Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Känn dig hedrad, tankade hem instagram och skapade nytt lösenord och grejer enbart för att addera katt_i_vegas till de privilegierade 5 kontona jag tydligen följer.

Postad

Var lugna killar. Bilder it is. Ska bort till Rio sen och regga mig. Lär ju kunna bli en och annan kändisspotting när dom spelar det stora mixeventet.

Edit: 15% bokat nu. Kom å köp!

Postad
glgl! Hoppas på rullande updates hur det går därborta med pokern och diverse andra grejer!

Tyty, jag väntar på att unge herr Valterego ska sparka igång en blogg åt mig på poker.se

Tills vidare är det insta som gäller (ingen kan klaga på att jag inte posta bilder i a f ;) )

Postad
Fråga: "Sorry if I'm jumping to conclusions, but am I right that you want "me" between your legs?" ;)

Hehe :)

Har bkivit erbjuden knark. Dock inga skamliga förslag än.

Postad
Read all aboot it:

Länk tll p.se

Nä, en stabil milkshake till frulle nu, sen lite skaldjursbuffé på Rio innan spel.

There will be pictures (fast de som följer på insta har väl redan tröttnat på min tsunami av bilder)

Gillar! :)

Postad

Kolla in Venetians Deepstack Extravaganza. De brukar ha rätt schyssta turrar för en lite billigare peng än WSOP och med fin struktur.

Sen om det är ngt event med spelform som intresserar dig vet jag inte: http://www.pokeratlas.com/poker-tournament-series/deepstack-extravaganza-iii-2014-venetian-las-vegas-2014

Ang tips på vad det finns att göra i Vegas. Hur många ggr har du varit där innan och hur mkt har du gjort?

• Skapa nytt...