den i pannan tror jag :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jädrans jag sa för mycket verkar det som ny vill chefen säkert testa mig för att jag så kaxigt sagt att jag aldrig tiltar men jag är mr untilteble så jag säger bara en sak !!! NH eller så kniper jag igen och börjar köra stenhårda dicipliner i sinnet jag är MR UNTILTEBLE !!!!!

 

 

 

PokerStars Hand #105773061691: Hold'em No Limit ($0.02/$0.05 USD) - 2013/10/20 15:57:05 CET [2013/10/20 9:57:05 ET]

Table 'Scheat' 6-max Seat #2 is the button

Seat 1: Váca58 ($7.20 in chips)

Seat 2: nda_24 ($5 in chips)

Seat 3: ourHMHM ($6.60 in chips)

Seat 4: tiltar_malle ($22.17 in chips)

Seat 6: spicebluff ($2 in chips)

ourHMHM: posts small blind $0.02

tiltar_malle: posts big blind $0.05

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 5 of Spades5 of Hearts

spicebluff: raises $0.10 to $0.15

Váca58: raises $0.10 to $0.25

nda_24: folds

ourHMHM: folds

tiltar_malle: calls $0.20

spicebluff: calls $0.10

*** FLOP *** Queen of HeartsJack of Diamonds5 of Diamonds

tiltar_malle: bets $0.54

spicebluff: folds

Váca58: raises $0.54 to $1.08

tiltar_malle: raises $1.86 to $2.94

Váca58: raises $1.86 to $4.80

tiltar_malle: raises $17.12 to $21.92 and is all-in

Váca58: calls $2.15 and is all-in

Uncalled bet ($14.97) returned to tiltar_malle

*** TURN *** Queen of HeartsJack of Diamonds5 of Diamonds8 of Clubs

*** RIVER *** Queen of HeartsJack of Diamonds5 of Diamonds8 of Clubs9 of Clubs

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows 5 of Spades5 of Hearts (three of a kind, Fives)

Váca58: shows Queen of ClubsQueen of Diamonds (three of a kind, Queens)

Váca58 collected $14.06 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $14.67 | Rake $0.61

Board Queen of HeartsJack of Diamonds5 of Diamonds8 of Clubs9 of Clubs

Seat 1: Váca58 showed Queen of ClubsQueen of Diamonds and won ($14.06) with three of a kind, Queens

Seat 2: nda_24 (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: ourHMHM (small blind) folded before Flop

Seat 4: tiltar_malle (big blind) showed 5 of Spades5 of Hearts and lost with three of a kind, Fives

Seat 6: spicebluff folded on the Flop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu räcker det jävla fint man mår nu efter att det blir utköpningskalas varenda javla stor pott jag kan fan inte vinna det är fan uppenbart att nån driver med mig jag har sprungit så här ´jävla pissdåligt i fan flera månader nu det räcker

 

jag erkänner jag blir tiltad !!!!! fel av mig så då var det sagt hoppas det vänder nu !!!!

 

 

PokerStars Hand #105778215990: Hold'em No Limit ($0.02/$0.05 USD) - 2013/10/20 17:45:46 CET [2013/10/20 11:45:46 ET]

Table 'Alcathous IV' 6-max Seat #3 is the button

Seat 1: Evgen_SN ($3.73 in chips)

Seat 2: DREAKOOL ($8.17 in chips)

Seat 3: aka WINNAR ($5.10 in chips)

Seat 4: FENO88 ($5.15 in chips)

Seat 5: tiltar_malle ($17.35 in chips)

Seat 6: Gutrix ($5.33 in chips)

FENO88: posts small blind $0.02

tiltar_malle: posts big blind $0.05

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 4 of Spades3 of Spades

Gutrix: folds

Evgen_SN: folds

DREAKOOL: raises $0.10 to $0.15

aka WINNAR: folds

FENO88: folds

tiltar_malle: calls $0.10

*** FLOP *** 4 of Hearts3 of HeartsJack of Clubs

tiltar_malle: checks

DREAKOOL: bets $0.25

tiltar_malle: raises $0.81 to $1.06

DREAKOOL: raises $6.91 to $7.97

tiltar_malle: raises $6.91 to $14.88

DREAKOOL: calls $0.05 and is all-in

Uncalled bet ($6.86) returned to tiltar_malle

*** TURN *** 4 of Hearts3 of HeartsJack of ClubsKing of Spades

*** RIVER *** 4 of Hearts3 of HeartsJack of ClubsKing of SpadesJack of Spades

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows 4 of Spades3 of Spades (two pair, Jacks and Fours)

DREAKOOL: shows 10 of SpadesJack of Hearts (three of a kind, Jacks)

DREAKOOL collected $15.68 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $16.36 | Rake $0.68

Board 4 of Hearts3 of HeartsJack of ClubsKing of SpadesJack of Spades

Seat 1: Evgen_SN folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: DREAKOOL showed 10 of SpadesJack of Hearts and won ($15.68) with three of a kind, Jacks

Seat 3: aka WINNAR (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: FENO88 (small blind) folded before Flop

Seat 5: tiltar_malle (big blind) showed 4 of Spades3 of Spades and lost with two pair, Jacks and Fours

