Gå till innehåll

...


Katt3n

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mycket som ska klaffa nu, men jag måste alltid ha ett mål i livet.

 

Om jag får sålt mitt ena hus (möte på måndag), sålt min bil (visning i helgen) och godkännande från min sons mamma (av praktiska skäl) så bokar jag resa till Vegas 10 april till 2 maj.

 

Håll tummarna :)

 

Riktigt bra tänkt där!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Mycket som ska klaffa nu, men jag måste alltid ha ett mål i livet.

 

Om jag får sålt mitt ena hus (möte på måndag), sålt min bil (visning i helgen) och godkännande från min sons mamma (av praktiska skäl) så bokar jag resa till Vegas 10 april till 2 maj.

 

Håll tummarna :)

 

Hjälpte det att vi höll tummarna? Jag har iofs hört att det betyder otur att tro på skrock men men. Hoppas ändå att det löser sig för dig. Händer det något särskillt i vegas i slutet av april? mässa?

 

Har du kört team-buildingen som var på tapeten i sommras?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Föregångare till Dreamhack. Samma princip men inget lokalt nätverk så allt utbyte av filer fick ske med disketter. Tror det var närmare 1000 pers där vilket var rätt otroligt eftersom det var pre internet och pre email. Stora grejen var demotävlingen.

Annars rätt standard. Massa grabbar som knaprade koffeinpiller och var vakna torsdag till söndag.

 

Ah, demos, en vän höll på med det där ett tag. Fast det var nog mer åt 10 år senare-hållet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kul kan det ha varit att skriva demos för något annat än C64?

Efter 64:an är det för mycket materialsport.

 

Ååååja. Amigan hade rätt lång väg att vandra jämfört med dagens datorer. Var ju mer eller mindre bara en c64 på steroider med heeelt sjuka 512 kb ram uppgraderbart till....håll i er... 1mb!!! 1! 1!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...