Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ähh jag funderar på att sejfa upp idag och luta mig tillbaka och köra lite promenad och sånt idag för jag är + och jag har inte sovit på hela natten och jag sova först ikväll runt 20.00 satt jag siktar på att hålla mig vaken istället och softar idag satt vi får se men inte så högt lir allafall blir att softa på .25 50 idag satt inget dåligt händer vill ha en nice day satt blir bara .25 50 idag inte högre satt aa vi får kalla det fegt men fegt förlorar inga pengar och jag ligger redan + mer en vad jag gjort någon annan dag den här månaden och det får tala för sig satt om det blir lir idag bara .25 50 satt inget dåligt händer yes

 

1/2 + 250.83 Dollar

2/2 + 292.81 Dollar

3/2 + 1441.28 Dollar

4/2 + 684.93 Dollar

5/2 + 2057.97 Dollar

6/2 + 675.65 Dollar

7/2 + 1681.62 Dollar

8/2 - 2301.06 Dollar

9/2 + 1964.80 Dollar

10/2+ 1619.49 Dollar

11/2+ 606.82 Dollar

12/2+-0(Sjuk inte spelat)

13/2+ 820.91 Dollar

14/2+ 2607.27 Dollar (IN PROGRESS)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tajtar på plusset så det ska bli en vana inte spela som en galning nu det är bättre att skynda långsammt vad var det dom sa rom byggdes inte på en dag det gäller att ta dag för dag men att ha en lånsiktig vision men men i stridens hetta kan allt hända satt ska inte ljuga och säga att det kommer att se ut så här resten av livet allt förändras i nuet i tiden det är där alla beslut görs i tiden. Men dom som är bra på att använda tiden vet oxå att tid är ett annat begrepp för att göra sig förstådd som en tänkare som har tänkt lite endå kanske inte jätte mycket men lite satt det kommer lite deep shiit men inte allt e deep men allt har deep det är så det ska va sa jag det allt ska va deep in faith deep in knowledge and everything well combinded with good skillz så att säga aa vafan vem vet aja jag vet.

 

Det kommer att se lite konstigt ut nu för jag har droppat en Koncerta så jag e lite mer en vanligt så det är nice lite men inte mycket bara en liten dos satt jag flyger lite på det nu men det är fortfarande väldigt lite satt aa softar idag kanske ska köra med han sammejao här han vill lira mig hu så kanske ska lira han på .25 50 125 dollar deep tables när han vill se om han e bra som fan eller om han e nått annat men har svårt att tänka mig att han inte är riktigt bra så vi får se men det visar sig han kanske inte bara är ute efter att hustla mig så vi får se kanske nån man kan lära känna vad vet jag? hoppas bara inte att det är mina stålar han vill ha för dom är nog lätta att ta antar jag om man har hela min historia härifrån så aaa jag vet inte vet inte..

 

MEn det finns en sak jag inte sagt jag har fått ett nytt uppdrag jag ska beväpna mig för framtiden så jag ska fixa en gun en gun ska jag fixa satt aa kanske inte har tid att lira poker resten av livet men vet inte kanske bara för protection men det får vi inte säga så aaa skit samma sa bara det på skojj hihihi aja puss ska dra nu vi hörs PUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSS haha jag pussar chefen ibland inte som en bög som en ängel så tänk på det han e inte bög han är en engel så fkk off fish hhihi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag antar att det har laggts sig nu men jag är inte helt ute i kylan men nu är jag inte på drogen koncerta längre jag har den i blodet men den har slutat verka jag sitter här som en riktig engel men jag kan inte göra som han vill för han vill att jag ska vara så hår in i helvete stark att jag inte säger ett ljud att jag bara droppar saker som han sa att det var trista att se en person aldrig veta vad han har att ha han under full kontroll men han vet att han har dig under full kontroll men har ingen kontroll asså vad fan säger han asså ha kontroll fast han inte tror det ha kontroll att ha kontroll utan att ha hans kontroll utan att ha han i sitt grepp vad asså vi sa det asså shit hur gör man? aaa hur gör man asså det går bara om man låter han spela sitt spel satt han känner sig trygg sen ta det till sitt och använda hans spel till sitt satt säga det är poker typ aa vi säger så vi säger så.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan säga att det är riktigt nice nu att sitta på .25 50 och softa jag håller med vissa om att det är onödigt att gå upp i stakes man kan leva bra på .25 50 som en rövare i falsternacka elller nått aja vi får se kanske kan säga att allt är från dag till dag för mig satt det gäller att hitta på nått jävligt bra varje dag annars kan det gå åt helvete allt är ju förstört om man förstör sin dag så att säga så man måste vara väl adware of consececvns hela tiden och veta vad man gör mot sig själv å så satt man får ta hand om det man har och inte vara allanballan och spela 50-100 ikväll mot pimpy limpy saa jag det föresten har spelat typ 10 händer 25 50 mot pimpy limpy RESPEKT hehe aa har suttit på samma bord som willhassha skrev massa till han i chatten men han svara inte satt aa men har allfall spelat några händer mot pimpylimpy men då vet jag oxå att det går att vinna mot han satt det är målet highstakes!!! HÄNGER NI MED?????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och alla som förtjänar ska få sin del av kakan på ett eller annat sätt det är kravet för att få rolla som en ängel man take care of the rest and help the others over everything satt hoppas man kan leva upp det det som är min dröm att va det okej hur ärlig kan man va egentligen om man spelar poker? helt ärlig aaa exakt annars är man ju fisk en pott e en pott och allt kan ändras i en pott hahaha moahahahahahhaha hihih ha HaAAaa HAaaaaa HAaaa HAaaAAA(ängelskratt)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha limpfoldaces som tjatat så mycket för att spela mot dig och så gular du han, mycket härligt :D

