Gå till innehåll

...


Katt3n

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Förresten, kollade lite klockor och Las Vegas är nog inte grejen om man ska handla billigt.

Som referens använde jag en klocka jag redan har. I affären ville de ha 3300 dulls för den, den kostar ca 22k i Sverige och 16k på Gran Canaria.

 

Om du har vägarna förbi fler klockaffärer och de har Rolex avdelning, får du gärna kika på priset för en 116610LN Submariner. Ska själv till USA och Las Vegas till sommaren. Funderar på att köpa i USA någonstans för jag har fått för mig att det ska vara billigare, men det kanske det inte är.

 

Någon annan som har erfarenhet?

 

Köpa över Ebay och få det skickat till amerikansk adress?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har vägarna förbi fler klockaffärer och de har Rolex avdelning, får du gärna kika på priset för en 116610LN Submariner. Ska själv till USA och Las Vegas till sommaren. Funderar på att köpa i USA någonstans för jag har fått för mig att det ska vara billigare, men det kanske det inte är.

 

Någon annan som har erfarenhet?

 

Köpa över Ebay och få det skickat till amerikansk adress?

 

Nä det är inte direkt billigare i USA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur uppskattat vegasbloggen! Hur har dricksandet sett ut under din resa? ( för gratisdricka, dealers, käk)

 

Drinkar 1 dollar alltid från stacken på bordet

Dealers provisionsbaserat, dvs småpotter inget, mellanstora 1 och stora 2

käk 5-20% beroende på mat och service

Taxikillen 1 dollar

 

karateedit: Tack förresten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det gör ont i hela kroppen att spela på svs

 

Chatten är värst.. Jäklar vad folk kan vara otrevliga på svs

 

spelar inte mkt cashgame men det är mest på där folk är arga.

 

Krill$ter hette en igår som var i?rriterad. Han nämnde nått om pf så det e kanske någon här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...