Gå till innehåll

...


Katt3n

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hemma från gymmet nu. Äntligen börjar det kännas att man kommer nånvart. Nästa gång blir det kroppsvikt i knäböj och 110 i mark. Inga FB-rekord, men ganska ok för en kontorsråtta i sina bästa år.

 

Tänkte försöka spela in en film sen. Tre ZOOM-bord i 20 minuter blir väl rätt lagom va? Hoppas bara nån orkar kolla och kommentera alla mina tabbar.

 

Skall försöka ge lite input =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för din input Luskan, det uppskattas!

Justerar mitt spel till att göra det med lite starkare drag så att jag inte är lika beroende av fe. Just låga nivåer är ju lite irrationella där, antingen kan dom inte släppa en svag hand eller så ser de monster överallt.

 

NP! Jag lär mig minst lika mycket själv :)

 

Lägg gärna upp mer händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga:

Vi höjer utg med AKKJds, två syn och BB pottar.

Här pottar vi om för att få in det mot BB som ALLTID! har 6789 och få in döda pengar från synarna va?

 

alltid?

 

Jag gör det om BB har > ~5% 3-bet samt samt att synarna inte suger postflopp.

 

edit: Upp med filmen nu :)

 

Kan rekommendera vimeo. Gratis att ladda upp filmer samt att du kan sätta lösenord på dom om du inte vill att hela världen ska se hur du spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle köra på lyftplattform och ställa undan vikter och annan skit vid pokerkväll. Som en bonus så kan du ge ungarna mardrömmar med obehindrade lyftarvrål och flås.

 

För övrigt så undrar jag om det egentligen vare sig krökas eller spelas poker tillräckligt ofta för att motivera att inreda ett helt rum efter aktiviteterna. Är det inte bättre att farbror inreder lite mer efter sin ålder och umgänge, kanske en modelljärnväg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...