 

hur går det då bruce vi vill ha mer en 1 rapport om dagen även om det går dåligt det är vinst och förluster i poker och vi skiter i om du vinner eller förloarar vi vill bara ha våra godamnit rapporter satt spela som en kung och gnäll om det går dåligt/ Team Slarvsylta. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur går det då bruce vi vill ha mer en 1 rapport om dagen även om det går dåligt det är vinst och förluster i poker och vi skiter i om du vinner eller förloarar vi vill bara ha våra godamnit rapporter satt spela som en kung och gnäll om det går dåligt/ Team Slarvsylta. :D

 

 

haha, jag tycker jag skriver hela tiden :-D

 

Jag är plus 19 usd efter första sessionen för idag :roll: Men det kan ju ändras snabbt om inköpen haglar åt fel håll :-)

 

Har haft lite röta idag där folk ställt med nästnöten och jag sitter och suger på supernöten :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, jag tycker jag skriver hela tiden :-D

 

Jag är plus 19 usd efter första sessionen för idag :roll: Men det kan ju ändras snabbt om inköpen haglar åt fel håll :-)

 

Har haft lite röta idag där folk ställt med nästnöten och jag sitter och suger på supernöten :mrgreen:

 

ähh prata inte omaha med mig jag är texas fisk därför vi har dig vi behöver en omahaspelare i team slarvsylta försök inte ens lära mig vet inte ens om man får använda 1 ellr 2 kort typ är riktig fisk jag fick skämmas i tallin när det var dealers choice och jag trodde jag hade flush fast jag hade bluff äss satt a vi har dig på den uppgiften!!!!!:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ähh prata inte omaha med mig jag är texas fisk därför vi har dig vi behöver en omahaspelare i team slarvsylta försök inte ens lära mig vet inte ens om man får använda 1 ellr 2 kort typ är riktig fisk jag fick skämmas i tallin när det var dealers choice och jag trodde jag hade flush fast jag hade bluff äss satt a vi har dig på den uppgiften!!!!!:-)

 

haha :lol:

 

4 kort som gör att du har större chans att träffa något, men dina två bästa kort som du har när rivern är lagd blir handen, så det gäller att dunka in degen på bra sätt. Har du triss lär du försvara dig mot fiskarna som jagar stege/flush, eller om du har tur har denne lägre triss :) Det är ett jävla dragspel detta och man har alltid outs att syna ner turn och river iprincip om man har t.ex steg+flushdraw.. Även om man vet killen sitter och suger på AAxx och träffat esset t.ex.

 

0,2-0,5 grinder analys 2.0 :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha :lol:

 

4 kort som gör att du har större chans att träffa något, men dina två bästa kort som du har när rivern är lagd blir handen, så det gäller att dunka in degen på bra sätt. Har du triss lär du försvara dig mot fiskarna som jagar stege/flush, eller om du har tur har denne lägre triss :) Det är ett jävla dragspel detta och man har alltid outs att syna ner turn och river iprincip om man har t.ex steg+flushdraw.. Även om man vet killen sitter och suger på AAxx och träffat esset t.ex.

 

0,2-0,5 grinder analys 2.0 :mrgreen:

 

whatever det är poker jag borde lära mig tack för hjälpen bruce!;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har precis spelat sammejao här på pokerforum och jag gick back typ 200 på 691 hands 4 bords spel och det var väl lite väl saftigt tycker jag men aa vad ska man säga han spelar ju bra det är säkert och både han och jag ville spela längre men han skulle iväg och träna satt det blir fler matcher tycker han hade lite mer tur med korten men det jämmnar väl ut sig kan skylla på att jag inte sovit på över 24 etc etc etc listan kan bli lång så klart :D här är några händer vi spela!

 

Den här handen tänkte jag bara att med tanke på det som sas i handen och allt att han kan bara inte bluffa skulle ha lagt mig men tänkte att om han e sådär lurig vill jag bara inte se en bluff satt det hade tiltat mig satt jag blev till slut tvungen att syna mm konstig matte jaa...

 

PokerStars Home Game Hand #94030213170: {Club #732036} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/02/14 17:25:33 CET [2013/02/14 11:25:33 ET]

Table 'Nerina' 6-max Seat #3 is the button

Seat 3: sammejao ($160.78 in chips)

Seat 4: tiltar_malle ($125.60 in chips)

tiltar_malle said, "hehe"

sammejao: posts small blind $0.25

tiltar_malle: posts big blind $0.50

sammejao: posts the ante $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 9 of SpadesKing of Hearts

sammejao: raises $0.50 to $1

tiltar_malle said, "jag vet ju att du är tajtats i uppsala nu allafall haha"

tiltar_malle said, ":D"

tiltar_malle: calls $0.50

*** FLOP *** Queen of HeartsKing of Clubs9 of Diamonds

tiltar_malle: checks

sammejao: bets $1.50

tiltar_malle: raises $2.74 to $4.24

sammejao: calls $2.74

*** TURN *** Queen of HeartsKing of Clubs9 of Diamonds6 of Spades

sammejao said, "haha eller så är jag en luring"

tiltar_malle: bets $8.42

sammejao said, ";]"

sammejao: calls $8.42

*** RIVER *** Queen of HeartsKing of Clubs9 of Diamonds6 of Spades7 of Clubs

tiltar_malle: bets $22.14

sammejao: raises $43.36 to $65.50

tiltar_malle said, "vem vet"

tiltar_malle: calls $43.36

*** SHOW DOWN ***

sammejao: shows Jack of Hearts10 of Diamonds (a straight, Nine to King)

tiltar_malle: mucks hand

sammejao collected $158.02 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $158.52 | Rake $0.50

Board Queen of HeartsKing of Clubs9 of Diamonds6 of Spades7 of Clubs

Seat 3: sammejao (button) (small blind) showed Jack of Hearts10 of Diamonds and won ($158.02) with a straight, Nine to King

Seat 4: tiltar_malle (big blind) mucked 9 of SpadesKing of Hearts

 

 

PokerStars Home Game Hand #94030606431: {Club #732036} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/02/14 17:33:49 CET [2013/02/14 11:33:49 ET]

Table 'Stebbins III' 6-max Seat #3 is the button

Seat 3: sammejao ($125 in chips)

Seat 6: tiltar_malle ($161.45 in chips)

sammejao: posts small blind $0.25

tiltar_malle: posts big blind $0.50

sammejao: posts the ante $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Queen of ClubsKing of Hearts

sammejao: raises $0.50 to $1

tiltar_malle: raises $4 to $5

sammejao: raises $8 to $13

tiltar_malle: calls $8

*** FLOP *** 10 of Hearts3 of HeartsJack of Diamonds

tiltar_malle: checks

sammejao: bets $13

tiltar_malle: calls $13

*** TURN *** 10 of Hearts3 of HeartsJack of DiamondsKing of Clubs

tiltar_malle: checks

sammejao: bets $26

tiltar_malle: calls $26

*** RIVER *** 10 of Hearts3 of HeartsJack of DiamondsKing of Clubs7 of Hearts

tiltar_malle: checks

sammejao: checks

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows Queen of ClubsKing of Hearts (a pair of Kings)

sammejao: mucks hand

tiltar_malle collected $103.70 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $104.20 | Rake $0.50

Board 10 of Hearts3 of HeartsJack of DiamondsKing of Clubs7 of Hearts

Seat 3: sammejao (button) (small blind) mucked 8 of ClubsAce of Clubs

Seat 6: tiltar_malle (big blind) showed Queen of ClubsKing of Hearts and won ($103.70) with a pair of Kings