Seat 6: Gutrix folded before Flop (didn't bet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ähh jag har fan inget mer att säga jag heter tiltar_malle och jag e en pokerspelare som sitter på psykhem och jag har otur och jag spelar för högt och jag tror att gud har satt mig här resten får ni lista ut själv tack för mig och tack för att ni har läst den här jävla dagboken som tiltar sönder mig mina damer och herrar jag signar ut jag vill inte skriva ett ord till det är inte lätt att göra det rätta men jag vet att det rätta är att stänga den här dagboken och sätta lite fart på rullen så ses vi kanske senare i en annan dagbok om jag tar mig tillbaka på .25 50 Deep öppnar jag den här skiten igen och om jag bustar så har jag allfall inte skämmt ut mig mer en nödvändigt så tack alla som läst och tack till er som trodde jag skulle klara den här jävla skiten som tiltar sönder mig i hela jävla livet har jag sagt det i hela livet har jag trott att jag ska bli nåt men jag blir aldrig något så vi säger så här jag leveraer att sätta in pengar på poker är helt värdelöst jag svär sätt inte in en spänn spela inte ens jag ska spela resten av mitt liv men jag lovar dig det är ett hell""""

 

 

mmm skiter i att jag är på dagis för vuxna barn som sitter och tror att dom är änglar och demoner hit och dit vad fan har gud tagit vägen då jag vet fan inte om han finns längre för mitt liv blir bara sämmre för varenda javla dag som går han kanske tycker jag är sjuk i huvet och har satt mig här för att jag är en idiot och att jag inte kan klara mig kanske är det så vi får se men om jag lyckas vända det här och komma tillbaka till åtminstonde .25 50 Deep så öppnar jag den här skiten jag håller på med här jag svär ingen vet att jag är en fånig liten snorunge som tror han ar gud i ryggen mmm jag har inte det jag tror han skiter i mig och att jag är psykiskt sjuk satt jag kan sitta här och skriva hela dagarna men jag finner allfall att idag är jag +-0 på 5000 händer och det är fan inte kul att gå be på .02 .05 så jag ger upp jag har ett skört psyke och jag vill inte flasha det på pokerforum längre jag ger upp skrivandet men spelet kommer jag aldrig ge upp jag är pokerspelare på livstid så kanske ni ser mig på Cosmopol i framtiden och på pokerstars men jag skriver fan inte ett ord till efter det här inlägget !!!

 

 

okej tack och hej och gör mig glad och skriv inget mer i den här dagboken jag vill att sista ordet ska va mitt satt det inte blir massa skit sen jag ger mig jag är ouppnåligt god på att gissa vad som händer i handen men idag viste jag att om jag skriver här så kommer alla se mina brister och jag vill inte flasha mina brister jag vill dölja dom och jag vill inte visa mig från en dålig vinkel vilket redan är försent och jag vill entligen bara göra allt för mig själv och allt annat för att inta en annan positoon senare i livet....

 

 

jajajajajaj jag gick hem efter några år men innan dess var det bara massa skit jag fick alltid blodsmak i munnen eller nått jävla skit jag ger mig allt var tillägnat att bli ett bevis för guds existens men han har lämmnat mig nu han har satt mig här så nu väntar jag blint på att han ska ta mig till toppen och att jag ska visa mina fina sidor och min fina talang men ingen kommer ge mig nått gratis och jag är så jävla trött på att sitta här på forumet och skriva massa jävla dynga jag viker mig för att säga att jag är en ängel för jag vet fan inte om jag är det längre jag blir sämmre för varenda javla dag som går och jag hittar inte tillbaka till HEAVEN som jag vet finns så vad är det som är så visst med att vara i heaven JO MAN FÅR VINGAR OCH MAN FLYGER mmm

 

 

 

vafan ge mig ett order och ge mig en fin biljett så jag kan få ut nått av den här skiten jag svär om alla viste vem jag var så skulle ingen tro mig det var så här jag gick från att vara en firre tilll ehn haj ja jag är en haj jag lovar jag finner alltid en väg ut ur hålet mm vi får se sen jag svindlar bara massa försäkkringskasse pengar nu för tiden och nu är det time to go to the Little thing we call silence inget mer ska sägas allt är sagt

 

 

 

JAG ÄR EN ÄNGEL jag är den fkn ängel men ingen som ser mig som en ängel kommer att tro mig nu när jag ger mig till känna jag svär jag ska softa som en anderala och vinna allt jag kan i stället för att sitta här och små skriva om dagarna så ska jag köra 6 bord oavbrutet från morgon till kväll och jag har fan inte ett ord till attt säga det här är mitt sista inlägg jag har tömt den här bägaren inget mer finns att säga vi ser oss som inarala invandrare här på forumet och jag är långt ifrån att sätta mig ner och diskutera livet med er jag ger er en sak ni är alla duktiga pokerspelare men ni firstår mig inte om ni inte inser att jag är tusen gg bättre en allt och alla här jag är fan bäst i hela Sverige jag svär det är det sista jag säger

 

 

MOD LÅS DEN HÄR HORIGA DAGBOKEN OCH SLÄNG SKITEN OCH NU TILLL ALLLAAAA ER !!!

 

 

 

 

I LOVE POKER AND I LIVE IN HOSPITAL AND IM A FKN ANGEL AND I WILL GET TO THE HIGHSTAKES TABLES NU HAR JAG SATT MIN SISTA POTATIS HÄR JAG ÄR BÄST !!!!!!

 

 

 

:heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörru Ikaros, flyg inte för nära solen nu bara!

 

Ikaros var en tragisk hjälte i grekisk mytologi, son till uppfinnaren Daidalos.

 

Ikaros fängslas tillsammans med sin far som fallit i onåd hos kung Minos på Kreta. Av vax och fjädrar tillverkar då Daidalos vingar åt dem båda och rymmer flygande över havet. Daidalos varnar sin son från att flyga för nära solen eftersom det skulle smälta vaxet i vingarna. Ikaros lyssnar inte på sin far, mister sina vingar och störtar i Egeiska havet och drunknar.

 

Berättelsen om Ikaros handlar om övermod. I samband med flygets utveckling har Ikaros också framställts som hjälten som försöker att flyga, oaktat att han misslyckas.

 

 

 

vi får se, jag vet inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...