massive Postad 10 September , 2012 Rapport Postad 10 September , 2012 Hej! Kör en turneringsserie på Stars i homegame-sektionen. Har i 1 veckas tid försökt att skapa 2 turneringar men det kommer bara upp ett felmeddelande. "vi beklagar men vi har tekniska problem med Home Games och vi jobbar på en lösning. Var god försök igen inom några minuter eller kontakta klubbens manager för mer information." Några minuter, tjena. Snarare veckor. Jag är klubbens manager, jag har fått noll info. Nån Sajtrepresentant som kan svara på vad det är som pågår? / J Citera
PokerStars_Karl Postad 10 September , 2012 Rapport Postad 10 September , 2012 Hej, Här är vi, skall se vad som kan orsaka detta. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
massive Postad 10 September , 2012 Författare Rapport Postad 10 September , 2012 Detta gäller homegamet LowStakesSthlm med klubb ID 659170. Vi kör en turneringsserie och ska spela på söndag. Jag kan inte gå ut med info och reklam förens jag kan skapa turrarna och nu är det kris. Citera
PokerStars_Karl Postad 12 September , 2012 Rapport Postad 12 September , 2012 Hej, Ursäkta dröjsmålet men vi har nu kollat på det här och att skapa turneringar skall funka som vanligt. Att skicka ut turneringsinformationen med "share tournament" skapar det problem som du rapporterar och vi har rapporterat detta till vår teknikavdelning som utreder orsaken. Vi skulle uppskatta om du kunde skicka en skärmdump av problemet du upplever, dina log filer, samt vilka specifikationer turneringen du försöker skapa har, till support@pokerstars.eu. Detta underlättar för oss i felsökningen. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts