ViktorH Postad 4 December , 2013 Rapport Share Postad 4 December , 2013 Hej! Efter att ha lagt alldeles för många barnbidrag på alkohol, poker, kvinnor och mat under november så kände jag att jag behövde en nystart så tänkte börja uppdatera här igen ganska frekvent. Den första åtgärd jag vidtagit har varit att bege mig ner till sydligare breddgrader och valt att flytta ihop med svenskaspels labilaste person, även kallad NIT-Felstav. Vi befinner oss mitt i Lund och om någon har lust att komma förbi på choklad och en stuga så är ni mer än välkomna. Startrulle december: 40k, må jag varit snäll i år. Inb4: gul efter att ha blivit utdragen av Magda i SM och gått upp och tiltskottat. jag vill hälsa på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pkr_Falk Postad 21 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2013 Bedrövlig uppdatering jag vet.. Ligger upp 85 atm och staven är väl upp hälften så verkar frirulla utgången ikv om inte något magiskt händer. Sitter på tåget med cpbeer och är på väg mot HH för julbord med massa pokers. Skicka ett pm om ni har vägarna förbi Lund. Tror det fanns plats för några till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 ditt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunbird88 Postad 22 December , 2013 Rapport Share Postad 22 December , 2013 Fatta nada när ni skrev "/Falk" tills jag såg rubriken här. Ni verkar vara väldigt sympatiska och jordnära i vilket fall. Sitt gärna fler HU-bord nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heroxz Postad 17 Februari , 2014 Rapport Share Postad 17 Februari , 2014 Hej! Efter att ha lagt alldeles för många barnbidrag på alkohol, poker, kvinnor och mat under november så kände jag att jag behövde en nystart så tänkte börja uppdatera här igen ganska frekvent. Ja de gick ju bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pkr_Falk Postad 30 Maj , 2014 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2014 Misärår, runt BE efter alldeles för mycket PLO spår, upp runt 250 på NLHE men tyvärr back detsamma på PLO. Alkoholproblem ala heroinhero. Dags att ta tag i grindet och livet igen. Som tur är har jag skaffat mig en PLO häst aka R3dw4rrior som sitter och whinear över 25k månad. Vi ska iaf försöka få liv i denna tråkiga dagbok igen.. GL GL dags att springa så man har råd att bjuda damerna igen! Mvh falk y oakie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ellington Postad 30 Maj , 2014 Rapport Share Postad 30 Maj , 2014 Ska bli kul att följa ert spelande. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 30 Maj , 2014 Rapport Share Postad 30 Maj , 2014 Synar av att denna dagbok kommer bli mer aktiv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 31 Maj , 2014 Rapport Share Postad 31 Maj , 2014 Volleybollas de ngt? Gick förbi för en timme sen o va lite games igång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 31 Maj , 2014 Rapport Share Postad 31 Maj , 2014 Som tur är har jag skaffat mig en PLO häst aka R3dw4rrior som sitter och whinear över 25k månad. Ah, så pass, bra val av häst där. Har vevat lite och riktigt stabil pålle! Volleybollas de ngt? Gick förbi för en timme sen o va lite games igång Var snackar vi? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 31 Maj , 2014 Rapport Share Postad 31 Maj , 2014 Var snackar vi? Vi är på starfitters hemtrakter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 31 Maj , 2014 Rapport Share Postad 31 Maj , 2014 Omaha & sprit? Låter misär. NLH & smörkaffe. Fina grejer det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pkr_Falk Postad 1 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2014 Ska bli kul att följa ert spelande. Lycka till! Tack detsamma! Volleybollas de ngt? Gick förbi för en timme sen o va lite games igång Var snackar vi? Volleybollas frekvent, kom hem från träningsläger i Portugal för någon vecka sedan och känner att kvistarna man har haft som ben åtminstone börjar utvecklas till små grenar. Kan hojta till nästa gång vi ska lira! Här är två filmer från våra senaste resor: Omaha & sprit?Låter misär. NLH & smörkaffe. Fina grejer det! Korrekt! Fortsätter pokermisären hoppas jag du anordnar sommarskola för mig i vår vackra hemstad. Får väl bjuda på en godbit: (Slow om du ser detta så ta något lugnande innan.) Boss $20000.00 Pot Limit Omaha Hi - 2 players - View hand 2514615 DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter BB: $27145.00 - VPIP: 64, PFR: 47, 3B: 14, AF: 4,6, Hands: 95 Hero (BTN/SB): $22405.00 - VPIP: 56, PFR: 44, 3B: 22, AF: 2,8, Hands: 93235 Pre Flop: ($300.00) Hero is BTN/SB with T K 5 A Hero raises to $400, BB raises to $1200, Hero calls $800 Flop: ($2400.00) 2 6 K (2 players) BB bets $1600.00, Hero calls $1600 Turn: ($5600.00) 2 (2 players) BB bets $3000.00, Hero calls $3000 River: ($11600.00) Q (2 players) BB bets $7800.00, Hero raises to $16605, BB calls $8805 Final Pot: $44810.00 BB shows 6 Q K J Hero shows T K 5 A BB wins $44795.00 (Rake: $15.00) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 1 Juni , 2014 Rapport Share Postad 1 Juni , 2014 Du vet jag har sett den där handen utan res Hatade ditt spel då och hatar det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pkr_Falk Postad 9 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2014 Den ursäkten får man ju ändå godta. Månaden pendlar mellan 0-20k. Hoppas det lossnar rejält nu så man inte skäms när man lastar iväg degen under VM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 23 Juni , 2014 Rapport Share Postad 23 Juni , 2014 Synar av att denna dagbok kommer bli mer aktiv Enklaste synen i mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pkr_Falk Postad 1 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2014 Torsk och falk står för underhållet. Den gamle löser. Name plockar 5or från marken? Var e blomman? Tisdagsvärde? . Staven sover, slow e kung, kennie plockar 20or. Medin e på G, HH löser, leppan har blivit LAG????? Du skall icke skämmas / torsk. Pickan är den finaste jag träffar! ❤️❤️ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 7 Juli , 2014 Rapport Share Postad 7 Juli , 2014 Kallt med action här, lika kallt som vid borden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jeck Postad 20 Juli , 2014 Rapport Share Postad 20 Juli , 2014 Den ursäkten får man ju ändå godta. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pkr_Falk Postad 15 Augusti , 2014 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2014 Bobby sugen på att stejka Felstav med mej? Tänkte mig Britta 50/50 deal. Cleoprata på lönehelgen? Han kan ju testspela lite på Anna annars? Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 7 September , 2014 Rapport Share Postad 7 September , 2014 bakisbump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 7 September , 2014 Rapport Share Postad 7 September , 2014 Bobby sugen på att stejka Felstav med mej? Tänkte mig Britta 50/50 deal. Cleoprata på lönehelgen? Han kan ju testspela lite på Anna annars? Mvh lol var tvungen in på klienten när du gör sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 7 September , 2014 Rapport Share Postad 7 September , 2014 Fortfarande ingen som påpekat att han nickar Bukakke Per? Nä ok då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 3 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2014 Hur går det med zara Larsson då falkiiii? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 3 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2014 Lol jag fattar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts