Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Det känns som att pokersajterna generellt är mer släpphänta med att ta tag i chat-abuse numera. Första åren jag spelade fick jag chatten avstängd stup i kvarten. Nu har jag inte haft chatten avstängd på 3 år eller mer. Ska tilläggas att jag troligen tillhör topp-10 bland dem som kan chat-tilta hårdast under det trygga skyddet av en datorskärm.

Postad
Visst blir man sugen på att lära sig parjour nör man ser såna här filmer? http://cheezburger.com/61531649

Heh påminner om reaktionen från mina vänner till våra trickingfilmer när vi var yngre.

Reaktion:

Original (vi mao):

och ja, tycker deras film är mer än klockren. bättre klipp, ljud, och trick, allt :)

vår egen är mer..vårkänsla i Helsingborg.

enjoy.

Postad
Heh påminner om reaktionen från mina vänner till våra trickingfilmer när vi var yngre.

Reaktion:

Original (vi mao):

och ja, tycker deras film är mer än klockren. bättre klipp, ljud, och trick, allt :)

vår egen är mer..vårkänsla i Helsingborg.

enjoy.

Varför har du aldrig visat deras film för mig? Du har helt rätt i att den är bättre än er :mrgreen: Bättre musik och bättre variation framförallt. Rompas öppningspose är mycket bra med. En modern och atletisk vogue.

Postad

Mätt.

Slirig.

Eldar.

Grabben högg av sig tumspetsen med en yxa.

Vin i glaset.

Go musik på spotify.

Solen på väg ner.

Såhär bra har dom det inte i Indien. No way.

• Skapa nytt...