Katt3n Postad 2 April , 2013 Författare Rapport Postad 2 April , 2013 You are rich if and only if money you refuse tastes better than money you accept
matts Postad 2 April , 2013 Rapport Postad 2 April , 2013 Man kan väl gå in på senaste händer och kolla vad motståndaren hade?
spelare_ Postad 3 April , 2013 Rapport Postad 3 April , 2013 Man kan väl gå in på senaste händer och kolla vad motståndaren hade? Inte på Svenskaspel.
minibiff Postad 3 April , 2013 Rapport Postad 3 April , 2013 Mycket roligare spel på Stars tycker jag. . Inte på Svenskaspel.
Katt3n Postad 3 April , 2013 Författare Rapport Postad 3 April , 2013 You are rich if and only if money you refuse tastes better than money you accept
Katt3n Postad 3 April , 2013 Författare Rapport Postad 3 April , 2013 edit: men vad fan då God morgon Herr Klövdjur. (Fick förklaringen till ev-grafen)
Pele08 Postad 3 April , 2013 Rapport Postad 3 April , 2013 Synd man inte får se motståndarens kort, han tankade en stund innan han synade. Du kommer få betydligt fler herocalls mot dig på SVS. Finns ingen site där mina bluffar helt plötsligt har varit för värde. Tror de har att göra med att de faktiskt inte behöver visa sina kort om de har fel.
Katt3n Postad 3 April , 2013 Författare Rapport Postad 3 April , 2013 You are rich if and only if money you refuse tastes better than money you accept
SuperMonkey Postad 4 April , 2013 Rapport Postad 4 April , 2013 snygg pott! En fråga till dig som spelar både hu å 5/6max plo. Är det bara min spelstil eller är det sådan sjuk varians i 5 /6max i jämförelse med hu? Jag tycker att 1 vs 1 så kan man iallafall få liiiite kontroll över den andre men i flervägspotter så är det sådan stor chans att två eller fler får in degen utan att de egentligen gjort något större fel. Hur upplever du det? mvh 6max fisk ps. kommentera gärna en hand i min db om du har lust
Katt3n Postad 4 April , 2013 Författare Rapport Postad 4 April , 2013 You are rich if and only if money you refuse tastes better than money you accept
Katt3n Postad 4 April , 2013 Författare Rapport Postad 4 April , 2013 You are rich if and only if money you refuse tastes better than money you accept
spelare_ Postad 4 April , 2013 Rapport Postad 4 April , 2013 snygg pott! En fråga till dig som spelar både hu å 5/6max plo. Är det bara min spelstil eller är det sådan sjuk varians i 5 /6max i jämförelse med hu? Jag tycker att 1 vs 1 så kan man iallafall få liiiite kontroll över den andre men i flervägspotter så är det sådan stor chans att två eller fler får in degen utan att de egentligen gjort något större fel. Hur upplever du det? mvh 6max fisk Detta trodde legendaren Phil Galfond också och yttrade i en tråd på 2+2 för ett antal år sedan. "PLO HU is pretty much variance free" Tror han tappade 200 inköp strax därpå Variansen i HU plo är enorm då det inte kryllar av jättefiskar och en förväntade winrate oftast inte är så jättehög samt att de relativa handvärdena tenderar att dra åt 50%/50% väldigt ofta i plo.
Katt3n Postad 5 April , 2013 Författare Rapport Postad 5 April , 2013 You are rich if and only if money you refuse tastes better than money you accept
Katt3n Postad 5 April , 2013 Författare Rapport Postad 5 April , 2013 You are rich if and only if money you refuse tastes better than money you accept
spelare_ Postad 5 April , 2013 Rapport Postad 5 April , 2013 Någrs tips mot proffset? Ja, undvik honom och kör över värdet = profit??
Katt3n Postad 5 April , 2013 Författare Rapport Postad 5 April , 2013 Eller vänta nu....Karl Möller!!!!
Recommended Posts