 

 

 

 

PokerStars Home Game Hand #94030827008: {Club #732036} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/02/14 17:38:31 CET [2013/02/14 11:38:31 ET]

Table 'Stebbins III' 6-max Seat #6 is the button

Seat 3: sammejao ($130.06 in chips)

Seat 6: tiltar_malle ($206.95 in chips)

tiltar_malle: posts small blind $0.25

sammejao: posts big blind $0.50

sammejao: posts the ante $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Queen of DiamondsQueen of Hearts

tiltar_malle: raises $1 to $1.50

sammejao: calls $1

*** FLOP *** 6 of Hearts6 of Clubs8 of Clubs

sammejao: checks

tiltar_malle: bets $2.42

sammejao: calls $2.42

*** TURN *** 6 of Hearts6 of Clubs8 of Clubs10 of Spades

sammejao: checks

tiltar_malle: bets $5.41

sammejao: raises $11.09 to $16.50

tiltar_malle: calls $11.09

*** RIVER *** 6 of Hearts6 of Clubs8 of Clubs10 of Spades4 of Hearts

sammejao: bets $30.50

tiltar_malle: calls $30.50

*** SHOW DOWN ***

sammejao: shows 6 of SpadesAce of Diamonds (three of a kind, Sixes)

tiltar_malle: mucks hand

sammejao collected $101.54 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $102.04 | Rake $0.50

Board 6 of Hearts6 of Clubs8 of Clubs10 of Spades4 of Hearts

Seat 3: sammejao (big blind) showed 6 of SpadesAce of Diamonds and won ($101.54) with three of a kind, Sixes

Seat 6: tiltar_malle (button) (small blind) mucked Queen of DiamondsQueen of Hearts

 

 

 

PokerStars Home Game Hand #94030841613: {Club #732036} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/02/14 17:38:50 CET [2013/02/14 11:38:50 ET]

Table 'Grano' 6-max Seat #1 is the button

Seat 1: tiltar_malle ($125 in chips)

Seat 3: sammejao ($184.72 in chips)

tiltar_malle: posts small blind $0.25

sammejao: posts big blind $0.50

tiltar_malle: posts the ante $0.10

sammejao: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Queen of ClubsJack of Clubs

tiltar_malle: raises $1 to $1.50

sammejao: raises $3.50 to $5

tiltar_malle: calls $3.50

*** FLOP *** Jack of Hearts4 of Hearts3 of Clubs

sammejao: bets $5.50

tiltar_malle: calls $5.50

*** TURN *** Jack of Hearts4 of Hearts3 of Clubs9 of Diamonds

sammejao: checks

tiltar_malle: bets $14.24

sammejao: calls $14.24

*** RIVER *** Jack of Hearts4 of Hearts3 of Clubs9 of Diamonds4 of Clubs

sammejao: checks

tiltar_malle: bets $32.42

sammejao: calls $32.42

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows Queen of ClubsJack of Clubs (two pair, Jacks and Fours)

sammejao: mucks hand

tiltar_malle collected $114.02 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $114.52 | Rake $0.50

Board Jack of Hearts4 of Hearts3 of Clubs9 of Diamonds4 of Clubs

Seat 1: tiltar_malle (button) (small blind) showed Queen of ClubsJack of Clubs and won ($114.02) with two pair, Jacks and Fours

Seat 3: sammejao (big blind) mucked 7 of Hearts9 of Hearts

 

 

Men all togheter samme visa sig vara en shyst kille och vi snacka lite i chatten å sådär och det lär bli mer spel förhoppningsvis lite längre sessioner då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska softa nu resten av dagen har redan tömmt ut alla krafter det visa sig att limpfold sög musten ur mig sen har jag varit vaken i över 30+ timmar satt det säger sitt dags att sova satt vi sa det idag blir det kul men imorgon blir det ennu roligare next day = next level a så ere...level up level up livets mening i kort hihi

 

1/2 + 250.83 Dollar

2/2 + 292.81 Dollar

3/2 + 1441.28 Dollar

4/2 + 684.93 Dollar

5/2 + 2057.97 Dollar

6/2 + 675.65 Dollar

7/2 + 1681.62 Dollar

8/2 - 2301.06 Dollar

9/2 + 1964.80 Dollar

10/2+ 1619.49 Dollar

11/2+ 606.82 Dollar

12/2+-0 Dollar

13/2+ 820.91 Dollar

14/2+ 2346.08 Dollar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...