Gå till innehåll

...


Katt3n

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Yaaay. :)

 

packar lite grejer nu. Var tycker ni gränsen går för när man kasserar ett par kallingar? Är det när hålen är stora nog för att en av kulorna ska kika ut, eller är det rent av tidigare?

 

Fick mail av MrJet nu och där är min ena hemreseflight plötsligt borta ur listan, bara fligten över atlanten är med. Bör ja vara orolig?

 

Inna hålen uppstår! Vegasvärme = pungsvett = många byten.

 

Ang MrJet så strulade dem till det ordentligt sist jag var i USA. Fick nada hjälp av Mrjet. Strandad i Toronto och efter ett antal timmar i kö på flygplatsen fick vi ett hotellrum. Sova 5 timmar sen tillbaka till flygplatsen utan att veta vart vi skulle vända oss eller vilket plan vi skulle med då flygbolaget i Kanada inte kunde boka om oss. Efter många om och men och omdirigeringar så hitta vi en kille på American Airlines som hjälpte oss att boka om flyg. Tog honom säkert 40 min att ringa runt och boka om oss och det var lång kö bakom oss. Ska tilläggas att vi varken skulle åkt med American Airlines med planet vi missade eller blev ombokade till AA. Den veckans ros gick helt klart till killen i disken som jag glömt vad hette.

 

Efter det var alla våra flyg (4st) borta och strul varje gång vi skulle åka för våra reservationer fanns ej kvar av någon anledning.

 

tl:dr = kolla biljettstrulet asap så slipper du krångel på plats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inna hålen uppstår! Vegasvärme = pungsvett = många byten.

 

Förresten, vill förtydliga att frågan uppstod när jag sorterade ren tvätt. Det är alltså inte så att jag har på samma kallingar tills de disintegrerar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du tvättar alltså trasiga kalsonger?

 

Also, vattenpistol på planet? eller checkade du in den?

 

Min grabb packade sin vattenpicka i sitt handbagage förra veckan. Inga problems. Man kommer undan med fett mycket när man flyger med barn. All form av dryck och grejer claimar man som barnets :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...