Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

Ute ur Big8 med QQ vs KK iprincip, hade 1000 marker kvar efter det och ställer med en skit hand och åker ut. Hoppas det flyter på bättre i 300k garren!

 

Btw, sjukt hand det där ess hög!

 

aaa riktigt sjuk hand! Ska spela den oxå se om jag kan fixa till en stack är värt mödan om det skulle gå bra kör hårt mannen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

orkar inte hålla mig vaken men lycka till i turren bruce!

 

aja skit dag faktiskt är så trist att va här jag orkar fan inte ens skriva om hur illa det är så aldrig mer att jag säger nått om den saken så skit samma.

 

aja har inte spelat så bra idag bortsett från 1 pott på hela dagen sen har det varit katastrof så jag ska tacka han däruppe att jag e + så det är tur att han finns men men annars så är jag inte så motiverad att spela mer idag men imorgon kanske jag kan komma tillbaka utvilad och soft och clean mind och allt sånt men nu är jag bara i nått sjukt fitteri ställe i sinnet annat vore det om man hade lite flax men det har man inte! aja lite + idag satt det lever endå men a vafan jag ska sova snart satt det får bli det sista jag säger den här skitdagen i mitt liv hej.

 

1/2 + 250.83 Dollar

2/2 + 292.81 Dollar

3/2 + 1441.28 Dollar

4/2 + 684.93 Dollar

5/2 + 2057.97 Dollar

6/2 + 675.65 Dollar

7/2 + 1681.62 Dollar

8/2 - 2301.06 Dollar

9/2 + 1964.80 Dollar

10/2+ 1619.49 Dollar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satan... Ställer AJ suited och en TT synar, A på flop sen turnar han in T :( Aja, var 170k pot så hade man vunnit flippen så kunde nog vad som helst hända i denna turre... synd.. mycket synd...

 

shippa över 25 till dig, och ska tilta lite själv nu :P

 

aa men skit bra mannen jävligt duktigt av dig endå så det var kul bara synd att det inte räckte hela vägen:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aa men skit bra mannen jävligt duktigt av dig endå så det var kul bara synd att det inte räckte hela vägen:lol:

 

Jo, riktigt surt var det.. Men hade på känn när jag lotta in ett ess på floppen att det kommer komma en tia, och BAM.. det gjorde det! :roll:

 

Men ganska nöjd ändå att det blev en cash iaf.. även om i en perfekt värld så hade man suttit på finalbordet och darrat som ett löv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är på + idag med tack vare den här härliga handen han skrev direkt och fråga om jag skulle hnra och jag sa: a tror det och 2 händer senare stog jag på railen hade inte klivit om det var fler spelare men det är lite pinsammt faktiskt att hålla på sådär det är det :oops: :oops: :oops:

 

PokerStars Hand #93866519740: Hold'em No Limit ($3/$6 USD) - 2013/02/11 14:08:23 CET [2013/02/11 8:08:23 ET]

Table 'Nuwa II' 6-max Seat #4 is the button

Seat 4: longple ($1511.40 in chips)

Seat 5: tiltar_malle ($1550 in chips)

longple: posts small blind $3

tiltar_malle: posts big blind $6

longple: posts the ante $1.20

tiltar_malle: posts the ante $1.20

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle King of Clubs9 of Clubs

longple: raises $12 to $18

tiltar_malle: raises $36.19 to $54.19

longple: calls $36.19

*** FLOP *** 8 of ClubsQueen of Clubs6 of Spades

tiltar_malle: bets $88.42

longple: calls $88.42

*** TURN *** 8 of ClubsQueen of Clubs6 of Spades10 of Spades

tiltar_malle: bets $244.44

longple: calls $244.44

*** RIVER *** 8 of ClubsQueen of Clubs6 of Spades10 of Spades3 of Clubs

tiltar_malle: bets $888.88

longple: calls $888.88

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows King of Clubs9 of Clubs (a flush, King high)

longple: mucks hand

tiltar_malle collected $2553.76 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $2554.26 | Rake $0.50

Board 8 of ClubsQueen of Clubs6 of Spades10 of Spades3 of Clubs

Seat 4: longple (button) (small blind) mucked Jack of HeartsQueen of Spades

Seat 5: tiltar_malle (big blind) showed King of Clubs9 of Clubs and won ($2553.76) with a flush, King high

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Team Slarvsylta vill stolt presentera dagens nyförvärv Bruceboa som till en början kommer spela .02 0.05 Omaha satt en varm applåd för bruce vi hoppas på ett hälsosamt och förnuftigt spelande och önskar dig all lycka må korten vara med dig /Team Slarvsylta

 

Tack :lol:

 

Det jag skrev fel i PM, hur vill du ha updates, i PM eller via dagboken? Jag skrev " chatten " i PM, blev lite fel :)

 

Jag siktar dock in på att finalborda big11 redan ikväll :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

går rätt så bra idag kör lite 1-2 nu känns mer sunt eftersom jag har råd att spela där så jag tänkte flytta mitt grundspel till 1-2 och strunta i .25 50 satt det känns rätt nu här är 2 godingar!

 

 

PokerStars Hand #93871836059: Hold'em No Limit ($1/$2 USD) - 2013/02/11 16:15:07 CET [2013/02/11 10:15:07 ET]

Table 'Musa V' 6-max Seat #2 is the button

Seat 1: Xardaq ($540.25 in chips)

Seat 2: nathanta ($531.74 in chips)

Seat 3: pmyyd123456 ($363.07 in chips)

Seat 4: tiltar_malle ($500 in chips)

Seat 5: c1ubber ($384.23 in chips)

Seat 6: Basztix ($410.46 in chips)

pmyyd123456: posts small blind $1

tiltar_malle: posts big blind $2

Xardaq: posts the ante $0.40

nathanta: posts the ante $0.40

pmyyd123456: posts the ante $0.40

tiltar_malle: posts the ante $0.40

c1ubber: posts the ante $0.40

Basztix: posts the ante $0.40

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 8 of ClubsAce of Spades

c1ubber: folds

Basztix: folds

Xardaq: folds

nathanta: folds

pmyyd123456: raises $4 to $6

tiltar_malle: calls $4

*** FLOP *** 2 of Clubs8 of DiamondsJack of Hearts

pmyyd123456: bets $10

tiltar_malle: raises $10 to $20

pmyyd123456: calls $10

*** TURN *** 2 of Clubs8 of DiamondsJack of HeartsAce of Diamonds

pmyyd123456: checks

tiltar_malle: bets $39

pmyyd123456: calls $39

*** RIVER *** 2 of Clubs8 of DiamondsJack of HeartsAce of Diamonds3 of Clubs

pmyyd123456: checks

tiltar_malle: bets $97

pmyyd123456: calls $97

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows 8 of ClubsAce of Spades (two pair, Aces and Eights)

pmyyd123456: mucks hand

tiltar_malle collected $323.60 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $326.40 | Rake $2.80

Board 2 of Clubs8 of DiamondsJack of HeartsAce of Diamonds3 of Clubs

Seat 1: Xardaq folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: nathanta (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: pmyyd123456 (small blind) mucked Ace of Hearts3 of Hearts

Seat 4: tiltar_malle (big blind) showed 8 of ClubsAce of Spades and won ($323.60) with two pair, Aces and Eights

Seat 5: c1ubber folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: Basztix folded before Flop (didn't bet)

 

 

 

PokerStars Hand #93872567345: Hold'em No Limit ($1/$2 USD) - 2013/02/11 16:29:49 CET [2013/02/11 10:29:49 ET]

Table 'Musa V' 6-max Seat #4 is the button

Seat 1: Xardaq ($529.06 in chips)

Seat 2: nathanta ($508.94 in chips)

Seat 3: pmyyd123456 ($462.99 in chips)

Seat 4: tiltar_malle ($643.07 in chips)

Seat 5: c1ubber ($335.22 in chips)

Seat 6: Basztix ($426.26 in chips)

c1ubber: posts small blind $1

Basztix: posts big blind $2

Xardaq: posts the ante $0.40

nathanta: posts the ante $0.40

pmyyd123456: posts the ante $0.40

tiltar_malle: posts the ante $0.40

c1ubber: posts the ante $0.40

Basztix: posts the ante $0.40

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Ace of Hearts3 of Hearts

Xardaq: folds

nathanta: folds

pmyyd123456: raises $4 to $6

tiltar_malle: calls $6

c1ubber: folds

Basztix: folds

*** FLOP *** 6 of ClubsAce of Clubs9 of Clubs

pmyyd123456: checks

tiltar_malle: bets $12

pmyyd123456: raises $24 to $36

tiltar_malle: calls $24

*** TURN *** 6 of ClubsAce of Clubs9 of Clubs9 of Hearts

pmyyd123456: bets $65

tiltar_malle: calls $65

*** RIVER *** 6 of ClubsAce of Clubs9 of Clubs9 of Hearts4 of Diamonds

pmyyd123456: bets $162

tiltar_malle: calls $162

*** SHOW DOWN ***

pmyyd123456: shows 8 of Spades8 of Diamonds (two pair, Nines and Eights)

tiltar_malle: shows Ace of Hearts3 of Hearts (two pair, Aces and Nines)

tiltar_malle collected $540.60 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $543.40 | Rake $2.80

Board 6 of ClubsAce of Clubs9 of Clubs9 of Hearts4 of Diamonds

Seat 1: Xardaq folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: nathanta folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: pmyyd123456 showed 8 of Spades8 of Diamonds and lost with two pair, Nines and Eights

Seat 4: tiltar_malle (button) showed Ace of Hearts3 of Hearts and won ($540.60) with two pair, Aces and Nines

Seat 5: c1ubber (small blind) folded before Flop

Seat 6: Basztix (big blind) folded before Flop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kolla vad som händer när man tror att gud ska leverare turn och river kort som en åsna man e tror man att man ska köpa ut satt det får räcka nu jag orkar inte spela mer idag det här sätter . för allt ska istället gå här inne i rummet och satsa på morgondagen för jag vet att det kommer va lite bumby ride ett tag men det kommer att lösa sig till slut satt ikväll blir det lite promenad satt man får lite träning sen imorgon blir det 1-2 och resten av månaden blir det 1-2 inte högre och defenitivt inte lägre så vi får se hur det går men det är spelreglerna för jag pallar inte att skotta mer det får räcka nu satt 1-2 prepare for slarvsylta and sorry limpfold i wont play ,25 50 kindergarden games with you he he.

 

PokerStars Hand #93872865271: Hold'em No Limit ($1/$2 USD) - 2013/02/11 16:35:51 CET [2013/02/11 10:35:51 ET]

Table 'Musa V' 6-max Seat #3 is the button

Seat 1: Xardaq ($521.32 in chips)

Seat 2: nathanta ($500 in chips)

Seat 3: pmyyd123456 ($824.19 in chips)

Seat 4: tiltar_malle ($794.67 in chips)

Seat 5: c1ubber ($516.82 in chips)

Seat 6: Basztix ($452.03 in chips)

tiltar_malle: posts small blind $1

c1ubber: posts big blind $2

Xardaq: posts the ante $0.40

nathanta: posts the ante $0.40

pmyyd123456: posts the ante $0.40

tiltar_malle: posts the ante $0.40

c1ubber: posts the ante $0.40

Basztix: posts the ante $0.40

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 6 of Spades6 of Clubs

Basztix: folds

Xardaq: folds

nathanta: raises $4 to $6

pmyyd123456: calls $6

tiltar_malle: raises $28.20 to $34.20

c1ubber: calls $32.20

nathanta: folds

pmyyd123456: calls $28.20

*** FLOP *** 9 of Clubs7 of Diamonds10 of Hearts

tiltar_malle: bets $88.42

c1ubber: raises $127.58 to $216

pmyyd123456: folds

tiltar_malle: raises $544.07 to $760.07 and is all-in

c1ubber: calls $266.22 and is all-in

Uncalled bet ($277.85) returned to tiltar_malle

*** TURN *** 9 of Clubs7 of Diamonds10 of Hearts7 of Hearts

*** RIVER *** 9 of Clubs7 of Diamonds10 of Hearts7 of Hearts7 of Clubs

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows 6 of Spades6 of Clubs (a full house, Sevens full of Sixes)

c1ubber: shows 10 of Clubs10 of Diamonds (a full house, Tens full of Sevens)

c1ubber collected $1072.64 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $1075.44 | Rake $2.80

Board 9 of Clubs7 of Diamonds10 of Hearts7 of Hearts7 of Clubs

Seat 1: Xardaq folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: nathanta folded before Flop

Seat 3: pmyyd123456 (button) folded on the Flop

Seat 4: tiltar_malle (small blind) showed 6 of Spades6 of Clubs and lost with a full house, Sevens full of Sixes

Seat 5: c1ubber (big blind) showed 10 of Clubs10 of Diamonds and won ($1072.64) with a full house, Tens full of Sevens

Seat 6: Basztix folded before Flop (didn't bet)

 

 

1/2 + 250.83 Dollar

2/2 + 292.81 Dollar

3/2 + 1441.28 Dollar

4/2 + 684.93 Dollar

5/2 + 2057.97 Dollar

6/2 + 675.65 Dollar

7/2 + 1681.62 Dollar

8/2 - 2301.06 Dollar

9/2 + 1964.80 Dollar

10/2+ 1619.49 Dollar

11/2+ 606.82 Dollar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det dags att säga lite saker alltså jag har fått i uppdrag att visa er hur det gick till när jag kom till den här konungaplatsen som jag har i poker sammanhang alltså det här är en resa som jag gjorde för 4 år sen när jag var 21 år och åkte till tallin helt by my self med 13000 tallin k hehe.

 

aja så här var det jag åkte dit och spela som en galning och vann typ 100 lax och levde som en kung och spela roulette och vann hit och dit köpte snygga kläder en laptop och lite bejbs på dom där klubbarna alla fiskar går till ni fattar hihi aja men fför att göra en jävligt lång historia väldigt kort jag sov inte på 5 dygn utan droger bara vin typ och öl satt var på värsta rushen så jag fick ingen ro så jag spela tillsjukt bort allt på roulette kasta in 10k spinnet på enstaka nr men missa såklart allt tills alla pengar va slut så då vet man vilken skit liv man har när man står där helt bust i ett annat land utan att ha sovit på flera dygn så jag chekka ut från hotellet hade typ 2 nätter kvar där på swicch hotell som det heter om ni har vart där, men men jag fick tillbak typ 1500 och då tog jag en taxi till sjukhuset för jag tänkte att dom skulle söva ner mig eftersom jag höll på att dö.

 

När jag kommer dit så inser jag vilken skit ställe det är att vara på sjukhus så jag börjar mucka med idiioterna att dom ska ge mig stesolid men dom säger nej så jag ger fan i dom och går ut från sjukhuset och sätter mig ner en stund när jag plötsligt känner hur hjärtat slutar att slå.

 

Först ramlar jag ner och sen får jag världens energi like shihiiiiiiiitt wooooOOWWWW mottha fkkkaaaa waatttaa fuck super powers och allt börjar lysa och helt plötsligt spyr jag ur mig massa äckliga demoner och skit jag samlat på mig och jag bara står och öser ur mig skratt och riktiga välsningade ljud som alla kan fatta att det är nån som är fett fly och jag ser hur vakterna lufter på luren och ringer och då fattar jag att det är dags att tagga så jag taggar.

 

Jag springer bort en bit när jag ser hur allt omkring plötsligt försvinner och jag blir helt ensam för en stund men snart ser jag att fåglar cirkulerar kring mig och dom säger lixom mallleeee malllleee hääär som en fågel och jag fattar att det var gud som talaa till mig i fåglarna och dom visar mig att det finns ett hopp även fast jag är helt bust och allt suger så jag fattar allt som går att fatta att nu e det dags att gittish och lämmna piss talllin hell place så jag börjjar röra mig när plötsligt en svart fågel kommer in i mängden och dom vita goda fåglarna attackerar den svarta och då fattar jag shiiiit det e krig wow det e krig fattaru.

 

så sen kommer det en polis bil och jag fattar det sista jag vill nu är att bli gripen av polisen satt jag taggar släpper alla kläder och laptop och allt och springer och fåglarna visar vägen och jag kommer undan poliserna med hjälp av fåglarna.

