KallOödmjukDiva Postad 2 Januari , 2013 Rapport Postad 2 Januari , 2013 Vilken skulle vara din första mening eller handgestikulering om du var den första människan att bemöta en utomjordisk livsform efter den första obv reaktionen. "- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH." Citera
ViktorH Postad 8 Januari , 2013 Rapport Postad 8 Januari , 2013 En barndomsbekännelse som uppenbarade sig för mig under ett bicepspass idag. Någon gång under tidiga högstadiet, gissningvis början av åttan så utspelade sig en episod som kan ha fått oanade konsekvenser för min framtida självbild. Under en biologilektion om människorkroppen så kommer ämnet muskler upp. Läraren fortgår med att förklara det där med olika musklers antagonister och att de kan dras ihop. Då klassen är måttligt begåvad går inte riktigt förklaringen hem hos samtliga så läraren bestämmer sig i sann pedagogisk anda att visa upp detta i realtid där mitt framför klassen. Eftersom jag var/är/har alltid varit relativt välväxt väljer hen ut mig för att statuera exemplet på. Jag får ställa mig framför klassen och hon ber mig att spänna min biceps (tisha på mig). Sagt och gjort, hen ber mig sedan slappna av och upprepar proceduren ytterligare en gång. Sen frågar hen om klassen ser skillnaden på när muskeln är spänd och avslappnad. En av de coola tjejerna svarar glatt rakt ut: - Nej! Alla börjar skratta. you can keep eating that cookie, but it will never fill the void inside your tummy Citera
Toxen Postad 8 Januari , 2013 Rapport Postad 8 Januari , 2013 Hur många ggr i veckan anser du att man borde jobba igenom varje enskild muskelgrupp på gymmet? Citera
spelare_ Postad 8 Januari , 2013 Rapport Postad 8 Januari , 2013 En barndomsbekännelse som uppenbarade sig för mig under ett bicepspass idag. Någon gång under tidiga högstadiet, gissningvis början av åttan så utspelade sig en episod som kan ha fått oanade konsekvenser för min framtida självbild. Under en biologilektion om människorkroppen så kommer ämnet muskler upp. Läraren fortgår med att förklara det där med olika musklers antagonister och att de kan dras ihop. Då klassen är måttligt begåvad går inte riktigt förklaringen hem hos samtliga så läraren bestämmer sig i sann pedagogisk anda att visa upp detta i realtid där mitt framför klassen. Eftersom jag var/är/har alltid varit relativt välväxt väljer hen ut mig för att statuera exemplet på. Jag får ställa mig framför klassen och hon ber mig att spänna min biceps (tisha på mig). Sagt och gjort, hen ber mig sedan slappna av och upprepar proceduren ytterligare en gång. Sen frågar hen om klassen ser skillnaden på när muskeln är spänd och avslappnad. En av de coola tjejerna svarar glatt rakt ut: - Nej! Alla börjar skratta. Allt jag minns av texten var användandet av "ordet" hen.. Why?! Citera
Anref Postad 10 Januari , 2013 Rapport Postad 10 Januari , 2013 Hur mycket plus/back på poker sedan karriärstarten? Nu snackar vi stakespengar egna real money what soever hur ser det ut vinster/förluster? Citera
Big Less Postad 10 Januari , 2013 Rapport Postad 10 Januari , 2013 Minns inte könet på läraren och det fanns med i en hovrättsdom i norrland så känns godkänt. Lyssnar även mkt på alex och sigges pod där de används väldigt mkt.Tkr de är praktiskt och borde finnas i alla texter ist för konjunktioner med han/henne e.d så att texten blir kortare och finare. Det är givetvis OK om man inte känner till eller minns könet, men det gör ju du. Minns du händelsen så minns du såklart könet, och du skriver dessutom "hon" senare i texten. Att använda "hen" är praktiskt ibland, men inte när folk gör det bara för att göra sig märkvärdiga. Citera
Sladdafan Postad 12 Januari , 2013 Rapport Postad 12 Januari , 2013 Hur tror du ditt liv sett ut om du inte börjat spela poker? Tror du det roliga med poker väger upp för misärperioderna om man slår ut det lifetime? Bästa pizzerian i hemstaden? Joinar du en öl näst du är i hemstaden? Citera
Sladdafan Postad 12 Januari , 2013 Rapport Postad 12 Januari , 2013 Är faktiskt hemma men ska fira att farsan fyller 65 år ikv.Men i sommar eller sådär joinar jag obv. Låter bra! Får testa pizzerian! Bara testat Caspiens pizza av bekvämlighetsskäl då jag bor mitt emot den. Kan vara bland den vidrigaste jag ätit om man bortser från alla pizzor jag testat i bulgarien Citera
Mecklenburgare Postad 2 Februari , 2013 Rapport Postad 2 Februari , 2013 minimivila 48h per muskelgrupp även om belastningen är primärt som antagonist. Gärna längre vila om man kör styggt/stora muskelgrupper. Mitt upplägg så belastar jag: Bröst 2 pass Biceps 1+1 pass Ben 2 pass Triceps 1+1 pass Axlar 1+1 pass Så svaret blir nog två Hur ser upplägget ut för att inte belasta en antagonist på 48h? Citera
Soni Postad 2 Februari , 2013 Rapport Postad 2 Februari , 2013 Vad är det vidrigaste du någonsin gjort mot en annan människa? Citera
papiPope Postad 2 Februari , 2013 Rapport Postad 2 Februari , 2013 Har du någon gång sniffat kokain? Citera
corgi Postad 2 Februari , 2013 Rapport Postad 2 Februari , 2013 Hur långa brukar dina träningspass vara? Lust att lägga upp ditt schema, vilka dagar du kör vad dvs inte övningar Citera
corgi Postad 2 Februari , 2013 Rapport Postad 2 Februari , 2013 Okej tack Vet att jag inte frågade om övningar men vilka övningar brukar du köra vid överkropp , då det känns som det är ett så stort område jämfört med ben/nedre rygg. Hur många sets/övningar brukar de bli på en timme för dig? Citera
Recommended Posts