Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

låter bra :PP

 

vilka tider brukar du lira så jag kan raila? gör inget annat än o spela datorspel på dagarna ändå

 

aa men det beror på jag har tagit bort search funktionen men när du är i lobbyn filtera satt du bara ser deep tables där hittar du mig med största sannolikhet om jag inte sitter på ett hu bord men oftast är det deep 6 max allt fråm .25 50 till 10-20 om det är riktigt gambling på gång ho ho ho

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så nu har dom gett mig lite teralen satt nu kanske man får sova lite inatt har varit vaken i 35h+ nu satt det börjar bli lite trötsammt fast egentlgien börjar man ju komma in i saker nu det är ju så det är om man ska vara riktigt elite då vet man att det krävs några dygn i vaket tillstånd tills man blir riktigt varm i kostymen satt om man ska nå hela vägen kanske man får tänka på det att det är lite onödigt att sova ibland gäller att ha samma aptit för spel dock och det kan bli svårt för mig särskilt när jag börjar märka av kraftiga tendenser av att hitta en nivå för vad jag anser vara rimligt att kalla dags + aja man kan ju vara to greedy as well satt man får väl inse att man är lowstakes micro player igen och ta ner ribban nåra gången innan man kan HÖJJA DEN KRAFTIGT aaa nått sånt man e bara den man e satt det är sanningen jag vill hela vägen men vem vill inte det? alla på den här jorden satt det visar sig i slutändan vem som är bäst och jag antar att jag är en av dom som är ganska bra allfall så sen får jag se om det räcker till en 2;a i happaranda och life as a micro player med en och annan feting och massa blejs och kola och cigg och va fet etc eller vafan ska jag bli nått?? seriöst

jag är fan hör och häpna 25 år nu satt det är dags att bli en man eller nått satt aa vad fan säger man man up och bli nått så att säga försök allafall ge inte upp hihihi aaa så säger vi försök ge inte upp och tro att det löser sig för annars löser det sig aldrig fråga en loser som vet jag har varit torsk i över halva mitt liv satt a där har du sanningen jag vet en loser vet hur en loser tänker och nu är det sant att jag är en loser satt FUCK DEET vill inte va en loser vill va en vinnare satt lets make it real okeeey will ya!!! exakt make it real plz trodde du jag var en loser hahahahah aaa juste jag e den största stjärnan som kommer finnas i hela sverige allafall satt prepare for my baby steps here will make marks in peoples souls så nu rullar vi allihop upp med kardorna så bustar vi fisk tillsammans och ber till gud och äter kebab ibland och ler i kameran när folk tar kort på oss för vi lever livet här och nu som gud har gett oss så aaa LE CAUSE IT MIGHT BE OVER TOMMOROW DONE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liten update från senaste sessionen är litet, litet plus på 1 dollar och några cent. Men vad är det folk säger, många bäckar små? :D

 

I'm chasin' that neon rainbow!

 

 

Edit.

 

Sluta 10 dollar plus idag, hade en liten misär session nu innan sleepen och tappa lite av pluset. Såg bland annat ett av de sjukaste rungooden på en spelare, han köpte in för 2 usd ( lägsta ) och vann iprincip varje hand han spela tills han hade 63!! dollar på ett 0,2-0,5 bord..

 

Givetvis skulle man va där och peta och ge han massa pengar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turen var på min sida idag helt enkelt, bra spelat. Inte mycket du kan göra åt händerna ovan. =)

 

A men vi får se vad som händer imorgon blev ju så lite bara 600 händer på 4 bord är ju ingenting direkt satt var ju några potter man kunda ha spelat anorlunda men det var skönt att känna på dig allafall det måste jag erkänna det kändes som att du hade lite inanför mys knappen så vi får se imorgon om det blir fest och isåfall för vem för jag antar att det kommer bli en riktig battle med kanske 4-5 timmars spel allafall åtminstonde satt vi får se då om man kan säga att det var tur eller otur men idag håller jag med det var lite kortflyt som avgjorde men å andra sidan spelade du din floppade stege hur bra som helst och fick till och med chatten in i spelet satt det var skillat så aa du har nog rätt mycket att komma med så jag får nog fila till lite om jag ska lyckas vinna mot dig och lyckas reda ut hur jag ska vinna mot nån som minibettar varenda hand preflop typ det blir en nöt att knäcka ska inte fundera allt för mycket men antar att det blir minst lika roligt som det var idag var lite prestige oxå satt det var nice + att du var trevlig person satt aa vi får se men kanske kan säga att det var i senaste laget jag bestämmde mig för om jag skulle spela dig eller inte men jag ångrar mig inte det var givande och det märks att du har spelat mycket satt a får ta igen det här i nästa match satt säga så a får göra det helt enkelt! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det färdigspelat för idag blev lite mer + på 0.5 1 250 NL hitta några saftiga fiskar var en svensk som donera typ 600 dollar till mig satt blev en fin avslutning på kvällen men nu är det dags att krypa ner i sängen ser fram emot hu imorgon hoppas att det går bra med allt imorgon och att man får sova lite behöver deet.