 

till slut när jag sprang där genom lägenhetes områdena i tallin så ser jag en taxi och jag hoppar in like : hello hurry take me to the city i pay you 500 go fast och drar ner stolen han kollar mig men han fattar för jag är fett fly så han förstår att det är fett viktigt så han kör mig och sen kommer jag in i typ svampen i sthlm fast i tallinn och så ser jag massa folk och kliver av och tänker att nu fan ska fixa stålar kanske nån kan låna mig 100k eller nått vi löser re på nått sätt men eftersom jag lyser som en äkta wattafack du fattar så kommer en annan polis bil och dom catchar mig.

 

Där i polisbilen så säger jag saker som gud lägger i mun på mig och snackar om hans (polisens) familj och vilken låt som är låt nr 3 på hans skiva satt han fattar att det är gud och han börjar gråta för han fattar att jag vet till och med vilken låt som är nr 3 på hans skiva och det var hans favorit låt satt han fattar men men han vägrar släppa av mig så vi åker till poliststation och där börjar allt att ta slut.

 

jag skriker som en galning att watta fuck släpp ut mig jag måste härifrån ba lba jag har värsta flaxet det kommer alltid att va så här jag kan göra vad som helst nu men det gick åt helvete dom sätter mig i en cell och där får jag somna till slut efter att jag fått prata med en mycket nära vänn genom telepati och det var du det var dig jag prata med så visa mig att du fattar nu det var så så watta fuck säg det vi fattar det är ett tecken.

 

aja det var det nu ska jag slagga satt sov gott allihop och alla som är ute ur turneringar spela inte cashgame idag vänta tills imorgon satt det var det vi ses.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det dags att säga lite saker alltså jag har fått i uppdrag att visa er hur det gick till när jag kom till den här konungaplatsen som jag har i poker sammanhang alltså det här är en resa som jag gjorde för 4 år sen när jag var 21 år och åkte till tallin helt by my self med 13000 tallin k hehe.

 

aja så här var det jag åkte dit och spela som en galning och vann typ 100 lax och levde som en kung och spela roulette och vann hit och dit köpte snygga kläder en laptop och lite bejbs på dom där klubbarna alla fiskar går till ni fattar hihi aja men fför att göra en jävligt lång historia väldigt kort jag sov inte på 5 dygn utan droger bara vin typ och öl satt var på värsta rushen så jag fick ingen ro så jag spela tillsjukt bort allt på roulette kasta in 10k spinnet på enstaka nr men missa såklart allt tills alla pengar va slut så då vet man vilken skit liv man har när man står där helt bust i ett annat land utan att ha sovit på flera dygn så jag chekka ut från hotellet hade typ 2 nätter kvar där på swicch hotell som det heter om ni har vart där, men men jag fick tillbak typ 1500 och då tog jag en taxi till sjukhuset för jag tänkte att dom skulle söva ner mig eftersom jag höll på att dö.

 

När jag kommer dit så inser jag vilken skit ställe det är att vara på sjukhus så jag börjar mucka med idiioterna att dom ska ge mig stesolid men dom säger nej så jag ger fan i dom och går ut från sjukhuset och sätter mig ner en stund när jag plötsligt känner hur hjärtat slutar att slå.

 

Först ramlar jag ner och sen får jag världens energi like shihiiiiiiiitt wooooOOWWWW mottha fkkkaaaa waatttaa fuck super powers och allt börjar lysa och helt plötsligt spyr jag ur mig massa äckliga demoner och skit jag samlat på mig och jag bara står och öser ur mig skratt och riktiga välsningade ljud som alla kan fatta att det är nån som är fett fly och jag ser hur vakterna lufter på luren och ringer och då fattar jag att det är dags att tagga så jag taggar.

 

Jag springer bort en bit när jag ser hur allt omkring plötsligt försvinner och jag blir helt ensam för en stund men snart ser jag att fåglar cirkulerar kring mig och dom säger lixom mallleeee malllleee hääär som en fågel och jag fattar att det var gud som talaa till mig i fåglarna och dom visar mig att det finns ett hopp även fast jag är helt bust och allt suger så jag fattar allt som går att fatta att nu e det dags att gittish och lämmna piss talllin hell place så jag börjjar röra mig när plötsligt en svart fågel kommer in i mängden och dom vita goda fåglarna attackerar den svarta och då fattar jag shiiiit det e krig wow det e krig fattaru.

