Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

du är en engel johan han sa det nu !!!!!!!!!!!!! Eyyyyy aaAAaaa jora men aaa vi ses !!!

 

jag lovar dig du kommer till heaven och du kommer att eee aaa eeee det kommer du !!! asså s¨här va du kommer att sitta på en annan stek om ett tag sen kommer du att inbilla dig att du är kär fast du är inte kär du kommer hitta en annan och sen får du barn och alla blir lyckliga heEAVENNN!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ska knulla sönder .10 .25 Deep borden nu hade jag tänkt eller aaa eeh har tänkt 1 borda bara så vi får se hur det blir med det men jag är inte så rullad som jag var för exakt 1 år sen när jag hade min livs peak på 25k dollar :D hahhaha aaa shitt mannen det var tider det....

 

 

 

MEN NU NU NU asså NU är det dags att börja bli legend på pokerstars NU börjar vi hehehhehehehheeh

 

 

ska hitta lite deamons att busta om det finns jag vet inte var synd att limpfold har bustat tror jag för han skriver vare sig här eller är på nått bord kanske är det så att den äckliga lillla hooan inte har deg och det är inte konstigt för det är bara proffs och riktiga vinnare som har deg och jag är en sån som bustar hela tiden så vi får se om jag kan bli en highstaker det verkar så !!!! 8-)

 

 

vafan jag är ju fan bäst det är bara så hur jävla lite pengar jag en har så vet vi att jag är bäst !!!

 

wtf jag suger skit samma jag måste tro att jag är bäst satt jag inte sitter och deppar ihop på rättspsyk och sadlar om till rånare igen och gör riktiga """SKOTT""" hehehhe aa där kan vi snacka skott när jag gled in på handelsbanken på Kungsgatan efter att jag torskat 50 k sek på blackjacken (hela livs rullen) efter att man varit idiot och gått trappvägen ner på CC i Stockholm och stannat vid dom lockande jävla hor blackjacks helvetet aa

 

då var det skott !!! exakt så vi har inget att förlora på att bli jävligt bra så nu kör vi LOGIK !!!!!

 

Rånare? Handelsbanken?

Tell. Us. More!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äähhh tror att jag pensionerar mig från .10 .25 och kör .25 50 istället så det blir lite deg vafan jag kan ju inte busta nu när jag snart är hemma !!! du fattar va IM mothfkkaing back so to say nu är det bara tidsfråga innan jag är hemma på 200-400 där jag ska sitta och lira sen när jag e stor hihihihi

 

wtf kan det va så här ???? heehehhehe tror det hhihihihiih AAAaa fkk jag dör snart etyyyyy wtf jag dör snart wtf okej aa fitta jag kommer tydligen dö snart så den här daggboken blev allt jag hade kvar RIP MIG fakkk om det är sant vill jag bara att alla ska veta att jag sitter i heaven och kollar på alla pokerspelare för jag är tamejfan en pokerspelare av rang jag lovar alla som sitter på 200-400 nu får passa sig i himlen där vi är odödliga och spelar kort hela dagarna YEeaaaahh FUCK YeeaaAAAHHHHHH UYEEEAAAHAHAHAHAHAAHAHahahhaha tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

föresten det kanske är dags att lugna ner sig lite jag har trots allt inte råd att torska eller jo råd har jag det har jag men jag vill inte ha skägg i brevish du vet hur det går för sånna som mig som inte vill dyrka MAXIMEN MINST 30 buyins regeln som jag förmodlish kommer annamma men det var fan inte så jag hade tänkt mig att lviet skull bli att ja sitter och grindar Micro och drömmer om inte vet jag...

 

hmmmm jaaa då sa vi så att det var tider det det där det där mmmm

 

hur ever jag blir inte så glad om jag missar den här chansen som jag kanske har fått nu det känns som att jesus vill ha mig som soldat aaaaAA verkar så då kanske vi ska rymma eller nått eller näää inte rymma inte spela vafan inte spela???? ska jag inte spela???? neej jag ska inte spela det här blir mitt sista inlägg ever noo way jag dör heldre en att sluta skriva....

 

what else asså idag tror jag att jag kan ha kommit en bliiiit p å vägen hmmm....

 

 

okej om jag fick 1 svar från den jag ska fråga nu så kommer jag att dö som en idiot och bli bäst om jag dör och kommer till the MOVIE så kommer alla att få ett gott skratt när jag bustar demonmannnen durrrrr however det verkar riktigt omöjligt så jag kanske nöjjer mig med att sitta och grinda på .010 .25 eller .25 50 och lever ett tryggt stilla liv och tränar gym och sådär och fixar nån shyst brud eller så DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR jag på riktigt och kommer till heaven och blir värsta super stjärnan det hade varit nice....