 

 

1/2 + 250.83 Dollar

2/2 + 292.81 Dollar

3/2 + 1441.28 Dollar

4/2 + 684.93 Dollar

5/2 + 2057.97 Dollar

6/2 + 675.65 Dollar

7/2 + 1681.62 Dollar

8/2 - 2301.06 Dollar

9/2 + 1964.80 Dollar

10/2+ 1619.49 Dollar

11/2+ 606.82 Dollar

12/2+-0 Dollar

13/2+ 820.91 Dollar

14/2+ 3049.04 Dollar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så nu rullar vi allihop upp med kardorna så bustar vi fisk tillsammans och ber till gud och äter kebab ibland och ler i kameran när folk tar kort på oss för vi lever livet här och nu som gud har gett oss så aaa LE CAUSE IT MIGHT BE OVER TOMMOROW DONE

 

det här är ju för underbart! lycka till med spelet, vi ses säkert vid borden nångång :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vakna upp för en stund sen riktigt seg i skallen efter att varit uppe 2 dygn på raken satt det är alltid så man e seg den dagen efter ett tag, men men har öppnat 4 .25 50 125 dollar deep tables satt ska softa med dom ett tag sen får vi se vart vi hamnar idag men kanske lite 1-2 idag alternativt lite .5 1 allafall inget 3-6 2-4 allfall pallar inte idag...

 

men men ny dag ny dag att kriga vidare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äh det här är en riktig skit dag det känner jag direkt kanske bättre att göra nått annat idag kanske träna lite eller nått är ganska segt att spela orkar inte spela .25 50 det känns för lågt och sitter på 1 1-2 bord 500nl deep table men det är inte så värst skojj att lira idag satt jag kanske gär nått annat idag satt man får se men idag ska jag inte sitta still hela dagen satt blir att gå lite nu och alla som har 1 i iq vet att man inte spelar när man känner så här satt dags att göra nått annat ses!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äh det här är en riktig skit dag det känner jag direkt kanske bättre att göra nått annat idag kanske träna lite eller nått är ganska segt att spela orkar inte spela .25 50 det känns för lågt och sitter på 1 1-2 bord 500nl deep table men det är inte så värst skojj att lira idag satt jag kanske gär nått annat idag satt man får se men idag ska jag inte sitta still hela dagen satt blir att gå lite nu och alla som har 1 i iq vet att man inte spelar när man känner så här satt dags att göra nått annat ses!

 

Låter som ett klokt beslut, gå och träna med dig :)

 

Själv har jag haft en tilt-session mot fiskarna på micron, men plussa 4 dollar så det är fint. Men en argentinare fick mig att gå lös lite på tilten så att säga, han hade röta mot mig i några potter och sen fick han smaka på the wrath of a viking :lol:

 

Kört lite till och totalt plus 17 dollar idag! Kan bara stiga, eller falla :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aaaaa VissT BRuuuce satt vi får see om du vill va i himlen hihhihiiiii!!!!

 

 

Du har gjort dig förtjänt av en liten förtjänst jag skickar 400 dollar till dig i bonus stejk satt vi får se hur det går för dig jag vill att du börjar 3 borda .1 .25 idag satt kör antingen 50 bbish plo eller .10 .25 texiiish!!!! du väljer kom fram med ett bra erbjudande för att bekräfta en sånt erjbudande!!! skriv här inte pm!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aaaaa VissT BRuuuce satt vi får see om du vill va i himlen hihhihiiiii!!!!

 

 

Du har gjort dig förtjänt av en liten förtjänst jag skickar 400 dollar till dig i bonus stejk satt vi får se hur det går för dig jag vill att du börjar 3 borda .1 .25 idag satt kör antingen 50 bbish plo eller .10 .25 texiiish!!!! du väljer kom fram med ett bra erbjudande för att bekräfta en sånt erjbudande!!! skriv här inte pm!!!!!

 

 

haha, hmm :D Ska vi våga gå upp på 0,10-0,25? PLO som gäller för mig, jag är en gambler vettu!

 

Jag 6 tablar 0,2-0,5 så det är jävligt lockande att gå upp såklart, men vet inte om jag kommer vinna eller inte.. Om vi ska gå upp så känns kanske 0,5-0,10 som bäst alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol noob stars e skattefritt nu santa :)

 

:shock::mrgreen: Det vet man aldrig, ni på skatteverket gör som ni själva vill ;)

 

 

Dags att uppdatera listan!

 

11/2 +56

12/2 +8 och 10 stellar

13/2 - 14

14/2 +10

15/2 -3 och 10 stellar och en 10 cashbonus

 

Gick kasst denna sessionen och tappa rätt mycket av det man tjänat in under dagen.. Men skämde bort mig med stellar o bonus då istället :-P

 

Körde en till session, förlora typ 12 dollar och nu minus 3 för idag, underbart. Som det ska vara! :evil::roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...