 

så sen kommer det en polis bil och jag fattar det sista jag vill nu är att bli gripen av polisen satt jag taggar släpper alla kläder och laptop och allt och springer och fåglarna visar vägen och jag kommer undan poliserna med hjälp av fåglarna.

 

till slut när jag sprang där genom lägenhetes områdena i tallin så ser jag en taxi och jag hoppar in like : hello hurry take me to the city i pay you 500 go fast och drar ner stolen han kollar mig men han fattar för jag är fett fly så han förstår att det är fett viktigt så han kör mig och sen kommer jag in i typ svampen i sthlm fast i tallinn och så ser jag massa folk och kliver av och tänker att nu fan ska fixa stålar kanske nån kan låna mig 100k eller nått vi löser re på nått sätt men eftersom jag lyser som en äkta wattafack du fattar så kommer en annan polis bil och dom catchar mig.

 

Där i polisbilen så säger jag saker som gud lägger i mun på mig och snackar om hans (polisens) familj och vilken låt som är låt nr 3 på hans skiva satt han fattar att det är gud och han börjar gråta för han fattar att jag vet till och med vilken låt som är nr 3 på hans skiva och det var hans favorit låt satt han fattar men men han vägrar släppa av mig så vi åker till poliststation och där börjar allt att ta slut.

 

jag skriker som en galning att watta fuck släpp ut mig jag måste härifrån ba lba jag har värsta flaxet det kommer alltid att va så här jag kan göra vad som helst nu men det gick åt helvete dom sätter mig i en cell och där får jag somna till slut efter att jag fått prata med en mycket nära vänn genom telepati och det var du det var dig jag prata med så visa mig att du fattar nu det var så så watta fuck säg det vi fattar det är ett tecken.

 

aja det var det nu ska jag slagga satt sov gott allihop och alla som är ute ur turneringar spela inte cashgame idag vänta tills imorgon satt det var det vi ses.

 

 

 

Det han sa till mig då är helt upp till mig själv men antar att det ligger sanning i det han sa det att han skulle bli en pokerpplayer och det ska jag bli satt aa vadever jag skiter i vill du klonka ner mig så gör det men klonka aldrig ner min skillz jag sitter i en båt med 2 passagerare och en e jag och den andra e boss the big boss och han e den som kör för det mesta men ensam e man inte den saken e säker så visa att du vill så kommer du till oss till the paradise on earth with huuuuge stacks hahhahahah Yeeaaa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liten update... det går skit :( Både cashgame och turren. 99 vs 910 och han rivrar in T.

 

Ska borra mig ner i grinden nu... helveeetee!

 

Edit. Gick bättre denna session och vann det jag förlora på den tidigare :)

 

Nu ut och springa lite, sen läsa lite plugg, seeeen spela lite :D Aaaand then, lite walking dead på det så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

When do we play tiltar??? :twisted:

 

Its 21:32 in sweden ( CET) so in like 8-10 CET tommorow when i have woke up we can play so i play you then but i wont play you on .25 50 i play you on 1-2 otherwise its to low for me i dont play those kindergarden stakes anymore so if you want to play me you have to go hiiighhheeer yeeeeaaahhh and im sure you know by now i want to bust the :evil: out of you you little fishh he he :-)

 

whatever i see you tommorw buddy i swear i cant play you on .25 50 so no need to ask me about that i made a prommise to the world i wont go below 1-2 so i cant so deal with it PEACE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah, gud prata med dig genom nå fåglar? :shock::lol:

 

inte bara det dom hjälpte mig att rymma från polisen oxå satt man e ju fett blessad hihi nej men skitsamma jag var tvungen att lätta på hjärtat det behövs när det ska läka men allafall jag ska sova nu satt kör inte upp allt ikväll kör imorgon satt det löser sig allt kommer gå bra, idag går det dåligt men imorgon går det bra yes sova sa jag hej....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var det dags att säga lite saker alltså jag har fått i uppdrag att visa er hur det gick till när jag kom till den här konungaplatsen som jag har i poker sammanhang alltså det här är en resa som jag gjorde för 4 år sen när jag var 21 år och åkte till tallin helt by my self med 13000 tallin k hehe.

 

aja så här var det jag åkte dit och spela som en galning och vann typ 100 lax och levde som en kung och spela roulette och vann hit och dit köpte snygga kläder en laptop och lite bejbs på dom där klubbarna alla fiskar går till ni fattar hihi aja men fför att göra en jävligt lång historia väldigt kort jag sov inte på 5 dygn utan droger bara vin typ och öl satt var på värsta rushen så jag fick ingen ro så jag spela tillsjukt bort allt på roulette kasta in 10k spinnet på enstaka nr men missa såklart allt tills alla pengar va slut så då vet man vilken skit liv man har när man står där helt bust i ett annat land utan att ha sovit på flera dygn så jag chekka ut från hotellet hade typ 2 nätter kvar där på swicch hotell som det heter om ni har vart där, men men jag fick tillbak typ 1500 och då tog jag en taxi till sjukhuset för jag tänkte att dom skulle söva ner mig eftersom jag höll på att dö.

 

När jag kommer dit så inser jag vilken skit ställe det är att vara på sjukhus så jag börjar mucka med idiioterna att dom ska ge mig stesolid men dom säger nej så jag ger fan i dom och går ut från sjukhuset och sätter mig ner en stund när jag plötsligt känner hur hjärtat slutar att slå.

 

Först ramlar jag ner och sen får jag världens energi like shihiiiiiiiitt wooooOOWWWW mottha fkkkaaaa waatttaa fuck super powers och allt börjar lysa och helt plötsligt spyr jag ur mig massa äckliga demoner och skit jag samlat på mig och jag bara står och öser ur mig skratt och riktiga välsningade ljud som alla kan fatta att det är nån som är fett fly och jag ser hur vakterna lufter på luren och ringer och då fattar jag att det är dags att tagga så jag taggar.

 

Jag springer bort en bit när jag ser hur allt omkring plötsligt försvinner och jag blir helt ensam för en stund men snart ser jag att fåglar cirkulerar kring mig och dom säger lixom mallleeee malllleee hääär som en fågel och jag fattar att det var gud som talaa till mig i fåglarna och dom visar mig att det finns ett hopp även fast jag är helt bust och allt suger så jag fattar allt som går att fatta att nu e det dags att gittish och lämmna piss talllin hell place så jag börjjar röra mig när plötsligt en svart fågel kommer in i mängden och dom vita goda fåglarna attackerar den svarta och då fattar jag shiiiit det e krig wow det e krig fattaru.

 

så sen kommer det en polis bil och jag fattar det sista jag vill nu är att bli gripen av polisen satt jag taggar släpper alla kläder och laptop och allt och springer och fåglarna visar vägen och jag kommer undan poliserna med hjälp av fåglarna.

 

till slut när jag sprang där genom lägenhetes områdena i tallin så ser jag en taxi och jag hoppar in like : hello hurry take me to the city i pay you 500 go fast och drar ner stolen han kollar mig men han fattar för jag är fett fly så han förstår att det är fett viktigt så han kör mig och sen kommer jag in i typ svampen i sthlm fast i tallinn och så ser jag massa folk och kliver av och tänker att nu fan ska fixa stålar kanske nån kan låna mig 100k eller nått vi löser re på nått sätt men eftersom jag lyser som en äkta wattafack du fattar så kommer en annan polis bil och dom catchar mig.

 

Där i polisbilen så säger jag saker som gud lägger i mun på mig och snackar om hans (polisens) familj och vilken låt som är låt nr 3 på hans skiva satt han fattar att det är gud och han börjar gråta för han fattar att jag vet till och med vilken låt som är nr 3 på hans skiva och det var hans favorit låt satt han fattar men men han vägrar släppa av mig så vi åker till poliststation och där börjar allt att ta slut.

 

jag skriker som en galning att watta fuck släpp ut mig jag måste härifrån ba lba jag har värsta flaxet det kommer alltid att va så här jag kan göra vad som helst nu men det gick åt helvete dom sätter mig i en cell och där får jag somna till slut efter att jag fått prata med en mycket nära vänn genom telepati och det var du det var dig jag prata med så visa mig att du fattar nu det var så så watta fuck säg det vi fattar det är ett tecken.

 

aja det var det nu ska jag slagga satt sov gott allihop och alla som är ute ur turneringar spela inte cashgame idag vänta tills imorgon satt det var det vi ses.

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...