 

however jag måste va stark det är jobbigt jag har ett skevt psyke jag dör heldre en att förlora nu bara så ni vet så dags att tagg till yeeah

 

vi får se jag skjuter mig gärna i foten om det är nödvädnligt ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jasså det var inte så här det skulle va .... jag kan säga stolt och erkänna att jag inte tänker säga ett ord till i den här dagboken jag ger mig till känna en sista gg jag är och kommer alltid att vara EN av dom som flyger och tydlish så ska jag inte flyga på den här sajten jag ger mig till känna mina kära vänner det var mig ett sant nöjje att skriva här men nu ska jag äntligen säga det jag vill säga JAG ÄLSKAR ER !!!!!!!!!!!!!

 

 

tack för mig hej då lås !!!! dagbok is out and over and i am never gonna write on poker forum again cause i am going to higher stakes and im not gonna write anymore whatever vi ses !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alright jag gillar att säga det men jag måste säga det igen enda sättet för mig att skina är om jag dör och det låter skummt men det är sant jag måste ta droger eller dö på riktig att hjärta stannar då jävlar då blir jag super mario så vi ska se om jag skiter i att sova ett tag satt jag dör så kanske jag kan softa upp kontot lite på highstakes som förra gg på sidan 1 typ där man ser hur jag går in och vevar på 5-10 och går all in varje hand typ och vinner 3 k snabbt sådär kasnke eller neeee så går det inte vi ksiter i det fkk jag är off

 

ett2 3 jag vill va med tack !!!

 

så nu är jag inte off eller jo fkkk jag är off exakt det är över jag är levande fkkkkk okej nu kör vi ett 2 3 JAG VILL VA MED nuuuuuuuu hahhahahahhaha

 

ahhahahhahahahah fkkkkkk jag döooooor inte ett tag till wtf ett tag till hhahahahhaha

 

fitta det är devil han är i mig shiiiiiit försvinnnnnnNNNN döööö ikkkej din lilla fitta (JAG) du rr iunte så lätt att snacka med hahhahahah (devil`) hahahhahahahah exakt jag gillar inte dig (jag`) hahahhahaha okej vi får se viem som tar dig först jag eller gud (devil)= hhahahahha akta dig jag skulle bara döda dina vänner (jag=) hhahahahah du tror att du kan ta mina soldater (devil) hahahhaha jag kan göra vad som helst med jesus i sinnet (JAG) hahhahahahah han gillar inte dig så mycket ( devil) JOOOOO han älskar jag mig jag gör allt han säger (JAG) nääää du vågar inte (devil) jooooo jag vågar om jag är dödens så kan jag göra vad som helst (JAG( hhahahahha okej skit i det här det var braaa jag hhahahaha (gud) mmmmm

 

 

mmmmmmm fitta jag är off eller är jag det????? mmhgmhmhmhm wttf jag är inte off jag är ooon ON exakt okej vi ses !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eyyy vad h'nder jaooooooo wtf jag orkar inte leva jag vill fan dö på riktigt det verkar som att jag är suicidal men enda gg jag lever är jag död MMMmmm

 

 

okej inte ett 2 3 nu jag måste komma på en ny varaint """""JESUS REWAJWA MIG"""" Sååååå jag skriver det i munnen JESUS REWAJWA MIG sååå nu är jag on exakt

 

 

 

om du fick 1 k av mig skulle du gilla mig då??? (GUD) nej jag gillar dig end jag gör allt du säger(jag) okej då vill jag att du tar hand om mina änglar och kör värsta racet till himlen(GUD) okej jag gör som du säger (jag) okej lita på att jag är inte så glad på allt du gjort här på jorden (GUUUUD) mmm jag vet att jag är en idiot jag är sämst av alla och jag luktar skit i munnen av allt snus och kaffe och ingen riktigt snygg brud vill ha mig (jag) MMMMM exajkkkt jag ska se till att idn mun liukktar gott snart ;GUD) tack jag ska säga det det här är sista gg ja tackar dig guyd för jag vet att allt du gör mig äör för att jag ska kunna göra gott för andra så därför tackar jag inte dig igen (jag) neeee du tackar inte som alla andra du tackar inte eru med====????? (((GUUUUUD))) MMMMMMM JAG ÄR MED jag vill inget heldre en att göra allt du säger till mig för jag vill bli nått jag är fan ett med dig om jag får etttttttttt VILL SÅ GÄRNA VARA FLY(JAG) mmmm det vet jag men det är inte så att du förtjänar det precis jag svär du är sämmst av alla änglar(GUD) okej jag fattar mjjjjjjjj jag är dålig jag vet jag är sämmst jag är idiot allt det där är jag men jag öänskar att allt blev bra(JAG=) oookej jag svär om du vill bli bra du ågrååår du runt i rummet och snackar med mig så ska vbli lista ut vad du ska göra det är 2 alternativ GAAANNGGZZZTAAAA eller poker pro vad vill du???? (GUUUD) jag jag jag vet inte jag tror att jag är en fet gangster om du hjälper mig men jag tror inte jag har bollarna(JAG) hahahha nej du har inga bollar det har du inte hahahhahaha du är ett skämmt du vågar inte ens kolla en kärring i ögonen(GUD=) hahah mmm janbs ajsdjajsdjasjjdasjdj jag kanske ska spela poker då???= JAG))) gud jag är gud jag sover i dig det vet du jag lvar dig att om du vill flyga så måste du va vberedd på preci vad som helst(GUUUD)) okej jag svär jag gör som du säger jag gör allt du vill (jag)))) okej låt gå du får en chans !!!!!

