Suppe Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Vad föreställer det? Ett fosil? EDIT: Första bilden alltså... det är en bajskorv. Sweet att bli världsmästare och känd som "Pooman" Eller Fecesman! Jänkarna brukar vilja stava det faeces har jag för mig. Tror just det är jänkarna som stavar det feces. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruff Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Han vill man nog inte slå ut ur turneringen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Vad föreställer det? Ett fosil? EDIT: Första bilden alltså... det är en bajskorv. Sweet att bli världsmästare och känd som "Pooman" Eller Fecesman! Jänkarna brukar vilja stava det faeces har jag för mig. Tror just det är jänkarna som stavar det feces. Ah, sorry, du har rätt. Blev förvirrad av att en gammal Amerikansk bekant brukade rätta mig med ae-stavningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Han vill man nog inte slå ut ur turneringen Skulle vilja se Mike Matusow snacka lika mycket skit till den där killen som han gjorde till Raymer förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Han vill man nog inte slå ut ur turneringen Skulle vilja se Mike Matusow snacka lika mycket skit till den där killen som han gjorde till Raymer förra året. Eller Hellmuth. Jag menar, om den här killen är nog för att nita honom: http://www.pokerpages.com/pokerinfo/photogallery/pics/grizzle-sam-02.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mysticum Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Du menar att det är Micheal Jacksson som sitter och lirar? För helvete, jag tappade ju luften totalt! Du får ju varna innan såna grejer kommer, helt klart det roligaste idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Du menar att det är Micheal Jacksson som sitter och lirar? För helvete, jag tappade ju luften totalt! Du får ju varna innan såna grejer kommer, helt klart det roligaste idag Allvarligt? Jag tyckte det va roligare "eller så sitter hon brevid bajsmannen" Fast det är min humor det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orangutango Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Han vill man nog inte slå ut ur turneringen Skulle vilja se Mike Matusow snacka lika mycket skit till den där killen som han gjorde till Raymer förra året. Eller Hellmuth. Jag menar, om den här killen är nog för att nita honom: http://www.pokerpages.com/pokerinfo/photogallery/pics/grizzle-sam-02.jpg Har han lösskägg? tufft isf ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Du menar att det är Micheal Jacksson som sitter och lirar? För helvete, jag tappade ju luften totalt! Du får ju varna innan såna grejer kommer, helt klart det roligaste idag Kul att man kan förgylla dagen för någon då.... Men seriöst, varför har hon/han en sånna där grej som täcker hela ansiktet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Hon kanske får ryck i näsan när hon bluffar?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Hon kanske får ryck i näsan när hon bluffar?! Jo, någon solklar tell är det som döljs..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henli251 Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Finns det några regler för hur mycket man får täcka ansiktet och kroppen? Får man t.ex. sätta en papperspåse över huvet varje gång man spelar en hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Finns det några regler för hur mycket man får täcka ansiktet och kroppen? Får man t.ex. sätta en papperspåse över huvet varje gång man spelar en hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Lite kul kändisbilder på officiella WSOP sajten, http://www.worldseriesofpoker.com/gallery.asp - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Finns det några regler för hur mycket man får täcka ansiktet och kroppen? Får man t.ex. sätta en papperspåse över huvet varje gång man spelar en hand? Du måste kunna se ansiktet. Killen med muppdräkten fick tydligen tävlingsledarna på sig, men det visade sig att man såg hans ansikte tydligt. Tjejjen med pallen för munnen undrar jag. Är hon opererad så kanske hon fått tillstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Men om man måste få se ansiktet hur fan kan Phil Laak täcka över med luv-tröjan och solbrillorna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J4nus Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Evelyn Ng visar upp sitt "limited edition PokerStars necklace" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VicDamone Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Evelyn Ng visar upp sitt "limited edition PokerStars necklace" inte bara det hon visar upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Evelyn Ng visar upp sitt "limited edition PokerStars necklace" inte bara det hon visar upp Jag såg inte ens på halsbandet. Om ni inte hade påpekat det hade jag inte tänkt på det. Undrar varför... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Jag fastnade däremot för hennes örhängen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Eyes off. She's mine! *drömmer* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 hehe aa tja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruff Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slampen Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 vad var det där för snubbe ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 8 Juli , 2005 Rapport Share Postad 8 Juli , 2005 Kanske mer tragikomiskt än funny haha med nån utan armar som spelar med fötterna, är det någon med armar som spelar med fötterna så kan ni tänka er hur det kommer se ut runt borden inom kort om han vinner. Angående Evelyn så säger denna bild mer än 1000 ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts