El Helado Patata Postad 19 Augusti , 2012 Rapport Postad 19 Augusti , 2012 Hej Har skickat 3 mail till support@pokerstars.eu senaste året och har inte fått ett enda svar. Är det någon som har fått det? Har gmail för övrigt och kollat spam, det finns ingen chans whatsoever att de kommit i spam utan att jag fått det. Har ett brådskande ärende nu. Citera
XeroxFin Postad 20 Augusti , 2012 Rapport Postad 20 Augusti , 2012 Kan la fråga här: http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/55127-pokerstars-kundtj-nst-dygnet-runt-p-svenska-33.html Citera
Terribleturk Postad 20 Augusti , 2012 Rapport Postad 20 Augusti , 2012 Hej Har skickat 3 mail till support@pokerstars.eu senaste året och har inte fått ett enda svar. Är det någon som har fått det? Har gmail för övrigt och kollat spam, det finns ingen chans whatsoever att de kommit i spam utan att jag fått det. Har ett brådskande ärende nu. Jupp, mejlat och fått svar under senaste året. Edit, var för snabb, inte mejlat pokerstars.eu Citera
JedenTag Postad 20 Augusti , 2012 Rapport Postad 20 Augusti , 2012 Mailat .eu 5-6 gånger och fått svar inom 1h varje gång. Citera
PokerStars_Karl Postad 20 Augusti , 2012 Rapport Postad 20 Augusti , 2012 Hej, Mailsupport har inga rapporterade problem och man bör få svar inom rimlig tid (kan bero på vilken språk man använder). Är det någon annan som upplever något liknande? Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Tottyville Postad 20 Augusti , 2012 Rapport Postad 20 Augusti , 2012 När beräknas ftp pengarna finnas på kontot? Citera
WannaSeeMyPig Postad 20 Augusti , 2012 Rapport Postad 20 Augusti , 2012 När beräknas ftp pengarna finnas på kontot? Senast 6e november har du tillgång till ditt FTP account och kan då casha ut direkt. Tidigare sa en FTP-snubbe att det lutar åt "late october", men det är väl bäst att bara rikta in sig på 6e november. Citera
Tottyville Postad 20 Augusti , 2012 Rapport Postad 20 Augusti , 2012 Senast 6e november har du tillgång till ditt FTP account och kan då casha ut direkt. Tidigare sa en FTP-snubbe att det lutar åt "late october", men det är väl bäst att bara rikta in sig på 6e november. Tack, sjukt om man får tillbaka degen, riktigt bra julklapp. Var sjukt nära på att sälja av degen på 2+2, men det var förvånansvärt många som ville köpa så jag sålde inte av... verkar turligt nog va rätt beslut. Citera
sulla Postad 20 Augusti , 2012 Rapport Postad 20 Augusti , 2012 Nyfiken fråga bara, vad har priset vart per dollar för FTP pengarna om man ville sälja? Citera
Blackbird Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Postad 31 Augusti , 2012 Jag hörde att dom skulle skaffa något möjligtviss att kunna överföra från FTP till Pokerstars. Jag använder alltid engelska supporten för snabba svar, men kan får svar av en svensk support. Citera
Recommended Posts