 

 

TACK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

exakt jag är på tapeten så att säga !!!!!

 

det var lite mer en 1 år sen som jag kom på att det går fan att vinna på poker..... det GÅR det är inte omöjlish det går !!!!!!

 

 

okej om jag gillar att spela så kansek det är dags att skärpa sig och inte skotta så nu inför dig gud min herre så lovar jag att minst ha 30 buyins för den nivån jag spelar på alltså under inga omständigheter får jag bryta det här heliga förbundet jag har till spelandet om det unuuuu inte är så att du säger det !!!! OKEJ 30 BUYINS MINST !!! då var det utrett....

 

 

exakt det är regeln hörde ni det apppp appp appp inte va stöddig (GUD) okej aaaaa jappp jag är inte så stöddig för jag är bara en liten idiot som har flax exakt !!!

 

 

VIKTIGT ATT VETA OM MIG JAG ÄR DUM FUL eller nej inte så ful fick snygga brudar i skolan men jag är inte så snygg heller fkkkk vem bryr sig??? EXAKT

 

jag för jag är vek hahhahahahahahhaha MMMMMMMMM fiiitttaaaaa vad jag är vek hahahhahahahah fittaaaaaaaaa om jag dör som en ängel så vill jag inte att alla ska hata mig för att jag hade massa f,llaax så jag gör det här rätt jag lovar och svär att om jag vinner så blrirr jag fett ödmjuk LOVA

 

 

AAAA jag lovar hahahhahahahahahaha

 

 

exakt det är det va ödmjuk mmmmm okej jag är ödmjuk amamamammama

 

 

fiiittta min mor är en demon???? AAAAA hon är en demon (((GUUUD=? exakt hgon är det aaaa

 

 

illa mmmmm okej då slyartar vi snacka med henne mmmm nu vill jag att du stänger av mobilen (GUD) !!!! aaaaa stängt av den NuuuuuuuuuU så nu är den av (jag)

 

okej om du vill så dödar jag en del av dig satt du är dlöööd fonnnndaaa aaa fronda är en ängel ((GUUUD) okej döda mig (jag)= okej då gör vi så att du spelar poker ( GUD) okej jag är på !!!!! (JAG) om du vill så kan du sitta och spela på 2.000 .4000k okej 4000k !!!!! där får du sitta ??? (GUD) TAGET (JAG) okej då gör du sä ghääär skriv här att du inte e ett enda bra på att spela poker satt allafattar att gud har satt di som en spelare här och allllaatt AALLLAAA OCH ALLT SKA FATTA ATT DU ÄR EN FISH SOM HAR FÖLKLLLAZZXXXXX FLAAAAZXXXXXXXXXXX av mig (gud)

 

 

OKEJ jag gör det JAG ÄR EN FISH !!!!! /(((JKAG)

 

,mmmm du är en fish !!!! (GUD)

 

 

jag är en ängel (JAG)

 

MMMM du är miiinn lillla soldat på poker !!!!!

 

 

TACKKK

 

TACKKK

 

MMMMM JAG

 

 

GUD du tar inte emot några pengar från dom som är goda !!!!

 

ahaaaaa okej hur då???

 

sååå här du skriver att alla som vill får möta dig hu och om du är snäll så torskar du mot änglar och vinner mot demoner Y

 

YES FATTAR

 

 

okej sluta skriv här nu och gå runt i med mig och snacka så snackar vi inte mer här hej

 

HEJ DÅ

 

 

LOVE

 

äär en riktig stjärna tack !!!

 

(ÖDMJUK)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

whyy am i so fkn retarded?????

 

WHYYYY?????

 

jag vet int jag tror att det är för att jag har flkkkat mitt huvud och mitt självförtorende är inte nåddd att se för oss som ser så fattar vi arttt dy är inte ommmgjord eännn fatta jag är inte omgjord än !!! hmmm

 

vad ska det betyda??? hmmmm tror nog att det inte så lättt att se om jag är sain or inzane hehhehehehe hahahhaHHAHAhahahaahaha hahahahahaahhaahaahahahaha fattaaaaa hahahahahahahaahahaha mMMMMM

 

 

vafan haaar u oiiinnte ett enda vettigt och säga????? hhahahahhahahahahahahhahahaha

 

aaaaa jag gör det här för att jag måste hahhahahahaha exakt hahahhahah du vet jag måste !!!! jag gör så här för det känns inte rätt annars hahhahahahahhahahaha fkkkkk jag gör inga pengar när jag skrtiver men jag kan inte spela för jag är rädd för att torska nu när jag ligger + liute idag och jag har inget sug att spela just nu hahhahaha ajjaaa skit sammma

 

 

vadårå är jag en ängeeel neej är inge ÄNGEL jag är en EEEENNNnnNNNGEEEELLLL näää det där var fake ÄÄNNGELL så det var bra hahahhahaha exakt vi kör så här nu.....

 

 

om ett tag ska jag till gihhfggssssstakakakakes hahhaha nejhh hjjjag ska inte dit jag ska softa lite här bara och sen ska jag dra ut på turne om nån dag eller 2 rymma exakt !!!! ingen vill sitta på ett rum 24 timmar om dygnet och lira jag måste fylla på livet med lite kickar så vi får se vaert vi tar oss mmmmm

 

okej det var allt !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såååå jesuuus blessar mi nu gör vi pengar faan också jag strunta i 30 buyin regeln fiittaaa eller ghurr??? stå för det du säger tänker arne men jag gjorde ju bara vad farsan sa DET GÄLLER ALLAR UTOM MIG 30 BUYINS MINST !!!!

 

 

 

PokerStars Hand #112131407908: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2014/02/20 18:54:45 CET [2014/02/20 12:54:45 ET]

Table 'Terentia IV' 6-max Seat #4 is the button

Seat 1: Ariandar ($53.34 in chips)

Seat 3: BECON1 ($55.97 in chips)

Seat 4: der spaeder ($104.40 in chips)

Seat 5: My_A_Game_Is ($51.07 in chips)

Seat 6: tiltar_malle ($50 in chips)

My_A_Game_Is: posts small blind $0.25

tiltar_malle: posts big blind $0.50

Mastiksou855: sits out

Ariandar: posts the ante $0.10

BECON1: posts the ante $0.10

der spaeder: posts the ante $0.10

My_A_Game_Is: posts the ante $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Ace of DiamondsAce of Clubs

Ariandar: raises $1 to $1.50

BECON1: folds

der spaeder: folds

My_A_Game_Is: folds

tiltar_malle: raises $2.89 to $4.39

Ariandar: calls $2.89

*** FLOP *** 6 of Diamonds6 of Hearts7 of Clubs

tiltar_malle: checks

Ariandar: bets $5

tiltar_malle: raises $8.83 to $13.83

Ariandar: raises $8.83 to $22.66

tiltar_malle: raises $22.85 to $45.51 and is all-in

Ariandar: calls $22.85

*** TURN *** 6 of Diamonds6 of Hearts7 of Clubs10 of Spades

*** RIVER *** 6 of Diamonds6 of Hearts7 of Clubs10 of Spades7 of Hearts

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows Ace of DiamondsAce of Clubs (two pair, Aces and Sevens)

Ariandar: mucks hand

tiltar_malle collected $98.05 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $100.55 | Rake $2.50

Board 6 of Diamonds6 of Hearts7 of Clubs10 of Spades7 of Hearts

Seat 1: Ariandar mucked King of SpadesKing of Diamonds

Seat 3: BECON1 folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: der spaeder (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: My_A_Game_Is (small blind) folded before Flop

Seat 6: tiltar_malle (big blind) showed Ace of DiamondsAce of Clubs and won ($98.05) with two pair, Aces and Sevens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

max 1 bord resten av mitt liv så jag har tid att skriva sammtidigt ssåå jag mår bra när jag spelar det är viktigt !!!! twitter släng dig i väggen pokerforum är bättrreeeeeeeeeeee !!!!!!! fitta jag dör om ett atg ommmm jag gör det så var det trevligt att va så här innan jag dog satt jag inte dog som en bust liten sur fitta som hata livet nu är jag på topp !!!!! låt mig dö jag är redo !!!!!

 

 

AII AIII KAPTEN !!!!! GIIIIVAKT !!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

svettig overbet bluff jag tror fan jag kan få nobel pris i litteratur om jag vill !!!! hmmmmm ennn gång var det en man som kunde ta sig till heaven genom att skriva sen vann han altllid när han spela och sen öööööööö sluita skriv !!!! hej då !!!

 

PokerStars Hand #112132374475: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2014/02/20 19:14:39 CET [2014/02/20 13:14:39 ET]

Table 'Terentia IV' 6-max Seat #4 is the button

Seat 1: Tduty ($129.39 in chips)

Seat 2: Mastiksou855 ($51.35 in chips)

Seat 3: BECON1 ($41.41 in chips)

Seat 4: der spaeder ($106.59 in chips)

Seat 5: My_A_Game_Is ($61.94 in chips)

Seat 6: tiltar_malle ($94.52 in chips)

My_A_Game_Is: posts small blind $0.25

tiltar_malle: posts big blind $0.50

Tduty: posts the ante $0.10

Mastiksou855: posts the ante $0.10

BECON1: posts the ante $0.10

der spaeder: posts the ante $0.10

My_A_Game_Is: posts the ante $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Jack of DiamondsAce of Clubs

Tduty: folds

Mastiksou855: raises $1 to $1.50

BECON1: folds

der spaeder: calls $1.50

My_A_Game_Is: folds

tiltar_malle: calls $1

*** FLOP *** 3 of SpadesQueen of ClubsQueen of Spades

tiltar_malle: checks

Mastiksou855: checks

der spaeder: bets $2.50

tiltar_malle: raises $6.50 to $9

Mastiksou855: folds

der spaeder: folds

Uncalled bet ($6.50) returned to tiltar_malle

tiltar_malle collected $9.88 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $10.35 | Rake $0.47

Board 3 of SpadesQueen of ClubsQueen of Spades

Seat 1: Tduty folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: Mastiksou855 folded on the Flop

Seat 3: BECON1 folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: der spaeder (button) folded on the Flop

Seat 5: My_A_Game_Is (small blind) folded before Flop

Seat 6: tiltar_malle (big blind) collected ($9.88)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske borde köra sunday mill satt man får en rolig rulle !!!! nån har säkert lite deg över för 50% tänkte att man kunde få en stejker till den så splittar vi stålarna !!!!!

 

 

eyyyyyyyyyyyyyyyyy innan jag går och lägger mig vill jag mannn vill säga att jag är offf !!!!

 

OFFFF ettt 22222 333333333 JAG VILL VA MED !!!!! hahahhahahahha mmmmm

 

då var det sagt jag är ute efter stejk i sunday mill nån dag så klonkar jag den skiten !!!!

 

MÅSTE !!!!!

 

 

eytyyyyyyyyyyyyy ingen vet om jag är sann eller falsk men skriv inte ett skit till mig om du inte r trevlig jag lovar dig det är det sista du vill va mot mehhhjjj hah exakt håll din hat för dig själv !!!!

 

hej då ska slagga nu och lämmna in mitt internet för dom tar det på kvällarna för att jag inte ska sitta och lira dygnet runt (hospital problems)

 

HEJ DÅ !!!! GONATT !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske borde köra sunday mill satt man får en rolig rulle !!!! nån har säkert lite deg över för 50% tänkte att man kunde få en stejker till den så splittar vi stålarna !!!!!

 

 

eyyyyyyyyyyyyyyyyy innan jag går och lägger mig vill jag mannn vill säga att jag är offf !!!!

 

OFFFF ettt 22222 333333333 JAG VILL VA MED !!!!! hahahhahahahha mmmmm

 

då var det sagt jag är ute efter stejk i sunday mill nån dag så klonkar jag den skiten !!!!

 

MÅSTE !!!!!

 

 

eytyyyyyyyyyyyyy ingen vet om jag är sann eller falsk men skriv inte ett skit till mig om du inte r trevlig jag lovar dig det är det sista du vill va mot mehhhjjj hah exakt håll din hat för dig själv !!!!

 

hej då ska slagga nu och lämmna in mitt internet för dom tar det på kvällarna för att jag inte ska sitta och lira dygnet runt (hospital problems)

 

HEJ DÅ !!!! GONATT !!!!

 

Men om de tar internet på kvällarna, hur hade du tänkt vinna sunday million om du ska blinda bort 8-9 timmar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...