schumme Postad 28 April , 2014 Rapport Postad 28 April , 2014 Kollade upp pokerrate på rummen på Monte Carlo och fick en lista med datum och priser.Kan väl lugnt konstatera att det inte är billigare än nätsajter typ hotels eller mrjet och på de senare slipper man binda sig till att spela 5 timmar per dag på det pokerrummet. Finns inte jättemycket bra uptodate info om Vegas ur ett pokerperspektiv på nätet. Hade varit kul att skriva/filma the definitive guide to pokervegas. Frågan är väl bara var man skulle skriva det? ?? Tänk om man kunde få svar från Valter..... (nsh hint) Ken kör ju en serie tips på PL, du kan ju kolla där
schumme Postad 28 April , 2014 Rapport Postad 28 April , 2014 Edit: eller dagens inlägg t.ex... orka Jag läste igenom hela, det är 5 minuter jag aldrig får tillbaks..
Slaktavfall Postad 29 April , 2014 Rapport Postad 29 April , 2014 Ken pfft. Cookie Puss These crums are making me itch!
Katt3n Postad 29 April , 2014 Författare Rapport Postad 29 April , 2014 Nästa gäng in i Big Brotherhuset: Slaktavfall Ken Lenaard Dilba Dybban NipSlip Heltok Minibiff Två platinablondiner En orakad radikalfeminist. En 43-årig mellanstadiefröken från Säffle I'd watch it. Popcorn.gif etc.
Sladdafan Postad 30 April , 2014 Rapport Postad 30 April , 2014 Väntar med spänning på att reklampausen ska ta slut!
hubbahubba Postad 30 April , 2014 Rapport Postad 30 April , 2014 Ljudet av en kamera som zoomar in på hans ansikte är det sista som hörs innan vi bryter för reklam. Hata reklampauser.
minibiff Postad 30 April , 2014 Rapport Postad 30 April , 2014 Hahahahahahahah! Vad fan! Pitchar du in idén till TV4 med "Pokerdise Hotel" så är jag game. Men då vill jag nog ha en ViktorH och eventuellt obvspeltorsk så man kan vara ett riktigt svin och ändå inte vara värst!
Slaktavfall Postad 30 April , 2014 Rapport Postad 30 April , 2014 Jag förstår att det här är en fiktiv historia, men känner mig ändå nödgad att kommentera: Mitt skratt är alltid varmt, inbjudande och hjärligt. Jag har övat på det! Det är min blick som är rå.
Katt3n Postad 30 April , 2014 Författare Rapport Postad 30 April , 2014 Klipp från programtesern i reklampasset: Närbild på en hand som knäpper med fingrarna i någons ansikte. "Öööh, heete'ru verkligen så, eller e're typ ett artischtnamn?" Kameran zoomar ut. Handen tillhör Cissi, mellanstadielärarinnan som kvalat till programmet i en aftonbladetfreroll. Ken tittar besvärat på henne. -Vad? -Heeete'ru verkligen Kent-Lennart? Ken reser sig, hugger en flaska vin i farten och stormar in i bikten.
Katt3n Postad 3 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2014 Fan vad man blir inspirerad av att kolla Hannibal. Får se om jag kan få upp lite bilder sen
Starfitter Postad 3 Maj , 2014 Rapport Postad 3 Maj , 2014 Jag förstår att det här är en fiktiv historia, men känner mig ändå nödgad att kommentera: Mitt skratt är alltid varmt, inbjudande och hjärligt. Jag har övat på det! Det är min blick som är rå. Är det du som är Aron Flam?
Katt3n Postad 3 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2014 Trillske måste obv in. Ja, vi måste ha en joker. Men vem ska åka ut första kvällen?
Metaddict Postad 3 Maj , 2014 Rapport Postad 3 Maj , 2014 Mycket besviken att jag inte får vara med. Kan jag få komma in när någon ger upp?
Recommended Posts